Odp: 1990 kx 125 - mój pierwszy cross i próba reanimacji ;-)
zakladaj lamliwe. i kup handbary
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » 1990 kx 125 - mój pierwszy cross i próba reanimacji ;-)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zakladaj lamliwe. i kup handbary
Handbary w crossie - najlepszy pomysł na złamanie nadgarstków przy wysiadce przez kierę :)
Do mx co najwyżej listki.
A oto skutki- [url]http://youtu.be/o0eu4ttIlb4?t=34s[/url]
Handbary w crossie - najlepszy pomysł na złamanie nadgarstków przy wysiadce przez kierę :)
Do mx co najwyżej listki.A oto skutki- [url]http://youtu.be/o0eu4ttIlb4?t=34s[/url]
Enduro/MX zdecydowanie listki.
Nie mogę znaleźć ale jest taki filmik w necie, że gość ma katapulte z siedzenia a ręka zostaje właśnie miedzy kierownicą a handbarem - wszystko nagrane z perspektywy obserwatora
Dokładnie ten sam filmik miałem na myśli i też go nie mogłem znaleźć :)
Ja sam do czasu uważałem, że handbrary w mx są okej dopóki pewnego razu w bandzie przy dużej prędkości zajebałem spektakularne salto przez kierę wybijając 2 paluchy o klamki, ciekawe co by było gdybym miał jeszcze handbary...
Mam już koła od Pawła Króla - właściwie to jedno koło.
Generalnie mam mieszane uczucia - wszędzie chwalony specjalista, ale mam wrażenie, że wkradła się już rutyna lub felg nie robi już osobiście.
Moich felg podobno nie dało się już uratować - więc zamówiłem nową obręcz i szprychy + naprawa 2 urwanych uchwytów w piaście.
Koło przyszło, wyglądało ładnie itd. Kontakt też super.
Problem naświetlili mi dopiero w wulkanizacji. Okazało się, że w połowie szprych, te wystają z nypli, przez co rozszarpałyby dętkę w 3 sekundy. Musiałem zużyć 4 taśmy izolacyjne, żeby zrobić na tyle grubą warstwę, by szprychy jej nie przecięły i rozwaliły dętki...
Wiem, że to nie nowy motocykl, ale zapłaciłem tyle samo co za 2 letni i spodziewałem się, że robota będzie zrobiona tip top.
Dosyć stękania - następnym razem będę robił sam, tak jak Hacker.
Stara opona nie nadawała się już do nałożenia, bo się rozwarstwiła, więc KX dostał nowego dunlopa (dzięki Mały za pomoc w zakupie).
Teraz wygląda tak:
Nabiłem też amor - narazie powietrzem - 12 bar
W sumie można pomału składać do kupy :-]
Dobra guma, ja mam już drugą czy trzecią d952 na tyle i jestem happy :)
Co do Króla to ja też jestem zawiedziony. Wysłałem mu dwa koła. Jedno już swoje przeżyło a w drugim była krzywa jedna szprycha.
Dostałem tylne koło zrobione i nowymi sprzychami ale z widocznym śladem po robocie na piaście. Z przodem to się wkurzyłem, jedyne co zrobił to wyprostował szprychę (pewnie młotkiem) wsadził w koło i nawet jej nie dokręcił a skasował za to 80zł (w cenniku za wymianę kilku szprych wraz z centrowanie ma 70-80zł). Następnym razem na pewno skorzystam z usług kogoś innego.
Hehe no to ładnie, a przednia obręcz z KXa dobra była? Wszystko się da zreanimować, u mnie szprychy w tylnym kole nie wystają, wiec może źle dobrał? Ja mam C.C. Products i pasują idealnie, a pasują one też do 125 bo piasta i obręcz taka sama no w 250 obręcz trochę szersza. Trochę dziwne. Co do plecenia, ja mam sprawdzonego chłopaczka co plecie i centruje. Robie uniego juz od kilku lat. Za centrowanie wziął 50zł za oba koła bo sam sobie zaplotłem. Tak to 50zł za jedno koło z zaplataniem i centrowaniem. Trochę długo się czeka u niego bo to robi po godzinach i z pasji, a nie na zarobek a naprawde zadowolony jestem. Ogólnie z okolicy każdy u niego koła robi. Pzdr.
No niestety paweł król już się wypalił.
Sądzę, że duża ilość zleceń powoduje, że robi już na szybko.
mogles to podszlifowwać i bylo by bez zadnego problemu.
Bez problemu to byloby gdyby p. Król to zrobił :-)
masz racje, ale mówie tu ze nie potrzebnie tyle owijal tasmy . lepiej seszlifowac a na temat króla tez mam duzo do powiedzenia. podmienil jakieś nyple z talona na jakis szit, a drugim razem tak zrysowal mi obrecz ze masakra;/
a co sądzicie o takich klamkach ??
[url]http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Aluminum-CNC-ASV-2ND-Folding-Clutch-And-Brake-Lever-For-Dirt-Bike-Pit-Bike/1729890196.html[/url]
sprzęgło powinno być ok, ale nie wiem jak z rączką od hamulca - pod jaki uchwyt może to podejść :P ?
Zamówiłem srebrne - 90 zeta to nie taki wielki wydatek, a może akurat okażą się w porządku :-)
Ktoś musi przetrzeć szlaki :)
w związku z tym, że zmieniłem przednie koło i okazało się, że średnica wewnętrzna łożysk jest mniejsza, muszę wymienić łożyska.
W tej piaście, łożyska które muszę wywalić mają rozmiar 15x35x11. Ośka ma średnicę 17.
Znalazłem takie łożyska, ale cena mnie trochę dziwi ;-)
ŁOŻYSKO KULKOWE JEDNORZĘDOWE 2RS 35X17X11 - cena 3,2 - nie wiem jakiej produkcji
oraz Japońskie : ŁOŻYSKO KULKOWE 6003 RS 35X17X10 mm - 9 PLN
czy ten 1mm na szerokości ma jakikolwiek wpływ ?
Może ktoś ma namiar na łożyska dobrej jakości w rozmiarze 35x17x11 :-) ?
z góry dzięki
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » 1990 kx 125 - mój pierwszy cross i próba reanimacji ;-)
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 79 zapytań