Przeżywacie ten kolektor, jak by silnik miał zaraz wybuchnąć od tego :D
Wydaje mi się że jesteś nieco przeczulony, możesz podkręcić śrubkę dla jałowych, zrób żeby było bardziej na bogato. Kompletna procedura regulacji składu dla jałowych obrotów jest w serwisówkach. Jak masz wątpliwości czy jest dobrze, to musisz przejechać się moto, żeby było rozgrzane, wykręcasz śrubkę jałowych aż zauważysz że zmieniają się obroty, później w drugą stronę, to samo zatrzymujesz jak zmienią się obroty, a finalnie ustawiasz śrubkę pomiędzy tymi dwoma położeniami. Piszę to z pamięci, ale wydaje mi się że nic nie pokręciłem. Mała rada, jak chcesz to robić to kup sobie od razu akcesoryjną śrubę regulacji do swojego gaźnika, bo ta fabryczna jest trudno dostępna i szkoda się denerwować i poparzyć sobie ręce o kolektor (chyba że yamaha ma lepszy dostęp). Zresztą, akcesoryjną zrobisz to dużo dokładniej.
Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.