Odp: CRF 450r modyfikacje pod supermoto
KML napisał/a:Kaczor gdzie dorwałeś taki płaskownik?
z allegro? [url]http://allegro.pl/plaskownik-aluminiowy-120x40x100-mm-formatka-pa6-i5174478152.html[/url]
Dokładnie o tej aukcji właśnie mówiłem.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
KML napisał/a:Kaczor gdzie dorwałeś taki płaskownik?
z allegro? [url]http://allegro.pl/plaskownik-aluminiowy-120x40x100-mm-formatka-pa6-i5174478152.html[/url]
Dokładnie o tej aukcji właśnie mówiłem.
Panowie, przerabiał ktoś z Was temat z czujnikiem prędkościomierza, mianowicie mam vapora i chcę pójść na skróty kupując czujnik od jakiegoś skutera czy innego moto, większość czujników na alledrogo ma 3 piny a kostka w vaporze ma dwa czy idzie to zlutować jakoś żeby współpracowało ze sobą czy muszę kupić org czujnik?
Przykładowa aukcja z takim czujnikiem:
[url]http://allegro.pl/czujnik-predkosciomierza-chinski-quad-atv-200-250-i5037595052.html[/url]
Zdjęcie mojego licznika na stronach poprzednich.
Na dzień dzisiejszy przeniosłem moduł z głowki ramy za boczek prawy, ponieważ lampa na wzór ktm'a jest tak wykonana, że nie ma szans ją ładnie spasować gdy coś odstaje chociażby na pół centymetra od ramy... Teraz pytanie czy powietrze przelatujące przez chłodnicę może negatywnie na niego wpłynąć? Jest jakieś 7cm za nią.
Tu wewnętrzna strona lampy, klosz jest przy samej główce ramy, dobrze że miałem gumy mocujące z innej lampy, bo te z zestawu są chyba do mocowania na lagi sprzętów pokroju 50ccm...
Po świętach wrzucę foto jak wygląda całość ;)
Przerabiam właśnie taki sam temat w swoim HM, bo oryginalny czujnik prędkości dostał gdzieś strzał i nie działa. Doszedłem jedynie do tego że jak masz 2 kabelki to czujnik jest stycznikowy więc potrzebujesz jeszcze śrubki z magnesem, mam kilka czujników od ABS z różnych aut i jak będę miał chwilę to pokombinuje czy któryś działa.
Jak znajdziesz jakiś "oryginalny" czujnik na 2 piny to daj znać !
Odnośnie czujnika prędkościomierza do vapora to, zamawiam od gościa z tej aukcji:
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=5228768155[/url]
Może załatwić każdy element do tych liczników w ciągu trzech dni, koszt 115zł.
Zrobiłem takie mocowanie licznika wycięte laserem, mocowane w miejscu tablicy numeru:
A teraz mam do Was pytanie bo nie mogę ustawić gaźnika, po pierwszym odpaleniu moto ciężko trzymał obroty, po dodaniu gazu powoli schodził z obrotów. Zawory oczywiście ustawione po wymianie itd.
Kilka info i pytań:
-Tłumik przelotowy
-Filtr powietrza seria
-Iglica ustawiona na 4 ząbku od góry, na który ustawić?
-Dysza główna 172 , jaką powinienem dać?
-Dysza wolnych obrotów 45, jaka powinna być?
-Obrót dyszy Pilot Screw dawałem 1,1/2
-Jak ustawić pompkę przyśpieszacza? czy wykonać moda- jak poprawinie?
Świeca czarna okopcona (mokra? po lewej stara, po prawej nowa, na której przejechałem 20m...)
Dodam, że moto ciężko było ustawić aby miał wolne obroty, zawsze miał podwyższone, gdy ustawiłem niższe nie chciał palić, szybko się grzał- kolanko wydechowe również... Teraz gdy próbowałem go odpalić walił z komina, że w promieniu 500m nie było żadnego zwierza :P
Panowie pomocy wiosna nakur...a :)
dyszę główną daj taką jaką przewiduje serwisówka (jest to chyba 168)- nie ma ona wpływu na wolne obroty.
Iglica też taka sama jak w serwisówce na 4tym ząbku - ale to jest do weryfikacji jak będzie się zachowywać moto podczas przyśpieszania.
dysza wolnych jak w serwisówce (chyba 45) - chwilowo nie zmieniaj
I teraz tak - najpierw upewnij się, że nie masz gdzieś lewego powietrza... Psiknij jakimś plakiem lub czymś podobnym w okolice króćca pomiędzy cylinder a gaźnik. Obroty mają zostać takie same, bez zmian.
Wyjściowe ustawienie pilotów to 1 i 1/4 , ale oczywiście może to się zmienić.
Generalnie motocykl musi być nagrzany i dobrze przepędzony, żeby regulować wolne obroty.
obroty: 1700 +/-100
jak motocykl schodzi za wolno z obrotów, to ma za ubogą mieszankę - odkręć pilot o 1/4 i zrób test
Jak motocykl będzie schodził minimalnie poniżej ustalonych obrotów i po chwili wracał do właściwych, to jest za bogata i trzeba pilota lekko przykręcić.
Jeżeli nie da się ustawić odpowiednio w zakresie 0-4,5 obrotu, to trzeba wymienić dyszę wolnych obrotów na większą, jeżeli 4,5 to za mało, lub mniejszą jeżeli 0 to za dużo...
Jak już ogarniesz wolne obroty to regulacja iglicą - motocykl powinien przyśpieszać płynnie czy na 1/4 manetki, czy na 1/2 , 3/4 i pełnej
aż do 3/4 wartości maksymalnych obrotów. Jak coś jest nie tak, to trzeba regulować o 1 ząbek w dół lub w górę i obserwować czy się pogorszyło, czy polepszyło.
dyszę główną sprawdza się po kolorze świecy. Trzeba świecę oczyścić, przepałować porządnie ze 30 km i sprawdzić kolor świecy. Jak za jasna, to zwiększyć dyszę, jak za mocno zakopcona to zmniejszyć
Jak przy puszczaniu gazu wali ostro wybuchy z komina, to zwykle jest to nieszczelność układu wydechowego lub za bogata mieszanka.
taki mój mały wywód z tego co sam reguluję w ścigaczach ;-)
Dzięki levis info na pewno się przyda ;) w tygodniu będę kombinował z gaźnikiem razem z kolegą SFMario, który przerabiał już wojne z takim gaziorem...
jak kiedyś będziesz w Warszawie, czy na zawodach SM, to możemy podpiąć się ze świecą colortune, żeby dobrze ustawić wolne obroty :-)
Mam nadzieję, że zjawię się na jakiś zawodach :) na razie szykuje moto żeby oblatać górskie winkle ;)
Mam pomysł na zamocowanie migaczy tył pod błotnikiem, zobaczymy jak to wyjdzie...
Mozesz mi chocby na pw podpowiedziec cos w kwestii tego jak masz predkosciomierz ogarniety u siebie ?
Fajna crfa ;-) swoją drogą wstana dwa sm'y w tym roku w kotlinie kłodzkiej, odezwę się jak będziemy latać w okolicach
Mozesz mi chocby na pw podpowiedziec cos w kwestii tego jak masz predkosciomierz ogarniety u siebie ?
Temat predkosciomierza, w budowie czekam na ten czujnik:
[url]http://www.trailtech.net/digital-gauges/vapor/vapor-replacement-parts/speed-sensor-yamaha-atv-yamaha-rhino-z400-kfx400-dvx400-bombardier-polaris-trailblazer[/url]
A mocowanie jego będzie w adapterze zacisku, już gdzieś widziałem u kogoś na forum takie rozwiązanie. Wiercisz otwór pod tą śrubkę z magnesem co jest na końcu linki. Śrubkę z magnesem wkrecasz w otwór na tarczy, jeśli nie masz otworu a nie chcesz wiercić to przyklejasz magnes neodymowy i cała filozofia montażu. Linkę zamówiłem, która powinna pasować pod oryginalną kość licznika ale wszystko się okaże :)
Fajna crfa ;-) swoją drogą wstana dwa sm'y w tym roku w kotlinie kłodzkiej, odezwę się jak będziemy latać w okolicach
Czekam na jakiś odzew jak sprzęty będą gotowe ;)
Działam z gaźnikiem, znalazłem parę braków i nie dociągnięć w kwestii regulacji.
Na śrubie regulacji skład mieszanki brakowało oringu, kupiłem nową...
Wysokość pływaka na zamkniętym zaworku wynosiła ok 5mm...:
Aktualnie jak podaje książka 8mm:
Mam jeszcze pytanie na którym ząbku mam ustawić iglice czytając tę tabele, przyjmując, że mam dysze główną 172 i dysze powietrza 45?
zacznij od 4 i zobacz jak moto będzie reagować.
Natomiast zakładając, że latasz gdzieś tam na wysokości od 300-750mnp w temperaturze 15-27 stopni, to wg tabelki powinieneś mieć:
dyszę 168 , 42 i 5 rowek.
Jeżeli miałeś coś grzebane w silniku, dolocie, wydechu - to trzeba to indywidualnie dobierać - Zwykle zmienia się nieco dyszę główną i nie ma potrzeby zmian dyszy wolnych obrotów - jedyne co to pozycja iglicy i piloty
Jeżeli mierzysz wysokość pływaka dokładnie jak na zdjęciach to robisz to niewłaściwie.
Co do tabelki to tak jak levis napisał.
Musisz wiedzieć na jakiej jesteś wysokości, ile masz 'C za oknem i dla tych parametrów odnajdujesz okienko ze wszystkimi ustawieniami gaźnika.
Czyli z doborem dysz i ustawień to będę musiał kombinować indywidualnie, bo mam zamiar latać też po winklach górskich ale tak jak mówicie zacznę od 4 ząbka na iglicy i będę próbował ustawiać dalej.
Haker opisisz mi dokładnie jak możesz jak mam ustawić dokładnie pływak, bo robię to tak jak na zdjęciu...
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Wygenerowano w 0.067 sekund, wykonano 84 zapytań