Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
spuść olej i zobaczy czy dużo części wypadnie przy okazji ;)
lepiej nie jeździj bo jak rozsypało się jakieś łożysko i części wejdą miedzy zębatki to będzie bum.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 28 29 30 31 32 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
spuść olej i zobaczy czy dużo części wypadnie przy okazji ;)
lepiej nie jeździj bo jak rozsypało się jakieś łożysko i części wejdą miedzy zębatki to będzie bum.
Ma ktoś pomysł na uruchomienie pompki w fcr'ze? Generalnie paliwo nie chce się dostawać do przestrzeni roboczej pompki (pod membrane). Jak niacisne zaworek w komorze, to naleje się, lecz jednokrotnie i wystarcza w zasadzie na jeden strzał..
dmuchnij sprężonym powietrzem w zaworek zwrotny w dnie komory (tam gdzie zasysa paliwo) albo spróbuj ruszyć kulkę wykałaczką
Rozkrecilem korpus :) okazało się, że był syf w kanale łączącym i dmuchniecie kompresoren pomogło.
Więc tak: dysza wolnych 40, główna 175, iglica OBDTR 3 zabek od dołu ( reszta bez zmian, starter jet 85, pow 200 i 100).
Skład mieszanki wykrecona o 0,75 obrotu, płomień niebiesko-biały, w miare dodawania gazu przechodzi na kolor bardziej biały, lecz przy nagłym dodaniu gazu czasami dusi, szczególnie na wolnych. Płomień wtedy mocno pomarańczowy. Nie reaguje na dźwignię ciepłego ssania. Pompka po oring modzie, mocno wkrecona śruba na pompce (może dlatego?) .. dysza od wolnych chyba też za mała?
Lc4 640 duke II. Otwarty airbox
Myslalem ze ktm zawsze mnie do domu dowiezie jednak nie..
Jade sb na dwojce i nagle buuuuuuuuu,tak jakby odciecie zaplonu,przyczepka i do domu.Po wstepnych ogledzinach brak iskry,pierwsza teoria to.fajka i przewod.Pytanie do was.Mierzylem miernikiem i nie ma przejscia(nie pika),0,05V.Czy w ogole tam powinno przechodzic napiecie? Chodzi mi o fajke
Często w fajce jest rezystor przeciwzakłóceniowy ok 5 kOhma.
Mam dziobala a przy nim wydech sc project,w tzw niższym położeniu.Chciałbym przenieśc wydech pod zadupek żeby w przypadku ślizgu sie pogiął.Jak się za to zabrać?
dodam jeszcze że nie jest on wygięty z jednego kawałka rury tylko łaczony za pomocą spężynek.
Panowie czy w wahacz Kajtka EXC od 2012 roku(oraz Husqi i Berga FE) zmieści się bez rzeźbie ja tylna felga 5.5 cala?
Na 5.5 można jeszcze zarzucić drogową 160tkę i ładnie się ułoży czy już tylko 170 albo slicki 165?
Spidi ja mam 5 cali tył i tak 150 jest za wąska, 160 układa się ładnie :) Ale za to trze mi EXC z 2002 roku.
Więc myślę że przy 5.5 To 160 może być za wąska a może będzie się układać ładnie :)
Teraz moje pytanko czy do ramy od EXC 520 z 2002 roku mogę wstawić zawias przód od LC4 sm WP48, kupie lagi i półki i sztyce itd.
W 520 było WP43 :/
Będzie pasować jednak offset w LC4 jest dość kosmiczny.
Musisz tylko do kompletu mieć jeszcze ośkę oraz dystans tarczy hamulcowej ponieważ półki są szersze.
Jak coś to mam dystans pod przednią tarczę z lc4
Pytanko na szybko.
Mam taki oto amor:
[url]https://lh3.googleusercontent.com/06nvQ_vN3bP6ifLbdvIWpC44wkfEi45hYrzU-a_HXfc=w448-h336-no[/url]
[url]https://lh3.googleusercontent.com/FvcoMKwny3o0pON71q6VHV3fr5swq-Pk1-r1WEhEA8k=w858-h643-no[/url]
i chciałbym przewód i zbiornik przerzucić na drugą stronę. Czy jak lekko poluzuję śrubę od przewodu przy głowicy amora to dam radę ten przewód odkręcić na drugą stronę tak aby później cały amor nie był do napełniania? Czy nawet minimalne odkręcenie śruby spowoduje rozszczelnienie i kibel?
Teoretycznie powinno dać się przekręcić jednak niewiem co jest w zasobniku, czy olej czy powietrze? Jeśli olej to bez problemu bym próbował, jeśli gaz to może ci troszkę ulecieć. Po śrobach można wnioskować że to zasobnik olejowy ale dla pewności uderzyłbym do "Majster128" albo napisał do BFG susp.
[url]http://allegro.pl/filtr-powietrza-hilfo-ktm-lc4-e-640-99-06-i4747267974.html[/url]
przypasuje ? w sumie to bedzie moja pierwsza powazna naprawa/wymiana :D
[url]http://allegro.pl/filtr-powietrza-hilfo-ktm-lc4-e-640-99-06-i4747267974.html[/url]
przypasuje ? w sumie to bedzie moja pierwsza powazna naprawa/wymiana :D
gruba naprawa! service manual przestudiuj:D
a czy pasuje? sprzedawcy zapytaj, albo: [url]http://www.hiflofiltro.com/catalogue[/url]
Strony Poprzednia 1 … 28 29 30 31 32 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.072 sekund, wykonano 65 zapytań