Odgrzebię kotleciora. Jaka jest prawidłowa procedura regulacji gaźnika 125 2T ?
Motocykl ma mocną górę, ale mam wrażenie, że na wolnych i średnich obrotach nie jedzie tak jak powinien...
Zakładam, że dyszę główną mam chyba ok, bo na wysokich obrotach moc jest OK.
Dalej powinienem jechać z iglicami ? Aktualnie mam bogatszą dyszę na najuboższym ustawieniu.
Chyba spróbuję zmienić iglicę na uboższą.
A jak wyregulować śrubę "powietrza" i wolne obroty ?
Gdzieś czytałem, że trzeba odkręcać śrubę powietrza do momentu aż motocykl nie zacznie zwiększać obrotów, jednocześnie obniżając wolne obroty położeniem przepustnicy. Prawda to ?
MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450