1

Temat: Problem z Suzuki DRZ 400.

Mam nastepujacy problem. Motocykl na zimno odpala po bardzo długim kreceniu. Ruszyc moge tylko na pelnym ssaniu, bo jak spuszcze na pol ssania od razu gasnie(probowalem rozgrzewac go bardzo długo). W czasie jazdy podczas hamowania silnikiem i czasami przy zmianie biegu strasznie strzela. Wymieniłem swiece na nowa irydowa ale nic nie pomogło.Od czego powinienem zaczac diagnostyke? Czy ktos ma podobne doswiadczenia. Model DRZ 400S z gaznikiem mikuni bsr, zalozony zestaw dynojet, nieseryjny tłumik i wywiercone dziury w airboksie. Do tej pory wszystko było ok, tylko w tym roku zaczal niedomagac...

2

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

Jaki jest kolor świecy?

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

3 Ostatnio edytowany przez SmX (2010-05-27 22:32:27)

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

wyczyść filtr jak nie pomoże to gaźnik  :) <pewnie świeca czarna za mało powietrza >

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

4 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-05-28 12:53:39)

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

Jeżeli moto śmiga na ssaniu to raczej mieszanka jest za uboga - świeca będzie biała.

Nie wiem jak tam twój zestaw Dyno Jet - ale ma on jedną wadę. W zestawie nie ma dyszy wolnych obrotów. Jeżeli masz seryjną dyszę to na pewno masz za ubogą mieszankę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

To znaczy jezdzi bez ssania i wszystko jest ok. Odpalam na pełnym ssaniu i ruszam, po 50 metrach wylaczam ssanie albo naipierw na pol ssania i potem całkowicie.Odpalanie na ciepło tez jest bezproblemowe.

6

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

OK.
1) czy moto ładnie pracuje na biegu jałowym bez ssania?
2) czy moto strzela z tłumika jak schodzi z obrotów? Jeżeli strzela to tak jak karabin czy pojedynczo?
3) czy nie grzeje się Tobie na biegu jałowym silnik a głównie kolektor wydechowy?
4) czy jak jedziesz i zamykasz gaz czy jest mocne hamowanie silnikiem czy słabe?
5) zestaw DJ może być powodem - kiedy był montowany?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

1. jak jest ciepły to tak, jeżeli uruchamiam go po długim staniu(kilka godzin do paru dni) to od razu gasnie jak pracuje na pół ssania i bez ssania
2. strzela seriami bardzo podobnie jak na tym filmie [url]http://www.youtube.com/watch?v=-iU-arhmAKg&feature=related[/url] ale to tylko jak hamuje silnikiem przy wcisnietym sprzegle albo przy dodawaniu gazu na postoju nie strzela wcale
3. nie
4. mocne jak to w singlu...moim zdaniem nic sie nie zmieniło
5. 2 lata temu do niedawna bez zarzutu.

8 Ostatnio edytowany przez wektor (2010-06-26 20:12:38)

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

Mała aktualizacja. Jakies dwa tygodnie temu wyjąłem gaźnik, przemyłem benzyną, wszystkie dysze przepłukałem szprajem do gaźników i zmontowałem. Wyjąłem też swiece która była z troszke za dużym czarnym nalotem(porównywałem do zdjec swiec w necie i swiec wykreconych z samochodu).Świece oczysciłem druciana szczotka i przemyłem szprajem do gazników i wszystko zmontowałem. Motocykl odpalał dalej tylko z włączonym ssaniem i z gazem otwartym na 1/4 i to po długim kreceniu(8-10 obrotów wału) silnik budzi sie wtedy do życia na bardzo małych obrotach i z czasem osiaga normalne obroty jakie są na ssaniu. Zmiany po wyczyszczeniu gaźnika były takie, że niedługo po odpaleniu mogłem wyłączyć ssanie i normalnie ruszyć(silnik od razu nie gasł) i przestał strzelać w wydech. Nastepnego dnia musiałem pojechać na wydział(20km) wszystko było ok, wieczorem wracałem do domu w dosc duzym deszczu i w połowie drogi na dojezdzie do swiateł zgasł. Zepchnąłem go na chodnik odpalil tylko ze ssaniem, jak ruszyłem  strzelanie momentalnie wróciło i zaczął też gasnąć przy zamknietej przepustnicy, także przeciskając sie przez korek musiałem na sprzegle lekko dodawac gazu(straszna mordownia). Jako, że zbliżała sie sesja nie miałem czasu grzebac wiec ciepnałem go w kat. Dzisiaj dopiero zdjałem gaznik i zauwazylem że przy wyciaganiu go wylała sie benzyna z krócca miedzy gaznikiem a cylindrem(nie wiem czy mozna to nazwac kolektorem ssacym). Założonego mam dynojeta(dysza główna 132, iglica-4 polozenie od góry). Na razie go nie składam, bo do srody mam kupe zajec.......macie jakies rady?Czy cos jeszcze powinienem sprawdzic?  Suzuki DR-Z 400S 2005, przebieg 15000km.

9

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

A jak jedziesz to odcina ci zapłon przy dodawaniu gazu

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

10

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

nie

11

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

Te paliwo wylało Ci się z "silnika" czy z gaźnika?
Możliwe, że masz coś nie tak z kranikiem albo z iglicą od pływaka i zalewa silnik.
Zalany silnik też trzeba troszkę kręcić żeby zapalił.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

12

Odp: Problem z Suzuki DRZ 400.

Być może pływak dziurawy

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA