1

Temat: Problem ze światłem stop oraz migaczami

Witam!Jako, że jest to mój pierwszy temat na forum, mimo dłuższej obserwacji, jestem zmuszony niestety zacząć przygodę z forum tym tematem.Ostatnio zakupiłem Suzuki Smx 50(Wiem, że to nie jest jakiś wyższej półki supermoto itd. ale na czymś chciałem zacząć, poza tym jeszcze nie mam 18tki).Chciałbym przywitać się ze wszystkimi użytkownikami jak i administracją, a teraz po krótkim wstępie do tematu:

Wszystko mam sprawne w motorze, oprócz migaczy, które działają ale nie przerywają i świecą się ciągłym światłem oraz światło stop, które nie reaguje na naciśnięcie hamulca nożnego, jak i ręcznego(po prostu się świeci jak po odpaleniu). Pewnie nawalił przerywnik oraz czujnik światła(jeśli się mylę proszę o rady), dlatego chciałbym się dowiedzieć gdzie znajdę te elementy.Smx ma prądnicę (2000r.) i to może przy niej też coś nie łączy, niestety jestem laikiem, ale mam dobrą pomoc, tylko potrzebuję informacji o lokalizacji tych elementów lub pzyczynach usterki itp. Za każda odpowiedź z góry dziękuje i mam nadzieję, że mi pomożecie.Pozdrawiam!

2

Odp: Problem ze światłem stop oraz migaczami

Witam! Prosilbym o jakas odpowiedz, poniewaz motorek stoi zamiast jezdzic w dluzsze trasy,pozdrawiam!

3

Odp: Problem ze światłem stop oraz migaczami

Przerywacz kierunków jest gdzieś w okolicy przedniej lampy lub zegarów.
Czujniki stopu sa dwa-jeden przy przednim heblu (pod pompą w okolicy klamki ham) drugi przy tylnym heblu, przy czym znajduje się on wyżej niż pedał hamulca i połączony jest z nim długą sprężynką.

Sprawdź najpierw woltomierzem ile V masz w instalacji na pracującym silniku, najlepiej na zaciskach akumulatora (jeśli takowy jest).
A później posprawdzaj wszystkie kostki wsuwki etc, ew popsikaj "kontaktem".


joł

4

Odp: Problem ze światłem stop oraz migaczami