Myślę, że co 5 tyś km wymiana oleju to za dużo. Przykładowo, w exc 525 wymiana oleju co 10 mth a na ulicy co 800-1000 km . 10 mth licz 1000 km także, idąc tym tropem zmieniałbym go co 1500-1600 km. Tu też jest wiele teorii bo dużo ludzi zmienia olej co 20 mth jeżdząc w terenie i podobno też jest ok, ja tego nie sprawdzałem.
Tłok 70-100 mth ,
Korba , jedni mówią co dwa tłoki ale lepiej zmienić co tłok , bo lubią wyjśc bokiem w 4t. Jednakże to zależy od jazdy.
Zamienniki nie są aż tak bardzo drogie, weryfikacja co sezon pozwala prawie doskonale określić co ile powinno się to zmieniać, u każdego będzie to wyglądało inaczej. Jeden jeździ na kole od skrzyżowania do skrzyżowania a drugi nie podnosi wcale.
Wr to dość wyczynowy sprzęt, także w porównaniu do fmx koszty utrzymania będą dużo wyższe. Za to i funu więcej :D :D
WR 125 98'> KX 250 08' > KTM 640 SUPERMOTO '03 -> YZ 125 03'-> CR 125 '07 > R6 RJ11 07' > EXC 450 08' > GSX-R 600 K8 > SMC-R 690 2012
Powrót do SM
Bo życie jest po to by latać na moto.