Mam i fotki mojej dziury. Jak widać dobrałem się do dolnej krawędzi otworu.
Jeżeli chodzi o wymiary.
Tłoczek zaczyna się około 6mm od dolnej krawędzi zacisku. Można by to nazwać wysokością otworu.
I wymiar który będzie Ciebie najbardziej interesował to 20mm. Jest to grubość tej połowy zacisku której przekroczyć nie możesz:)
Wydaje mi się, że nowy zacisk ma ten wymiar rzędu 25mm. W Husabergu zdjąłem w tym miejscu z tego co pamiętam 2,5mm.
Dobrze jest sprawdzać w którym miejscu szprychy trą o zacisk (zostaje taki ładny ślad) i szlifować dokładnie tak aby tylko w tym miejscu zbierać materiał. Przymierzać, zakręcić kołem, sprawdzać i szlifować dalej.
U siebie szlifowałem do momentu kiedy po zakręcaniu kołem nie zostawał ślad od szprych na zacisku.
Z narzędzi jakie używałem:
Pilnik do drewna, taki z wielkimi zębami. Pięknie je aluminium. Później zwykły pilnik do metalu i na koniec papier ścierny na rzep do wiertarki.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD