Odp: CRF 450r modyfikacje pod supermoto
według twojego zdjęcia ustawiałeś poziom na gaźniku kiedy był on do góry nogami
i doginałeś blaszkę tak mocno aż po puszczaniu pływaka ten nie zaparł się o zaworek i wystawał 8mm ponad krawędź
prawidłowo:
zamknięty zaworek uznaje się wtedy kiedy blaszka pływaka lekko naciska na cycek w zaworku
cycek w zaworku jest na sprężynce i można go docisnąć do końca a jak się puści to odskoczy, masz tak ustawić blaszką aby ten cycek nie był ani do końca wciśnięty ani całkowicie wypchnięty
w tym celu chwytasz gaźnik do góry nogami i zaczynasz go powoli przechylać do pozycji poziomej, patrząc kiedy pływak zacznie tylko delikatnie naciskać na cycek zaworka
i dokładnie przy takim pochyleniu musisz zmierzyć wysokość pływaka
ośka pływaka przy pochyleniu musi być do góry
tak jak gościu na tym filmiku
[url]https://www.youtube.com/watch?v=gprnoxEpOj8[/url]
ten pręcik na końcu zaworka to właśnie ten cycek na sprężynce
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD