Pany, patrzcie na to jak na maszyny z budowy : 1mh to 1 godzina pracy maszyny w normalnych warunkach pracy -tj. walec/koparka pracuje przez 1godzinę pod obciążeniem, a jeśli walcem jedziesz po bułki i nie ma obciążenia to nie jest to już 1mh bo silnik nie pracuje na max, ale tylko 50%.
Stąd wyczyn ma 1mh kiedy robi ogięń po torze do odcinki i tak mówi o tym manual, jeśli ktoś jedzie na pół-obrotach po bułki ,to nie traktuje tego jako pełną mh. Spalone baki nie mówią do końca jak traktujesz silnik IMHO, choć mogą +/- być odzwierciedleniem.
Majster rozbiera silniki , więc chyba bym mu zaufał
Stąd maual mówi : zerknij/wymień tłok po 60mh, a zwykli śmiertelnicy potrafią zrobić 300mh
Inną sprawą jest zużycie elementów współpracujących: po 300mh możesz mieć jajo z cylka lub inne przypadłości, bo chciałeś przejeździć wyczynem milion km jak Mercedesem, mimo, że lubisz robić terror "nawet na 'zimnym'" ;)
Hardcore - it's more than music...