16 Ostatnio edytowany przez LogiHUŚ (2015-07-05 20:18:54)

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

fotki nie działają.

albo tylko u mnie, ale nie jestem pewien na 100%

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

17

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Powinno banglać już. Wrzuciłem linki z zamkniętej grupy na FB i może dlatego nie śmigały.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

18

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Z tym gaźnikiem to nie ma co przesadzać, przynajmniej wg mnie :P Mi przy 3 wstaje na koło przy lekkim szarpnięciu nawet

19 Ostatnio edytowany przez Signe (2015-07-06 20:44:48)

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Tylko ty i ja to nie ta kategoria wagowa :P Ty może chcesz kupić teraz wydech przelot taki z olx? Bo gość mi mówi że jutro ma kupiec dogadywać -,-

Btw:

http://i.imgur.com/P6XG4Lv.jpg

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

20

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

No w sumie racja co do wagi. Wydechu żadnego nie licytuje bo mam już przelot założony

21

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

No w sumie racja co do wagi. Wydechu żadnego nie licytuje bo mam już przelot założony

22

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Masz jakiś pomysł gdzie podłączyć gniazdo zapalniczki? Będę instalował navi.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

23

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Ty to masz pełną elektrykę, ja nie mam aku ani nic także ciężko mi powiedzieć

24

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Ja tez nie mam aku ani rozrusznika :)

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

25

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

O kurcze myślałem że te wersje z migaczami, zegarami itp mają aku, co do zapalniczki to nie mam pojęcia gdzie podłączyć, ale czy to zda egzamin jeśli nie ma stałego napęcia z aku?

26

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

No zda, trzeba się jakoś pod prąd z alternatora wbić, wiem że wymagane napięcie na takie ładowanie navi to ok 5V, pobór mocy chciałbym ograniczyć poprzez zmianę żarówek na ledy. Tylko nie jestem zbyt kumaty w tematach elektrycznych.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

27

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

zastanawiam się jak takie moto by się spisywało dla kobitki, żona chce przejąć mojego KX-a ale na to zgodzić się nie mogę, więc zaczynam szukać coś w ten deseń hehe myślałem o 250 ale wagowo i mocowo podobne... Jak byś to widział jako kobieta??? o_O

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

28

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Przy moim wzroście 178cm jest w miare ok ale ogólnie to wysokie moto dla laski moze byc za wysokie. Wagowo jesli chce śmigać w terenie to moze glebic bo moze nie miec sily utrzymać jak to kobieta. Mysle ze mozna cos tam obniżyć zawias chociaz z tylu jest niedużo miejsca na dłuższe kości.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

29

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

To raczej na sm pójdzie, więc będzie obniżone. O wagę się też nie boje do zbiłbym z niego jeszcze. Ma 168cm chyba i mimo, że szczuplutka blond włosa dziewoja to parę w rękach ma hehe bardziej chodzi mi o sprzęt nie za mocny i co by serwisy nie były takie częste. tylko gdybam jeszcze nad 250... bo akurat mam możliwość zakupu takiego do remontu chyba z 95r.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

30

Odp: KLX300R by Signe - kolejny fuckup? :D

Mocowo to raczej da radę na czarnym. Na seryjnym przelozeniu wskakuje na gumę z gazu na 1 i 2 ale to trzeba odwinąć. Mysle ze gdybyś zalozyl napęd na szosę to spokojnie mozna tym latać na Sm. Co do interwalow serwisowych to ja jestem nie do konca zdecydowany bo z dwoch źródeł czerpie wiedze i jedno mówi ze oliwa po 1kkm a drugie ze po 2kkm a zawory co 500km ale musze się upewnić jeszcze.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka