Odp: Remącik husa fc550 2001r
Jaką długość ma ten korbowód? Sworzeń ma średnicę 32mm czy 35mm?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Remącik husa fc550 2001r
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jaką długość ma ten korbowód? Sworzeń ma średnicę 32mm czy 35mm?
Sworzeń 32mm tego proxa nie mierzyłem stary korbowód ma 160mm od dołu stopy do góry główki.
A jaki tłok będziesz montował? Tzn. od jakiego modelu?
Dopytuje się tak, bo mam tą samą pojemność, tylko inny rocznik. Delikatna różnica jest w skoku i długości korbowodu.
Puki co myślę że będzie wosner zwykły maister nic nie wspominał o mniejszym skoku tego korbowodu w pojemności 450 na pewno jest ciut przykrótki i wymaga wyższego tłoka a eksperymentowałeś już coś w tym temacie?
Skok będzie zawsze taki sam. Chodzi o to, żeby długość korbowodu i tłoka była taka jak oem.
Jak na razie robie rozeznanie. Na ten sezon mam spokój, ale myśle przyszłościowo. Mam już pewien pomysł i myśle intensywnie, bo korbowód oem jest już niestety niedostępny. Btw. ja mam 550 z 2007 roku.
No ta dostępność części do berga to nieporozumienie jakieś ze do rocznika do 2008 nie ma np. oem korbowodu i trzeba jakieś kombinacje tworzyć. Rozglądam sie ostatnio tu i tam za wszystkim co do życia bergowi potrzebne to wychodzi ze nawet lepiej przegumowac by było takiego smc-ra. Jaki wogóle jest cykl życia takiego motocykla ze producent dostarcza przez x lat części a nie w ch***a sobie leci, a użytkownik musi na własna rękę wszystko studiować. Fakt zap.ierdala to jak trzeba ale co za 2-4 lata bedzie to chyba nie chce wiedzieć :)
A więc drogie były i się skończyły mam nadzieje że będzie dobrze z tym proxem i obejdzie się bez dodatkowych kombinacji,faktycznie za częściami trzeba się nalatać trochę kto wie co będzie za parę lat może coś się ruszy w dobrym kierunku jest całkiem sporo tych sprzętów na świecie jeszcze i na części będzie zapotrzebowanie.link do str gdzie poruszają temat korbowodu. [url]http://husaberg.org/mechanical/14349-fe450-con-rod-kit-8.html[/url]
[url]https://web.archive.org/web/20110623164203/http://husaberg.org/wiki/index.php?title=Engine_tuning[/url]
Tym proxem się nie martw.
Jeszcze odnośnie części, jakieś tam możliwości są, trzeba tylko mieć dostęp do dobrych maszyn i fachowców:)
W Stanach można np.zamówić korbowód na wymiar w Cp Carillo, ale nie wiem jak z ceną.
Tłoków na całe szczęście jest opór.
Zawsze jest jakiś ratunek poza tym na pewno sporo właścicieli husaberga z braku części podda się i rynek używanych gratów będzie bogatszy.atak poza tym ile twój berg potrafi przelatać bez potrzeby rozbierania pieca? słyszałem że to dosyć żywotne silniki oczywiście mowa o serwisowanych na bieżąco.
Szczerze to nie wiem. Mój teraz jest zrobiony tak jak trzeba, ale nie będę czekał aż coś pierdalnie.
550 ma najcięższy wał ze wszystkich pojemności i to właśnie w tym modelu padały najczęściej łożyska wału. Zetknąłeś się już z forum husaberga, opisane są tam wszystkie bolączki i rozwiązania.
Aha, hacker ma znajomego, który przelatał na FS650 900mth bez remontu :O, widziałem sprzęt osobiście.
Szkoda że w moim niema licznika przebieg nieznany a zapewne jest spory poprzednich dwóch właścicieli nie zaglądało do silnika berg od 2009 w pl czyli trochę przeżył bez większego remontu masakra 900mh to rekord świata dla sprzętu tego typu,czytałem trochę o tych łożyskach dlatego zakładam wałeczkowe NTN NJ206ET2XCS46 takie jak kat stosuje w nie których modelach plus większy luz osiowy 0.45-0.55mm
Cenowo w serwisie Husaberga/Ktm oryginalne czesci Elko - KTM:
korba 35mm 472euro,tlok 350euro, tuleja 335euro, lozyska na caly silnik z uszczelniaczami to koszt ok 170euro, lancuszek i slizgi nie pamietam akurat a zawory do mnie 37mm tylko dostepne w UK 117 funtow szt.
Moj wlasnie FS650 po remoncie kapitalnym zrobione dopiero z 15mth tez jestem ciekaw ile wytrzyma, oby jak najdluzej...
Ciekawe czy jeszcze mają korbowody do 550 fajna cena tulei auner chce ponad 1600zł .ile mh czy km zrobiłeś do remontu? nom nie fajnie robić remont po remoncie zwłaszcza że cena części jakby złote były.
Ciekawe czy jeszcze mają korbowody do 550 fajna cena tulei auner chce ponad 1600zł .ile mh czy km zrobiłeś do remontu? nom nie fajnie robić remont po remoncie zwłaszcza że cena części jakby złote były.
okolo 15mth dopiero czyli ledwo dotarty :) ale nie podoba mi sie to, ze przy odpaleniu po jakis 10sec lekko potrafi zakopcic na niebiesko po czym to ustaje, pojezdze jeszcze troche moze sie wszystko cacy ulozy ale to dopiero w czerwcu jak wroce bo teraz na wyjezdzie jestem i Berg stoi w garazu a tlok zalany olejem bo pol roku przerwy ma...
Znalazlem ostatnio taka stronke z czesciami do Berga u sasiadow:
[url]http://www.promoto-eshop.cz/husaberg/2004/enduro/fe-550e-6/motor/vlozka-valce-1750[/url]
Chodziło mi oto ile przelatałeś przed remontem
No to trochę postoi puki nie jest dotarty takie anomalia mogą się zdarzać
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Remącik husa fc550 2001r
Wygenerowano w 0.057 sekund, wykonano 64 zapytań