16

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

no z tych co wymieniles to tak

625 najmocniejszy
drz najoszczedniejsza
640/610 pomiedzy/uniwersalne i troche wygodniejsze

prosze was troche egzotyki wprowadzcie w to SM a nie ciagle te DRZty   :D  (fajne sa, nie bijcie :P )

na tor hmmm... typowe motocykle na tor to nie sa ale jakis potencjal maja na pewno  :)

17

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

ja to widzę trochę inaczej
jeżeli robisz i 1500km miesięcznie to serwisy w każdym mocniejszym SM będą częste
to IMHO nie jest sprzęt na takie przebiegi
ja robię ok 800-1000 na m/c na LC4, która nie jest wymagająca co do regulacji zaworów, wymian oleju, etc a i tak często odmawia posłuszeństwa przez jakieś duperele
Wysilony singiel to słaby pomysł na większe przeloty

http://p0lish.wordpress.com

18

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

spać nie gadać :D

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

19

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

BIGmario napisał/a:
maciejwra napisał/a:

A skąd jestes? może warto najpierw któregoś dosiąść i wybierzesz sobie najbardziej pasującego do Ciebie:]

Jeśli chodzi o olej i zawory to godzinka roboty:) a jaka przyjemność:]

Jestem z Legnicy/Wrocławia (zależy co na uczelni wymyślą), w 100% zgadzam się z Tobą ale ważne też są dla mnie opinie użytkowników gdyż oni jednak mogą powiedziec co w motorze siedzi. Trochę głupio mi się narzucać z taką prośbą o dosiadanie sprzętu, tym bardziej ze na forum jestem od kilku godzin ale gdyby ktoś się zaoferował byłbym wdzięczny ;)


Jak w week wpadniesz do WWA to ja chętnie dam ci runde na swojej  :)

Co do oleju i filtrów to jasne ze z tym działałbym samemu ale z zaworami to trochę bałbym się ze przekombinuje bo tego jeszcze nie robiłem  :D

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

20 Ostatnio edytowany przez maciejwra (2010-05-19 08:42:55)

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

Jak coś to jest w Wawie LC4 prestige do sprzedania po kapitalnym remoncie- tłok, korba, łożyska w silniku, uszczelki, rozrusznik itd itd. Powiem szczerze że ładniej chodzącego Kata nie słyszałem:] też lC4 dojeżdżałem i zero problemów....no może poza wyjebaną uszczelka pod cylindrem:D

SMR 505

21

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

Ja mam husqvarne sm 610 i jestem zadowolony. Motor niby ciężki ale w ogóle tego nie czuć kupiłem go a nie ktma ponieważ dużo słyszałem o wybuchach w lc4 wiem że jak się dba tak się ma ale też nie zawsze wiadomo co się kupuje. Poszukaj sobie tematu na forum "wybuchy lc4" (albo jakoś tak:D). Też miałem podobny budżet do Twojego i wydawało mi się że nie było miesiąc temu interesującego ktma teraz przeglądałem i jest kilka fajnych 640.

22

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

BIGmario napisał/a:

Ja na budownictwie jestem, generalnie to teraz na filii i od przyszłego semestru do wroca sie przenosze "na stale" ale częsc laborek, egzaminów, konsultacji itp mam we wro to zdaza mi sie troche tam pomieszkac, szczególnie na sesji ;)
Dużo dał za tego LC4? Zadowolony jest?


Dał 10tys za wersję LC4 640 SIX DAYS z 2000r z przebiegiem 11tys km z dwoma kompletami kół. Koła SM miały jeszcze oryginalne opony z 2003 roku.

Wibrator LC4 ;]

23

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

Kolego BIGmario,jak nadal nie kupiłeś -to mój brat ma na sprzedaż KTM 640 Prestige z 2004 roku w cenie 12500pln.Kat stoi w Głogowie,także blisko Ciebie.Jak byś chciał więcej info to dzwoń do niego:501666476

24

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

ja mam kata za 10 500 na sprzedaz

KTM lc4 640 SM SPRZEDANY :( /// obecnie 100% Retro WSK 125 made in Świdnik na dojazdy do sklepu po bułki:)

25

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

BIGmario napisał/a:

Witam. Zajawkę na supermoto miałem zawsze, jednak wcześniejsze wybory padały w kierunku szlifierek. Gdy ostatecznie rozprawiłem się z moją byłą (GSXR 600) nadszedł czas spełnić się w kwestii supermoto. Przypadły mi do gustu machiny jak w temacie  ;)  budżet: ok 12k+ew. rejestracja

Szukam SM które będzie powodować szerokiego banana na mojej twarzy zarówno w mieście, jak i na torze oraz w lekkim terenie, przez jak najdłuższy czas.

Jak mają się powyższe motory pod względem kosztów wizyt w serwisach? Co ile wymiany płynów? Jakie są słabe strony na które zwrócić uwagę podczas zakupu?

Co do DRZ 400 to obawiam się trochę braku mocy, chociaż słyszałem wiele pozytywnych opinii o tym moto, ale jak to wszystko ma się w praktyce?

Czekam na Wasze rady i pozdrawiam!


wiem, że głupio odgrzewać kotleta, bo najlepszy jest świeży :) ale pytanie mam takie samo jak kolega w tytule tematu :) jedynie czas w jakim chce je zadać to 4 lata później ;)

Moto potrzebne do używania głównie w mieście, czasem jakiś wypad i ewentualnie tor.. Jakoś najbardziej skłaniam się w strone DRZ ale nie wiem czy ta moc nie będzie za mała.. dodam że przesiadka jest z hondy vtr sp-1 :)

Dzięki za jakiekolwiek rady :)

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

26 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-06-25 07:55:16)

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

Jak kupisz lekko zmodzone DR-Z np. takie jak przypadkiem sprzedaje;), albo wersję E/Y to mocy nie zabraknie.
DR-Z jak ma gaźnik FCR zamiast swojego seryjnego gówna, to jeździ wystarczająco dobrze.

Pozdrawiam,
Piotrek

27

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

Ja mam sc33 i mocy w seryjnym Y jest dla mnie w sam raz bo to zupełnie inna jazda. Ale zdarza się że niektórym osobą vmax nie wystarcza i wtedy jest problem. Sam sobie odpowiedz czy masz z kim latać i czy "wygodna" prędkość pod 120 ciebie satysfakcjonuje.

Sherco st300  Cabestany Replica

28

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

a jak wygląda sprawa z cenami części? szwagier ma ktm 625 sm i mówi że koszt i dostępność częsci jest ok,
jak to jest przy drz??

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

29

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

mallly200sx napisał/a:

Jak kupisz lekko zmodzone DR-Z np. takie jak przypadkiem sprzedaje;), albo wersję E/Y to mocy nie zabraknie.
DR-Z jak ma gaźnik FCR zamiast swojego seryjnego gówna, to jeździ wystarczająco dobrze.

wysłałbyś mi (co72z11@gmail.com), albo wstawił gdzieś jakieś fotki Twojej DRZ? Widziałem pełny opis modów i opis oferty ale nigdzie zdjęć się nie dopatrzyłem :)

Honda VTR SP-1 - do sprzedania lub zamiany na SM

30

Odp: Dylemat: KTM LC4 625 / KTM LC4 640 / SUZUKI DRZ 400 SM / HUSKA SM 610

jaras111x napisał/a:

Ja mam sc33 i mocy w seryjnym Y jest dla mnie w sam raz bo to zupełnie inna jazda. Ale zdarza się że niektórym osobą vmax nie wystarcza i wtedy jest problem. Sam sobie odpowiedz czy masz z kim latać i czy "wygodna" prędkość pod 120 ciebie satysfakcjonuje.

Polecam dobrze i szczerze odpowiedzieć sobie na te pytania bo ja właśnie z powodu złego wyboru użytkowania docelowego moto źle wybrałem moto i teraz sprzedaję, więc odpowiedz sobie szczerze aby uniknąć złego wyboru.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N