Odp: Technika Jazdy SM- Porady
Zapraszam na szkolenie w czerwcu.
#13 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Technika Jazdy SM- Porady
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Maniek a jest szansa potrenować z tobą wcześniej :-)
Ja moge podpowiedziec kazdemu na zawodach co i jak ale nie mam na tyle umiejetnosci by przeprowadzic szkolenie.
Kiedy gdzie i jakie szkolenie ?
23-24.06 szkolenie z 4 krotnym mistrzem swiata. Thierry Van Den Bosch jak cos to PW zostalo ostatnie miejsce
panowie takie pytanko. zakret 90stopni, wchodze wolno na dwojce, szarpie przy dodawaniu gazu wiec wciskam sprzeglo dodaje gazu i przyspieszam puszczajac powoli sprzeglo. to jest prawidlowa reakcja? jestem poczatkujacym kierowca i staram sie nie wyrabiac zlych nawykow ale jak sie czegos nie wie to wiadomo, mozna nieswiadomie.
Nie wciskaj sprzęgła.
panowie takie pytanko. zakret 90stopni, wchodze wolno na dwojce, szarpie przy dodawaniu gazu wiec wciskam sprzeglo dodaje gazu i przyspieszam puszczajac powoli sprzeglo. to jest prawidlowa reakcja? jestem poczatkujacym kierowca i staram sie nie wyrabiac zlych nawykow ale jak sie czegos nie wie to wiadomo, mozna nieswiadomie.
Nie wciskaj sprzęgła.
Nie wciskaj sprzęgła. Jaką prędkością wchodzisz w zakręt być może masz zle dopasowany bieg do prędkości i coś tam szarpie albo za mało gazu.
dzieki hermes. wchodzilem(bo sprzedalem fmx'a) zazwyczaj na dwojce.
Siemka
Mam pytanie, używał ktoś z was tulejek do zmiany offsetu? Przy zakupie motorka dostałem ich chyba z 8 (4 komplety) i w zasadzie to nie mam pojęcia w jaki sposób je dobierać. Są na nich oznaczenia ale też nie mam pojęcia co znaczą, czekam na jakiekolwiek wskazówki :D
To może ten który Tobie sprzedał ma jakąś wiedzę? Jakie są oznaczenia na tulejkach? Więcej szczegółów może?