Odp: pompa paliwa - ktm duke 690
Chyba 6mm a zaciski jakieś tam sa do tych wezykow?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » pompa paliwa - ktm duke 690
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Chyba 6mm a zaciski jakieś tam sa do tych wezykow?
Mam takie same objawy jak dZag. Gdzie sie znajduje dokladnie ta pompa paliwa bo nie moge jej znalesc :/ mi padla w Rzymie od temperatury ale wrocilem do hotelu i zapakowalismy go do busa i wrocilismy i teraz musze sie wziac za niego ;p
Mam takie same objawy jak dZag. Gdzie sie znajduje dokladnie ta pompa paliwa bo nie moge jej znalesc :/ mi padla w Rzymie od temperatury ale wrocilem do hotelu i zapakowalismy go do busa i wrocilismy i teraz musze sie wziac za niego ;p
tu masz serwisówki
[url]https://github.com/tonymorris/ktm690/blob/master/manuals.md[/url]
właśnie skończyłem.
W serwisówce masz napisane jakie śruby poodkręcać (rozdział o wymianie filtra paliwa). Jak poodkręcasz to zbiornik można odchylić do góry (będzie jeszcze na dwóch śrubach przymocowany do ramy - ja ich nie odkręcałem) a pompa jest dokładnie od samego spodu zbiornika. Są tam 4 śruby. Najpierw musisz odciągnąć paliwo ja robiłem to w garażu w bloku i niezłego syfu narobiłem :P dobrze że była noc.
Sama pompa jest podłączona plastikowym wężykiem, zgrzanym do wyjścia pompy tak że jak się z tym nie waliłem i odciąłem.
Kupiłem wąż do paliwa samochodowy średnica wew. 6mm zew 8mm i zaciski skręcane na 8 mm.
Sama pompa jest z linku [url]http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/KTM-690-Enduro-R-KTM-690-Enduro-KTM-SMC-690-KTM-Duke-690-KTM-Supermoto-690-roczniki-2007-2013-%2C-OE-75007088011-pompa-paliwa%2C-pompka-paliwowa/4210[/url]
ale uwaga mocowanie elektrod a w zasadzie + nie pasuje. Styk przy pompie jest maskowany rurką gdzie wprowadza się wtyczke z moto. Wtyczka jest za duża. Ja uwaliłem tą rurkę, zagniotłem mocniej wtyczke i wsadziłem. Sam kabel spiąłem z wężykiem trytytką bo trzyma się to słabo. Kolejny problem. Ta obudowa na pompę (dwu cześciowa - jest w manualu pokazana) też nie do końca pasowała. Musiałem troche przyskrobać plastyki żeby wlazła ta pompa. I ostatni problem wyjście z pompy jest średnicy 7,5 mm więc wężyk musis być w miare elastyczny żeby go naciągnoć. Ja jeszcze dla pewności spiąłem zaciskiem skręcanym.
Poskładałem wszystko. Podpiąłem akumulator i zrobiłem dostosowanie ECU do mapy -15 minut na jałowym (podobno po odłączeniu akumulatora warto to zrobić).
Wszystko działa. Jeździłem dziś z 1,5h i starałem się go mocniej rozgrzać. Na razie nie gaśnie ale dopiero w korkach do pracy okaże się czy problem jest rozwiązany. Wydaje się że jest stabilniejszy na biegu jałowym (obroty mniej pływają).
Napisze jeszcze jak go mocniej dogrzeje jak się zachowuje.
EDIT: Przepraszam dodała mi się podwójnie odpowiedź, treść skasowałem. Proszę moderatora o usunięcie posta.
Tylko ze ja mam dziobaka :/
Długo nie trzeba było czekać. Dziś w ogóle nie odpalił. Przy włączaniu zapłonu słychać że pompa pracuje, ale silnik ani drgnie (rozrusznik pracuje). Podejrzewam że zsunął się ten wężyk co go musiałem na ścisk wsunąć na pompę, chociaż dziwi mnie bo zabezpieczyłem go opaską skręcaną. Nic dziś znowu go rozkręcę i sprawdzę co jest nie tak.... czemu mój mechanik wyjechał na miesiąc i sam muszę takie rzeczy robić :(
Spadł wężyk. Powiem tyle ten gowniany zamiennik jest do dupy bo nie pasuje tak jak cześć oryginalna. Jeżeli ktoś chce sie bawić w te pompy to powinien szukać takiej zeby podłączenie i wyjście z pompy było jak najbardziej wierne oryginałowi. Ja bede jeździł ze stresem ze znowu wezyk spadnie chociaż starałem sie go jak najlepiej zamontować. Wyjście z pompy ma około 8 mm długości na co jest zakładany wężyk. Wyjście jest gladnkie. W oryginalnej pompie ma chyba ze 3 cm długości i jest prążkowane.
Znalazłem jeszcze coś takiego.
[url]http://fuelperformance.co.uk/index.php?route=product/product&path=365_359_90_175&product_id=513[/url]
wychodzi z przesyłką ponad 400 zł ale niby ma dożywotnią gwarancję. W zestawie jest wężyk więc nie trzeba nic kombinować...
Zamówiłem tą z fuelperformance - dam znać czy w ogóle doszło, zmontowało się i działa.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » pompa paliwa - ktm duke 690
Wygenerowano w 0.031 sekund, wykonano 66 zapytań