Odp: GasGas EC FSE 400 SM '02 by HuntRR
Czyli ponad lamelki? W manualu jest jak byk napisane ile i jak wysoko ma być.
http://www.bikepics.com/members/huntrr/
http://p1.bikepics.com/2014/10/31/bikepics-2705839-800.jpg
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Inne marki » GasGas EC FSE 400 SM '02 by HuntRR
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czyli ponad lamelki? W manualu jest jak byk napisane ile i jak wysoko ma być.
To może zapomnieli napisać, że po odpaleniu troszkę wycieknie.
Lub też Ty nie masz zbiorniczka a fabrycznie był. Wtedy możesz lać do pełna.
Moze masz racje. A co do zbiorniczka juz seryjnie go nie ma.
Twoim zdaniem od czego zacząć diagnozę? Kupić nowy korek, sprawdzić pompę czy od razu ściągać gore i zmienić uszczelkę pod głowica?
a to wywalanie płynu to proces ciągły , co jazdę czy po prostu wywali swoje i koniec wywalania ???
Tak, po każdej jeździe płynu nie widać w chłodnicy, jak doleje około setki tak by przykryło lamelki to po jeździe znów wywali i tak w kółko.
Powinien wywalić swoje i na tym koniec.
Po prostu pod wpływem temp. ciecz powiększa swoją objętość i to co się nie mieści idzie na zewnątrz.
Dlatego do chłodnic bez zbiorniczka (jak KTM) leje się do linii żeberek. Bo jak nalejesz więcej to nadmiar wypluje i po co.
Gdybyś miał zbiorniczek na zlewki to zauważyłbyś takie zjawisko jak: na zimny zbiorniczek pusty, na ciepłym pełen, na zimnym znowu pusty.
Więc idź się przejedź. Niech wypluje. Później zobacz poziom na zimnym. I po kolejnej jeździe sprawdź czy będzie tyle samo.
*oczywiście jak silnik przegrzejesz gdzieś na światłach albo podczas palenia laczka to może jeszcze troszkę wylać z powodu jeszcze wyższej temp. i wyższego ciśnienia.
Nawet w samochodzie nie lejesz do pełna w zbiorniczku bo by Ci wybiło.
Zjawisko zresztą które opisałem możesz sprawdzić w samochodzie.
Czy pompa działa powinieneś widzieć odpalając silnik z otwartym korkiem - płyn będzie wzburzony, będzie płynął.
Możesz też zobaczyć czy nie masz pęcherzyków powietrza w płynie - spaliny.
A nie można zatosować jakiejś buteleczki jako zbiorniczka wyrównawczego, choćby dla celów naukowych? Zobaczysz czy działa tak jak Hacker prawi i może nie będzie potrzeby szukania dalej?
Sprawdzę tak jak mówisz hacker, tylko to nie jest do końca tak jak mówisz, płyn jeśli byłby powyżej lamelek to widać byłoby go gołym okiem, a po jeździe nie widać. Po drugie płyn wyrzuca juz po niecałej minucie po odpaleniu, gdy moto grzeje sie do jazdy.
a dobrze odpowietrzyles uklad ????
w tym moze leżeć problem, bo ja tego nie robiłem, mechanik wymieniał płyn i sie tym zajmował, nie wiem czy odpowietrzył mi układ, miał to zrobić. W jaki sposób to zrobić, zlać płynem i odpalić z otwartym korkiem? Dobrze rozumiem? Dodam, ze przed zima nie było problemu, moto przez zimę stało w ogrzewanym garażu.
Wyrzucanie płynu ogarnięte, po prostu układ musiał się odpowietrzyć ;)
no i elegancko :> czyli wpadasz do Bydgoszczy na zawody :P
Nie pamietam dokładnie kiedy są zawody w bydzi, ale w ciemno mogę powiedzieć, że jestem albo w pracy albo na studiach :/ takie życie..
Jak tam sprzęt co słychać ? :D
Możesz zdradzić za ile kupiłeś są teraz dwie sztuki fse 400 w specyfikacji enduro w okolicy 6500 coś tanio porownujac do drzwi na przykład
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Inne marki » GasGas EC FSE 400 SM '02 by HuntRR
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 71 zapytań