16

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Ja też poruszam się Peugeotem. Skoro zainteresowany nie chce francuza to nie będę namawiał ale w PL ma znakomity stosunek cena/jakość/wyposażenie. Obecnie jeżdzę 406, następny pewnie będzie 407 albo jakaś 600tka. Dużo aut w życiu nie miałem ale wiem jedno, nie ma już w tych czasach tej jakości starych niemieckich aut. To już nie ta sama manufaktura chyba. Nie będą już nigdy takie twarde jak typowe twardziele typu VW Golf 2, Audi 80, Mesiek beczka itp... Od siebie dodam że nie polecam aut KIA. Moja firmowa Ceed z 2008r ma obecnie 240 tys i połowa silnika wymieniona, wnętrze podarte i rdza mimio że codziennie garażowana.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

17

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Korzystając z okazji podpytam gdzie w wawie są jakieś duże komisy, nie mówię o zakupie ale chciałbym obejrzeć kilka modeli na żywo bo na zdjęciach większość świeci się jak kryształki łącznie z silnikiem

18

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Polecam kupować od prywatnego sprzedawcy, albo od salonu.
Komisy na drugie miejsce dać, wziąć ze sobą kilka osób które się znają i które nas pohamują przed zakupem, bo może być gniot a ktoś się napali na niego i go kupi.

HUSQVARNA TE 449 2013
BMW E65 2005

19

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Logi, napisałem, że chce obejrzeć kilka aut na żywo a nie kupować:)

20

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Na Modlińskiej masz sporo komisów.

21

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

punk891 napisał/a:

Nie rozumiem również,  dlaczego nie bierzesz pod uwagę passatow. Jeśli przez gust, to ok, ale jeśli przez jakieś stereotypy to jesteś w dużym błędzie. Ojciec ujezdzal od nowości  b6 2.0 tdi 170km z 2008r. Przez 5.5 roku zrobił nim trochę ponad 300k km. Przez ten cały czas problemów nie miał z nim ŻADNYCH oprócz standardowych czynności eksploatacyjnych i wymiany kolektora. Jako szescioletni samochód sprzedany został za śmieszne pieniądze,  bo ludzi odstraszal nieprzekrecony licznik. Spalanie jak to w dieslu - niewielkie, a komfort i przyjemność z jazdy na dość wysokim poziomie. Co prwada jeśli nie znasz prawdziwej przeszłości samochodu to można się czasami na mine wpakować. ..

Tutaj podpisuję się rękoma i nogami. Sam byłem mega sceptycznie nastawiony do Passata ale od kiedy dostalem go jako służbówkę właśnie 2.0 tdi 170 km 2008 r. Wygodny, dobrze się prowadzi, spalanie na poziomie 7 litrów, ok 700-800 km na zbiorniku w mieście.

Jeżeli natomiast jednak w innym kierunku chcesz iść to polecam Volvo S60 2.4, mieliśmy takie 2 w firmie, w gazie BRC i pomimo tego, że zrobiły po 100 tyś km w 2 lata i jeździli nim ciągle inni ludzie, to nie było z nimi żadnych kłopotów. Prowadzi się też przyjemnie, pali mało, jest w miare duży w środku. Sprawdzony w boju.

Albo ostRRRo albo wcale!

22

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Ja mam Paska b6 2.0 TDI 2008r. ( na common railu) z DSG. Po sprowadzeniu z DE miał kulnięte 79k km, aktualnie ma 192 i 0 awarii. Wiadomo jeśli się pamięta o oleju w silniku jak i w skrzynii i o pieszczeniu fury to pojeździ jak każda. Skrzynia nigdy nie nawaliła i jest mega. Nie kupię już auta w manualu, chyba, że z tylnym napędem i 400+ PS.
Nie gadajcie o jakiś manufakturach niemieckich bo to bzdury. Jak były dobre 20 lat temu tak są nadal dobre.
W mojej rodzinie jeździ się tylko Volkswagenami( od 20 lat) i nigdy się nic nie spierdoliło. Tylko trzeba dobrze kupić(najlepiej z de) nie od turasów ani mumbasów tylko od czystego niemca, który nie ma zamiaru nikogo wychujać, ale wiadomo swoje trzeba wtedy wydać. A nie kupić w pl od janusza za 2/3 ceny po przekręceniu z 420kkm na 170kkm i później narzekać, że vw chujowe, że sie psują itd itd jak olej nigdy nie wymieniany. Tyle z mojej strony i więcej nie zaglądam w temat.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w zakupie ;)

23

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Passek odpada bo wszystkie nowsze benzyniaki wymagają instalacji V generacji także odpada.
Volvo rozważam właśnie w tym silniku 2.4 benz, czy ktoś może się wypowiedzieć na temat subaru legacy 2.0/ subaru forester 2.5 bez turbo?

24

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

VW to gówno a jakość to porażka...

Mam przyjemność poruszać się Turanem z mega silnikiem 1,9TDI.
Sprzęt ma koło 140tys od nowości. 2006rok
Nówka kupiona w salonie VW,.

Wnętrze wygląda fatalnie- z przycisków schodzi farba, trzeszczy deska, kiera wytarta, lewarek też...

z blach to wychodzi ruda na klapie z tyłu, tam gdzie jest podświetlanie tablicy.

Do 70 tys serwisowany w VW.
2 razy wracał na lawecie do salonu (już po gwarancji, ale miał "gwarancję mobilności" bo przeglądy w ASO)

1 raz nie chciał odpalić- przy 50tys- świece żarowe
2 raz ABS/ASR czy inne gówno zwariowało

Zawias przy 40 czy 50 tys robiony pierwszy raz. Oczywiście zajebiste aluminiowe wahacze... gdzie po prostu wyrabia się wahacz a nie tuleja... przez co nie da się włożyć nowej gumy... bo przelatuje na wylot

przy 60 tys musieli wgrywać nowy soft do odpalania silnika :D- odpalał z szarpnięciem- i nie było to dla nikogo zaskoczenie!

po kolejnych 10 tys poduszki silnika + dwumasa- znów odpalał z szarpnięciem + jak było mokro to ślizgało się sprzęgło- naprawa poza aso- między innymi dlatego, że przy ostatniej wizycie nie zmieścili się w bramie i cały bok był zdarty :)

przy 80 tys kolejne 2 świece żarowe bo idioci wymienili tylko dwie, przy okazji niszcząc wiązkę elektryczną
przy 100 tys- sprężarka- wymiana na nową - świstała + pobór oleju
przy 120 tys znów wymian poduszek silnika + zawieszenie
teraz 140 tys będzie trzeba wyrywać wtryski- wibruje na wolnych obrotach
no i czekam znów kiedy wysra się dwumas albo ta przezajebsta 6cio biegowa skrzynia w której wałek zdawczy dostaje luzu i rozpierdziela dwumasę a nie da się tego łożyska wymienić :)

Mamy tez z tego rocznika Partnera, też od nowości... 250tys przelotu... turbo seria, sprzęgło zmienione raz(nie dwumas), wtryski nie ruszane, jedynie belka po regeneracji no i klasycznie kilka razy urwała się linka sprzęgła, pękła sprężyna w zawieszeniu, tuleje wahaczy- ale to grosze w Peżocie kosztuj.

Tylko mnie każde pukanie, stukanie, dymienie i inne atrakcje denerwują i szukam przyczyny :)

Pozdrawiam,
Piotrek

25

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Francuskie be :P

Konradoz - obadaj sobie tego :-)

[url]http://otomoto.pl/oferta/peugeot-307-sw-salon-1-wl-1-6-16v-fvat-ID4p5AZw.html[/url]

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

26

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

Albo tego:D

[url]http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-159-3-2-q4-sw-salon-pl-ID4p7JDz.html#afe39c7a3c[/url]

https://www.bikepics.com/members/81

27

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

1.6 16v z Peżota fajny silnik. Słupki są po 300-400zł :D

Alfa ładna ale miałem okazje przekonać się jak znika w oczach od rudej ;)

Pozdrawiam,
Piotrek

28

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

VW mam mieszane uczucia, śmigałem 20-letnim golfem III i teraz 14stoletnim IV - trójka zdecydowanie lepiej wykonana i nie było kłopotów, w IV ciągle coś.
Nikt nic o subaru legacy?

29

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

no ale co chcesz wiedzieć o subaru ?

Silnik 2.0 boxer - 2 głowice = 2 razy więcej problemów. Do tego w poziomie.

Gaz podejdzie, ale trzeba wcześniej wyregulować zawory i żeby to zrobić trzeba często wyciągać silnik.

Stały napęd na 4 łapy = +1.5-2L LPG na 100km. i mało miejsca na butlę gazową w miejscu zapasówki (podpora wału)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

30

Odp: Jakie kombi/sedan do 25-27k (polska hybryda)

mallly200sx napisał/a:

Alfa ładna ale miałem okazje przekonać się jak znika w oczach od rudej ;)

który model? i po ilu paciakach?:)

https://www.bikepics.com/members/81