Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
nie moge sobie poradzic ze znalezieniem filtra paliwa do ktm 690 sm 2007 rok, chce kupic ale na necie widze tylko do smc czy enduro.
pomoze ktos?
SMCR 2016 <3
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 55 56 57 58 59 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nie moge sobie poradzic ze znalezieniem filtra paliwa do ktm 690 sm 2007 rok, chce kupic ale na necie widze tylko do smc czy enduro.
pomoze ktos?
3-594*53043* co to za silnik ktm rfs nie moge sobie jakos poradzic go rozszyfrowac
nie moge sobie poradzic ze znalezieniem filtra paliwa do ktm 690 sm 2007 rok, chce kupic ale na necie widze tylko do smc czy enduro.
pomoze ktos?
[url]https://sklepmoto46.pl/ktm/czesci-eksploatacyjne?ktm_year=23&ktm_type=82&ktm_model=715&ktm_schema=28571#scheme[/url]
pomoze ktos?
Tu masz ponad połowę tańszy, tylko bez ładnego pomarańczowego pudełka.
[url]http://e-katalog.intercars.com.pl/#/oferta/0,0,kl97of_szukaj/100001/[/url]
Jak chcesz mogę Ci go załatwić jeszcze z jakimś upustem, jak by co PW.
Mam problem, potrzebuję zamówić 2 śruby do tarczy hamulcowej, tutaj zdjęcie.
[url]http://zapodaj.net/df60a4356960b.jpg.html[/url]
Z moich pomiarów gwint wychodzi M5 albo M6 sam już nie wiem, a całkowita długość 27mm
Nigdzie takich śrub nie mogę znaleść, a ten kołnierz bez gwintu ma 8mm, może mam szukać śrub M8x27mm?
Są to śruby dedykowane, czyli identycznych nie dostaniesz w pierwszym lepszym sklepie. Czym mierzysz średnicę gwintu, że masz takie rozbieżności? Weź suwmiarkę i zmierz porządnie, albo kup dedykowane.
A nie możesz kupić normalnie w serwisie? To jakiś problem?
Jak się boisz serwisów to może poszukaj w larssonie
[url]http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=9174&cdes=%A6ruby%20do%20tarcz%20hamulcowych[/url]
Zmierz je dokładnie bo moze takie znajdę:)
Mierzyłem suwmiarką ale zapomniałem ile tam było.
Larrson przepatrzony, nie ma takich, w serwisie tez nie mają.
To nie jest OEM tarcza,
Śruby już dostałem takie same w olku.
Panowie zakupiłem kiedys lagi od autora tematu, wczoraj mi pociekły i dzisiaj je rozebralem.
I problem polega na tym ze na obu lagach jest inaczej z panewkami i jakieś tulejki. Dodaje zdjecia, moze ktoś mądry powie o co w tym chodzi ? Moze Signe powiedz czemu tak jest ?;)
[url]https://drive.google.com/open?id=0BxXGGtkxifN9S1pCNjFJYlAyUjg[/url]
nie rozumiem tych zdjęć, prawdę mówiąc, ale tak ogólnie to na końcu goleni ma być ślizg z teflonem na zewnątrz.
potem w grubszej części lagi, ślizg zewnętrzny, czyli z teflonem wewnątrz
potem podkładka
simmering
zabezpieczenie
uszczelniacz przeciwkurzowy
tak to przynajmniej było u mnie...
Na pierwszym zdjęciu jest prawa laga, ma ona od góry- ślizg pozniej drugi ślizg a następnie jest rurka aluminiowa i pozniej znowu tulejka, podkładka, uszczelniacz, zabezpieczenie i uszczelniacz pyłowy.
W lewej od góry jest, ślizg, ślizg, podkładka, uszczelniacz, zabezpieczenie, uszczelniacz.
Jak dla mnie lewa laga jest ok, tak miałem w wp43 poprzednim zawieszeniu.
Ale prawa ktoś namodzil... Tzn nie ktoś a Signe bo ponoc robił zawieszenie.:)
Trochę się wbiję ze swoim tematem, nabyłem FCRa 41 ale w miejscu gdzie powinna być dysza główna od powietrza jest tylko otwór przelotowy ze zwężeniem ale nie ma w nim gwintu żeby wkręcić dyszę, myślałem że ktoś rozwiercił gwint ale nie wygląda to na ruszone. czy ktoś się kiedyś z czymś takim spotkał ?
Dyszy może nie być ale gwint musi być.
Nie wiem jak mocno sprawdzałeś ale gwint od dyszy jest dopiero po przewężeniu. W tym większym pierwszym otworze chowa się łeb dyszy.
Strony Poprzednia 1 … 55 56 57 58 59 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.068 sekund, wykonano 65 zapytań