Zacząłbym od sprawdzenia tej linki, czy nie jest za luźno napięta. Masz regulację skoku na klamce - coś w rodzaju kółeczka z cyframi 1-4 lub takiego wskaźnika w postaci łezki ? Może masz ustawiony na najmniejszy skok tłoczka i mimo wciśnięcia klamki do końca, to tłoczek jest pchany na krótkim dystansie ?
Kolejną sprawą to tak jak mówiłem wcześniej - rozebrałbym sprzęgło, sprawdził, czy nic tam nie pękło, np tarcza sprzęgłowa. Sprawdził czy przekładki są proste, np na tafli szkła. Jeżeli będzie ok, to wszystko złożył namaczając tarcze i przekładki w odpowiednim oleju.
Jak będziesz miał też wyjęte przekładki z tarczami, to sprawdź czy nie ma wżer od nich na koszu sprzęgłowym.
To chyba tyle - operacja nie powinna zająć dłużej niż godzinę, no chyba, że będziesz miał wżery i będziesz je chciał delikatnie równać pilnikiem, to wtedy dłużej...
MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450