Odp: Koła SM do Husaberg/KTM - co i gdzie wybrać
[url]http://allegro.pl/kola-supermoto-excel-rim-takasago-talon-ktm-i5370055642.html[/url] osobiście brałbym te :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Koła SM do Husaberg/KTM - co i gdzie wybrać
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[url]http://allegro.pl/kola-supermoto-excel-rim-takasago-talon-ktm-i5370055642.html[/url] osobiście brałbym te :)
Twoje? Jestem jak na razie nimi mocno zainteresowany ;)
Nie, nie moje ;) W każdym moto miałem excele i nigdy nie jebły więc nie wiem czy masz co kombinować z wytrzymałością chyba, że bd skakał z 30m :P
Pytałem które lepsze, bo mam 2 oferty (+ Alpiny od Mańka, ale to jeszcze nie mój poziom ;) ), a w czym konkretnie miałyby być lepsze, to w sumie sam nie wiem :)
W tych z allegro tył to 4,25 z tego co widzę?
Rano wysłałem parę pytań do sprzedającego m.in. o szerokość, bo też mi się wydaje, że tylna jakaś wąska jak na 5'', na razie bez odzewu.
Edit: Te z allegro to 3.5 i 4.25
Alpiny do wyboru 4,5:5:5,5 przody 17:16,5:16
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj...
Jak wygląda sprawa z konwersją kół SM od starszych Kajtków(mam na myśli te z przednią ośką 20mm) do nowszych?
Rozumiem, że można dorobić ośkę będącą niejako przejściówką?
1. Można gdzieś kupić gotowca? Ewentualńie ktoś coś takiego robi na zamówienie?
2. Czy da się wykombinować coś z samą piastą żeby dostosować ją do ośki 26mm(nie wiem - wymiana łożysk czy coś w ten deseń?)
3. Jak wygląda sprawa z tyłem - pasuje pług & play?
4. Ostatnie pytanie - czy patent na jakichś dorabianych ośkach/tulejkach niesie ze sobą jakieś negatywne konsekwencje? Nie jest upierdliwy w użytkowaniu(szczególnie mam na myśli zakładanie kół).
Mam opcję na zakup fajnych kółek ale nie lubię druciarstwa dlatego wolę zapytać tych, ktorzy już temat zgłębili...
Pozdro
1. mozesz wymienic lozyska o ile sie da. ewentualnie wymienic lozyska na wieksze i wytoczyc tuleje jak lozyska nie podejda.
2. mozesz wziasc oske z kolami i moze bedzie pasowac p&p. jezeli nie to dorabiasz tuleje ewentualnie staczasz.
ja u siebie mam wstawiona oske od xr650r (przod) z dotoczonymi tulejami w zawias od sxv. zmiana kol nie sprawia problemow.
Dorabiasz tulejki na cienką ośką lub nową ośkę i tylko jedną tulejkę.
ad1. nie kupisz gotowca
ad2. nie wykombinujesz nic z piastą
ad3. tylne koło jest takie same no chyba, że masz kilku letniego ktm-a lub husqvarnę bo teraz ośki z tyłu są grubsze
ad4. ja robiłem tulejki i oprócz tego, że zakładasz o dwa elementy więcej nic negatywnego nie odczułem.
Czyli rozumiem, że wymiana łożysk nic nie da bo otwór w piaście jest średnicy 20mm?
Koła jeździły w LC4 a chce je wpakować do Husaberga FE 450 z 2013 roku - czyli dokładnie to samo co nowe KTMy czy Husqvarny. Z tyłem też może być kłopot?
Ty masz jeszcze ośkę 20mm czyli ok.
A te koło tylne z LC4 nie ma czasami z tyłu zabieraka?
Napisz dokładnie, bo już się dane mieszają:
moto z 2013r:
- średnica ośki przedniej
- średnica ośki tylnej
stare koła:
- średnica piasty przedniej
- średnica piasty tylnej
Na tej podstawie będzie można coś doradzić :-)
piasty mozna roztoczyc tylko nie wiem czy jest sens bo kola trzeba rozplesc i nie wiadomo czy jest z czego zdejmowac.
sprawdz jakie masz lozysko wsadzone w kolach sm a pozniej sprawdz czy da sie dobrac z wiekszym otworem - moze nie byc takich lozysk wiec trzeba by bylo wtedy pokombinowac. zacznij od sprawdzenia lozysk bo moze uda sie dobrac.
Zębatka w tych kołach jest normalnie przykręcona bezpośrednio do piasty.
Ośki u siebie musiałbym pomierzyć - nie przyglądałem im się jakoś szczególnie. Wydawały mi się takie jak w poprzednim Kajtku 2008.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Koła SM do Husaberg/KTM - co i gdzie wybrać
Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 78 zapytań