Odp: wr450 nie wysprzęgla
Przełożenie - ja mam 14/42 ale najlepiej machnij 14/44.
+1
14/42 daje rade
P.S
Jakbyś chciał to mam 16 na przód xD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » wr450 nie wysprzęgla
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Przełożenie - ja mam 14/42 ale najlepiej machnij 14/44.
+1
14/42 daje rade
P.S
Jakbyś chciał to mam 16 na przód xD
Wyszukałem, że sporo osób daje 15 na przód i 45-47 tył jak to się ma do przełożenia 14-42 lub 44
Łańcuch pójdzie do skrócenia.
Levis dzięki ale wole części eksploatacyjnych nie pożyczać:)
bomber 16 na przód to chyba ze zdjętą osłoną bo raczej nie wejdzie.
w zależności od tego, czy masz 13 czy 14, to jak dasz 46 na tył i 15 na przód, to może nie trzeba skracać łańcucha.
przy dwóch ogniwach da się to pewnie ogarnąć na regulacji, przy 3 ogniwach może być już za dużo.
z tego co widzę to parametry silnika są następujące:
58 hp @ 9000 rpm
49 Nm @ 7000 rpmwg mnie 15/46 powinno być ok.
Nie wiem skąd te wartości skoro WR jak i inne enduro 450 mają na kole 40-45 kucyków o ile odblokowane. Momentu też około 40Nm gdy dobry egzemplarz ;)
Co do przełożeń:
15:45 - odpowiednik 14:42
15:46 - odpowiednik 14:43
15:47 - odpowiednik 14:44
Levis - Ty, czyli osoba walcząca o każdy gram w moto, poleca koledze tyle cięższe zamienniki dla zestawów z przednią zębatką 14? :P
dane wziąłem stąd - może są błędne, nie wiem :-)
[url]http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_wr450f%2003.htm[/url]
zaproponowałem 15tkę, bo taką mam i mogę pożyczyć do testów
Po drugie za mała zębatka z tyłu może spowodować walenie łąńcucha o wahacz, czy tam ślizg, który też się zużywa...
Z tego względu, że na przodzie siedzi już 14stka to dokupię po prostu na tył 42 lub 44 i skrócę łańcuch jak będzie trzeba, czy zębatki JT będą ok? nie chodzi mi o jakieś kosmiczne aluminiowocośtam po 200pln za sztukę tylko najtańsze.
Jest jakiś kalkulator żeby dobrać łańcuch czy po prostu już na założonym zestawie?
Przy wymianie zębatki wymienić również śruby mocujące?
JT, Sunstar, supersprox - są ok
Tak jak Levis napisał, szukaj stalowej, w miarę odchudzonej, aluminium według mnie to szmelc do codziennego użytku. Śruby mocujące jak lekko się odkręcają mogą zostać, tylko wkręć sobie na klej do gwintów.
supersprox są ok
jt i sunstar to dla mnie szmelc
za 200zł spokojnie kupisz nowego supersproxa i starczy na kilka lat
popatrzcie grosskopf-a ja mam kilku innych znajomych to ma i bardzo sobie chwala wytrzymalosc w porownaniu do jt itp z nizszej polki. zrobione sa z jakiegos stopu metalu z amelinum
ten grosskopf to gdzie można nabyć, sprawdzić ceny?
w życiu nie słyszałem, żeby JT czy Sunstar było chujowe. W moim starym motocyklu 120Nm po 12 000 km nie było śladu zużycia.
Wiadomo, że jak ktoś nie dba, nie czyści , nie smaruje, to się szybko zniszczy...
ty i te twoje niutony i KM
ja smaruje łańcuch po każdej jeździe i te zębatki z przodu wyginają się po kilkuset kilometrach
pamiętaj, że jakaś rzędowa szosówka to nie to samo co singiel, tutaj napęd dostaje ostro w dupę i JT nie ogarnia tego tematu
teraz mam przód i tył Supersproxa i po kilku tys. km zębatki są jak nowe
+1 dla hackera, ale z tym że JT to taki syf to się nie zgodzę do końca. Jest to niższa półka, ale mam teraz w bergu, bo mogłem sobie kupić od ręki, a trochę mi się śpieszyło i póki co 2 wymiany oleju, zużycia nie widać, odkształceń tym bardziej.
// co do smarowania
Smarowanie łańcucha po każdej jeździe to nie przesada?
Czym smarujesz? Bo po moim szpraju jak bym smarował co jazda, to felga wyglądała by jak by dziecko mlekiem ją obrzygało.
ja smaruję suchym teflonowym
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » wr450 nie wysprzęgla
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 74 zapytań