1

Temat: 250 2T Do upalania w lesie .

Witam Panowie , na przestrzeni 2-3 miesięcy przymierzam się do kupna czegoś na las tudzież i może na tor , budżet jest jaki jest 6-9 tys ale nie widzę sensu pakowania większej kasy , zaciekawiła mnie cr250 może ktoś ma z forum i jest sie w stanie wypowiedzieć , proszę o doradzenie co tak naprawde warto kupić w tej kasie , myślę że eksploatacja to kwestia drugorzędna aczkolwiek bardziej się skupiam na dostępności części bo wiadomo w takiej kasie to nie kupie nic salonowego a nawet tego nie oczekuję , także liczę od was o sensowne typy godne polecenia .


Pozdrawiam :) .

CRF450R SM

2

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Jaki jest sens kupować crossa do jazdy enduro ?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Kupuj jakiegoś ktm exc 125 do upalania po lesie idealny, wbrew pozorom remonty rzadkie, utrzymanie nie takie tragiczne, a jak odkręcisz to prawdziwy wariat, do tego mega lekki. A na upartego  jak pokręcisz przy zawieszeniu i lampę z tyły zdejmiesz to i na tor się nada. Cr-ką. Ewentualnie celuj w sx 125, katy w 2t są niezastąpione, a hydrauliczne sprzęgło w lesie to świetna sprawa.

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3

4

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Majster128 napisał/a:

Jaki jest sens kupować crossa do jazdy enduro ?

Były też enduro

5 Ostatnio edytowany przez adrmln90 (2016-04-10 18:45:10)

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Majster128 napisał/a:

Jaki jest sens kupować crossa do jazdy enduro ?


Słucham majster jakie sa według cb minusy kupowania cross'a , bo może nie jestem świadomy i trzeba mnie naprostowac ^^ .

CRF450R SM

6

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

złe przełożenia, brak lampy, częstsze serwisy, zawieszenie o większym skoku itd itd.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

7

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

levis napisał/a:

złe przełożenia, brak lampy, częstsze serwisy, zawieszenie o większym skoku itd itd.

tego akurat jestem świadomy levis , myślę że serwisowo jak w crf'ie no chyba ze sie mylę , homo mi nie jest potrzebna , jeżeli mówimy o długiej 1 to już muszę się poradzić kogoś kto dużo lata w terenie i faktycznie czy jest to uciążliwe  , no nie wiem czyli jakie mogą być jeszcze rozsądne propozycje według was ?

CRF450R SM

8

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Jak chcesz dobrą dostępność części to celuj w KTMa. Tym bardziej, że mówimy tutaj o wiekowym sprzęcie, w którym pewnie na okrągło będziesz dłubał i coś wymieniał.
Koledzy dobrze mówią - crossem da się jeździć po lesie ale po co się mordować jak można kupić enduraka? Inaczej zestrojony zawias, inaczej zestopniowana skrzynia, trochę łagodniejsza charakterystyka, najczęściej jest również rozrusznik, którego z kolei crossówki zwykle nie mają. Niby detale ale nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo ułatwiają życie na enduro jeżdżąc typowo w "endurowym" stylu a równocześnie jak bardzo uprzykrzają życie na crossówce.
W drugą stronę też to działa - o wiele przyjemniej lata się crossówką po torze MX niż typowym endurakiem. Te motocykle tak naprawdę tylko wyglądają podobnie. Crossówki są również bardziej wysilone, mają trochę krótsze interwały serwisowe itd.
Do jazdy enduro wolałbym EXC z 2008 czy 2009 niż 4 lata młodzego SXa, oczywiście przy założeniu, że moto zdrowe i w pełni sprawne...

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

9 Ostatnio edytowany przez adrmln90 (2016-04-10 20:58:11)

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Spidi napisał/a:

Jak chcesz dobrą dostępność części to celuj w KTMa. Tym bardziej, że mówimy tutaj o wiekowym sprzęcie, w którym pewnie na okrągło będziesz dłubał i coś wymieniał.
Koledzy dobrze mówią - crossem da się jeździć po lesie ale po co się mordować jak można kupić enduraka? Inaczej zestrojony zawias, inaczej zestopniowana skrzynia, trochę łagodniejsza charakterystyka, najczęściej jest również rozrusznik, którego z kolei crossówki zwykle nie mają. Niby detale ale nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo ułatwiają życie na enduro jeżdżąc typowo w "endurowym" stylu a równocześnie jak bardzo uprzykrzają życie na crossówce.
W drugą stronę też to działa - o wiele przyjemniej lata się crossówką po torze MX niż typowym endurakiem. Te motocykle tak naprawdę tylko wyglądają podobnie. Crossówki są również bardziej wysilone, mają trochę krótsze interwały serwisowe itd.
Do jazdy enduro wolałbym EXC z 2008 czy 2009 niż 4 lata młodzego SXa, oczywiście przy założeniu, że moto zdrowe i w pełni sprawne...


Dziekuje Spidi własnie takowej odpowiedzi oczekiwałem , a jeżeli chodzi o enduro poza kt'em co jest jeszcze godnego polecacie ?

CRF450R SM

10

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Właściwie tylko ktm w 2t w tej kwocie i jakieś sensowne. 250 exc ciężko będzie wyrwać bo bardzo mało tego, ewentualnie exc 200. W 4t byś znalazł coś wiecej typu wr czy crf x ale ciężkie to i jak przyjdzie remont to kasy leci. Wbrew pozorom w 2t nie ma wiele obsługi. Tłok, co dwa tłoki korba no chyba że cos sie urwie po drodze, no i olej w skrzyni.

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3

11

Odp: 250 2T Do upalania w lesie .

Endurową ćwiarę bym miał ale byś musial naciągnąc minimalnie budzet. Jak co to pw.

TERROR KITTY CREW

Nienawiść do skuterów tak zostałem wychowany.