Temat: WR450 2012+ Warszawa i okolice
Od 2012 do 2015 większych zmian nie było.
Ma ktoś z Warszawy lub okolic taki sprzęt?
Salon Yamaha nie ma na stanie.
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » WR450 2012+ Warszawa i okolice
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Od 2012 do 2015 większych zmian nie było.
Ma ktoś z Warszawy lub okolic taki sprzęt?
Salon Yamaha nie ma na stanie.
Tylko 2015 , jak poważnie zainteresowany to numer znasz
Dzięki Hermes :)
A ktoś z okolic jeździ takim?
up nikt nikogo nie zna z takim motocyklem?
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=5260021817[/url]
zastanów się dobrze, zanim weźmiesz moto na wtrysku :P - najlepiej to poczekaż aż przejedziesz się Apką :P wg mnie motocykle na wtrysku są za nerwowe w terenie :-]
Dzięki.
Widziałem.
Jeszcze jedna jest w Rzeszowie, ale nie chce jechać do kogoś wiedząc, że i tak jej nie kupie.
Nie chce człowiekowi zawracać głowy.
zastanów się dobrze, zanim weźmiesz moto na wtrysku :P - najlepiej to poczekaż aż przejedziesz się Apką :P wg mnie motocykle na wtrysku są za nerwowe w terenie :-]
Z tego co czytałem to dużo bardziej liniowo oddają moc :) YZ Krystiana jest nerwowy :D
Wiadomo, wtrysk ma też swoje wady.
tu nie chodzi o oddawanie mocy, tylko o reakcję na puszczenie gazu. Jak w gaźnikowym przypadkiem przymkniesz manetkę o 1mm, to silnik za mocno nie zareaguje (mowa o jeździe ze stałą prędkością). Natomiast, jak na wtrysku przymkniesz manetkę o 1mm, jest automatycznie odcięcie paliwa i hamowanie silnikiem.
Teraz wyobraź sobie, że jedziesz po sekcji off, na wybojach, nierównościach i musisz trzymać przez chwilę stały gaz. Wg mnie jest to prawie niewykonalne - trzeba po prostu ciągle się rozpędzać lub hamować :D
trzeba po prostu ciągle się rozpędzać lub hamować :D
Trafnie ująłeś ideę wyścigów! Na ch*j Ci stały gaz? ;-)
tu nie chodzi o oddawanie mocy, tylko o reakcję na puszczenie gazu. Jak w gaźnikowym przypadkiem przymkniesz manetkę o 1mm, to silnik za mocno nie zareaguje (mowa o jeździe ze stałą prędkością). Natomiast, jak na wtrysku przymkniesz manetkę o 1mm, jest automatycznie odcięcie paliwa i hamowanie silnikiem.
Teraz wyobraź sobie, że jedziesz po sekcji off, na wybojach, nierównościach i musisz trzymać przez chwilę stały gaz. Wg mnie jest to prawie niewykonalne - trzeba po prostu ciągle się rozpędzać lub hamować :D
masz racje. tez celowalem na wtrysk. po przejechaniu sie yzf na wtrysku mieszane uczucia typowo 0.1 motocykl. albo zapierdala albo zwalnia.
YZ a WR to dwa inne silniki. Dwa zastosowania.
To nie 2T.. że odejmujesz gazu i nic się nie dzieje.
To ma hamować silnikiem jak każdy 1 cylindrowy 4T.
Poza tym raczej nie operuje gazem w zakresie +/-1mm...
tak wg mnie to jedyny minus modelu z w na początku to zawias który dobija po byle skoku i lądowaniu na płaskim.
Mały, ale ja nie mówię o tym, jak specjalnie zamkniesz manetę - wtedy wiadomo, że każdy singiel zahamuje.
Ale spróbuj utrzymać stały gaz na wybojach - na gaźniku tego nie odczujesz, ale na wtrysku już każdy minimalny ruch jest odczuwalny...
+1 tez o tym mówie..
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » WR450 2012+ Warszawa i okolice
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 66 zapytań