Patrick97 napisał/a:bomber napisał/a:Patrick97 napisał/a:Czy poprawienie tej śruby rozwiąże sprawę
nie
przeciągnij sobie koło na szprychach w drugą stronę
Nie wpłynie to na ustawienie zbieżności Koła?
Logiczne że przednie i tylne koło nie poleci w jednej lini - tak się nie robi
Felga 5,5 cala?
Jeżeli chcesz aby nie odzierało obręczy wykonaj dystans pod tylna zębatkę 4 mm z starej zębatki.
Pod przednią wykonaj 3 mm ( więcej nie da rade) wtedy odsadzisz łańcuch od obręczy co prawda o 1 mm będzie różnica ale tyle nie ma znaczenia.
Ja tak robię od wielu lat.
W CRF miałem odsadzony tył 5,5 mm przód 3mm
Odnośnie przedniej zębatki w zależności od sposobu zabezpieczenia trzeba jeszcze:
W motocyklach z podkładka sprężynowa dorobić podkładkę tej samej grubości która oprze się na wałku aby po dokręceniu normalnie działało zabezpieczenie przed odkręceniem.
W motocyklach z podkładka na zaklepywanie podkładkę trzeba przyspawać do zębatki, gdyż po odsunięcia nie będzie siedziała na wieloklinie i nie zabezpieczysz zębatki przed odkręceniem.
PS. osłonka jak kolega proponuje jak najbardziej pomaga również
https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM