16

Odp: co zamiast LC4

po przejrzeniu chyba każdego rodzaju moto na necie mam kilka typów i pytań
- SV 650 - n lub f -
- Kawa z750 - czy on wymaga b.wysokich obrotów? nie szukam szlifierki ale czegoś w miarę elastycznego
- kawa er6n - jak bardzo zwinne jest to cuś?
- KTM 690 - duke lub SM - nauczony doświadczeniami z lc4 640 mam dość ciągłych pierdół - odkręcających się części, wycieków, etc. Czy to moto nadaję się do jazdy na codzień, ew strzelenia 200km? Lc4 i przelot ponad 100km na raz dla mnie to tragedia, więc proszę weźcie to pod uwagę.

Zdaję sobię sprawę, że to forum SM a ja z SM chce przesiąść się na coś innego. Liczę na Wasze doświadczenie a nie kąśliwe komentarze i odsyłanie do innych for. Wy śmigacie na SM i macie pojęcie co mogłoby ew dać mi namiastkę SM, niezawodności, osiągów.

Pzdrrrrr

http://p0lish.wordpress.com

17

Odp: co zamiast LC4

p0lish napisał/a:

po przejrzeniu chyba każdego rodzaju moto na necie mam kilka typów i pytań
- SV 650 - n lub f -
- Kawa z750 - czy on wymaga b.wysokich obrotów? nie szukam szlifierki ale czegoś w miarę elastycznego
- kawa er6n - jak bardzo zwinne jest to cuś?
- KTM 690 - duke lub SM - nauczony doświadczeniami z lc4 640 mam dość ciągłych pierdół - odkręcających się części, wycieków, etc. Czy to moto nadaję się do jazdy na codzień, ew strzelenia 200km? Lc4 i przelot ponad 100km na raz dla mnie to tragedia, więc proszę weźcie to pod uwagę.

Zdaję sobię sprawę, że to forum SM a ja z SM chce przesiąść się na coś innego. Liczę na Wasze doświadczenie a nie kąśliwe komentarze i odsyłanie do innych for. Wy śmigacie na SM i macie pojęcie co mogłoby ew dać mi namiastkę SM, niezawodności, osiągów.

Pzdrrrrr


z tych 3 pierwszych - najlepiej prowadziło mi sie er6n , z750 mialo jakies dziwne wibracje ale ten model niby tak ma a sv najmniej wygodna pozycja z tych 3 - jezeli chodzi o jazde po miescie

Co do KTM-a nie zabieram zdania bo dopiero zaczynam edukcje w kierunku SM  :D

KTM DUKE - był :(   co nastepne ............???
Znow jest DUKE :)  a nastepne juz w kolejce SMC R  :)

18

Odp: co zamiast LC4

V-Strom :D

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

19

Odp: co zamiast LC4

gierwi napisał/a:

V-Strom :D

Dobra opcja lesne dukty tym tez sie opędzi

motoslide.com

20

Odp: co zamiast LC4

Myślałem też nad V-stromem. To chyba najbardziej uniwersalna opcja z możliwych.
Czy to nie będzie zbyt wielkie do miasta? 1000 czy 650? to tylko 8kg wagi ....

http://p0lish.wordpress.com

21 Ostatnio edytowany przez jareks (2010-05-26 09:41:36)

Odp: co zamiast LC4

kawa er6n - jak bardzo zwinne jest to cuś?

Jeździłem na torze.
Plus-motocykl bardzo krótki, piekielnie chętnie wchodzi na koło, fakt ze testowany motocykl był trochę dłubany w silniku.
Minus-piekielnie słabe hamulce. Bardzo tępo się prowadzi, nie chce specjalnie skręcać.
Silnik mocniejszy od MT03, ale niestety prowadzi się o klasę gorzej.
Z minusów to najbardziej uderzają słabe heble i kiepska jazda w winklach. Motocykl nie wzbudził mojej sympatii, subiektywnie.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

22

Odp: co zamiast LC4

ooo to rzeczowe info
jest jeszcze jeden potencjalny sprzęt - Gladius, właściwie to takie ładniejsze SV

ktoś tym śmigał?

http://p0lish.wordpress.com

23 Ostatnio edytowany przez tedi90 (2010-05-26 13:58:39)

Odp: co zamiast LC4

Jest też cagiva raptor. Silnik od svki ale lepszy osprzęt no i trochę ładniejszy nie jeździłem nigdy nim więc nie powiem jak się prowadzi ale kiedyś trochę się tym motorem interesowałem i na pewno wolałbym cagive od suzuki. Poszukaj może na allegro, ceny nie są jakieś wygórowane ale jest ich dosyć mało (przynajmniej kiedyś było)

24

Odp: co zamiast LC4

p0lish napisał/a:

ooo to rzeczowe info
jest jeszcze jeden potencjalny sprzęt - Gladius, właściwie to takie ładniejsze SV

ktoś tym śmigał?

Będzie pan zadowolony mimo kontrowersyjnego designu.

[url]http://www.zklamki.pl/gladius[/url]

MOTOCYKL, a nie MOTOR || DrZet || http://www.flickr.com/photos/FotoMXpl

25

Odp: co zamiast LC4

p0lish napisał/a:

Myślałem też nad V-stromem. To chyba najbardziej uniwersalna opcja z możliwych.
Czy to nie będzie zbyt wielkie do miasta? 1000 czy 650? to tylko 8kg wagi ....

No miedzy  650, a 1000 rożnica 8 kg .
Mocowo jednak już jest spora różnica bo litr ma prawie 100 koni , 650 coś koło 65 km po trasie jednak 650 może brakować powera jak weźmiesz jeszcze ze sobą żone , dzewczyne bądź inny plecaczek , mi sie osobiscie Vstormy bardzo podobają. heheh tak już na marginesie taki vstorm 1000 i jakieś supermoto 120 kg  było by dla mnie idealnym rozwiązaniem  :D

motoslide.com

26

Odp: co zamiast LC4

Czy macie jakieś opinie o Aprilia Shiver lub Dorsoduro?
Obydwa są śliczne. Z racji tego, że lubie SM skłoniłbym się u Dorsoduro.
Wygląda na to, że jest do wyjęcia za ok 30k.
- Jak z awaryjnością tego sprzętu? Nie ma to nawet linki do gazu tylko jakieś mikrostyki...
- Serwis? - dostępność części, koszta? Częstotliwość przeglądów?

http://p0lish.wordpress.com

27

Odp: co zamiast LC4

Egzotyk, niewiem czy ktoś bedzie miał jakieś fakty do przedstawienia podparte własnym doświadczeniem

motoslide.com

28

Odp: co zamiast LC4

A czy istnieje jakieś SM poza DRZ, które jest mniej kapryśne od LC4?
Mi niestety nic takiego do łba nie przyłazi i jestem na etapie pogodzenia się, z SV650/Dl650/Gladius

http://p0lish.wordpress.com

29

Odp: co zamiast LC4

Ja codziennie do pracy dojezdzam na XR650R, mam tez bladego ale wole na supermoto. Problemow z eksploatacja brak

30

Odp: co zamiast LC4

posiedziałem sobie na kilku moto i SV troche niskawa
umówię się na testowe na DL i Gladiusa

http://p0lish.wordpress.com