zanim zaczniesz płakać że rama krzywa to po drodze jest strasznie dużo rzeczy które należało by sprawdzić. Ramę naprawdę ciężko skrzywić i to jeszcze tak że wygląda na nową nie prostowaną.
Sposób pomiaru śladowości taki sobie. Koła proste? na pewno? Podnieś moto pokręć kołem, i co w miejscu gdzie mierzyłeś nie ma bicia?
Przykładałeś liniał do tylnej opony. Na sto procent masz tylne koło idealnie w osi i idealnie wzdłuż wahacza bo jeśli nie to 1 mm błędu osadzenia tylnego koła po 1,5 m da błąd ile 3 mm a może 5 mm. Z taką samą siła przykładałeś tą poziomice do opony czy może z jednej strony przycisnąłeś mocniej. A w ogóle to kierownica jak była? Mierzyłeś z przodu czy z tyłu bo jeśli już to ja bym zmierzył i z przodu i z tyłu koła i średnią arytmetyczną bym wyciągną to chociaż bym pozbył się błędu "skręconej kierownicy"
Miernictwo to oddzielna dziedzina nauki. Ludzie z tego magisterki piszą. Tak na prawdę ciężko to zmierzyć metodami ala słodowy.
Tyle jeśli chodzi o pomiary.
Przypominam iż to jest SUPERMOTO i to na szprychowych kołach. Pewnie żadna z torówek po jednym sezonie nie ma śladowości bo: Dzwony kamienie wywrotki opony się krzywo zużywają aż po przesunięcie na szprychach bo zacisk się nie mieścił. Wszystko to nie jest ważne bo moto i tak się ustawi do jazdy na wprost samo. Nie masz chyba tam 10 mm różnicy a mniej to nie poczujesz przy składaniu w zakręt.
Ściąga jak puścisz kierownice. A wiatru nie było a droga pozioma i czy prosto siedziałeś. Pewnie jechałeś na luzie to opory łańcucha można pominąć ale ewentualnego przycierania klocka hamulcowego to już pewnie nie .
Ważne jest czy jak jedziesz to się musisz siłować z kierą aby jechać prosto czy nie. Kiery się nie puszcza bo na SM albo się hamuje albo przyśpiesza.
Sprawdź to co Hacker33 napisał a reszte olej i w drogę
PZDR
Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny