Odp: Supermoto które nie wymaga remontów jak w crossach
gierwi napisał/a:A jak z serwisem w XR? Też wymiana oleju co 5000 km jak w 690?
Co z tego, że wymiana co 5tys jak trzeba dolewać
[url]http://forum.supermoto.pl/topic23990-uzalezniony-od-oleju-p2.html[/url]
Patrząc po tematach na forum to 690 taka bezobsługowa/ bezawaryjne nie jest...
[url]http://forum.supermoto.pl/topic32018-ktm-690-gasnie-przy-wrzuconym-biegu-i-wcisnietym-sprzegle.html[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/topic30061-690-sm-ciemny-olej-opilki-i-lekkie-szarpanie.html[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/topic31386-ktm-sm690-2007r-dziobak-nie-wysprzegla.html[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/topic32587-smc-690-stuki-w-silniku.html[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/topic32182-ratunku-uklad-wtryskowy-ktm-690sm.html[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/topic20288-przygasajace-zegary-ktm-690-sm.html[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/topic31570-ktm-690-smc-nie-pali-ciezko-pali-gdy-rozgrzany-cieply.html[/url]w artykuły nie bardzo wierzę. Wolę poszukać w necie opisów fuckupów użytkowników.
Ooo, widzę uczulenie na pomarańcze? ;-)
Ja moją mam od ok. 10 000 km i zdarza mi się dolewać oleju, ale nie są to jakieś ilości zbliżone do 1.7 l (tyle wchodzi na wymianę), raczej setka-dwie między wymianami. Jednak to chyba normalne? Poza tym bezawaryjnie (jak dotąd). Pewnie że różne rzeczy się dzieją, ale dotyczy to wszystkich silników. Sam kiedyś byłem bliski zakupu XR 650 z Leszna od handlarza (Anglik) i na szczęście ktoś mi ją sprzątnął, bo zaraz potem tu pisał o remoncie.
Jednak będę się trzymał wersji że 690 to najlepszy kompromis między mocą, jakością i przydatnością do codziennej, bezproblemowej jazdy i możliwością jazdy na tor.