Odp: CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Myślałem nad jakąś grubą folią czarną albo bezbarwną.
Panowie czy ten oring od dekla sprzęgła mam jakimś cudem wepchac?
spoko on jest przecież zawinięty "w pół" stąd wygląda na dużo za mały - rozwiń go ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Myślałem nad jakąś grubą folią czarną albo bezbarwną.
Panowie czy ten oring od dekla sprzęgła mam jakimś cudem wepchac?
spoko on jest przecież zawinięty "w pół" stąd wygląda na dużo za mały - rozwiń go ;)
Zgadza się oring był zwinięty w pół, miałem to na szybko w ręce i wyglądało to jak dwa za małe oringi, panowie sytuacja opanowana :)
Panowie mały up ale nie obeszło się bez komplikacji. Dotarły do mnie zawory po dwóch tygodniach na dodatek miały być wiesco są proxa, lepsze czy gorsze pewnie kwestia sporna w każdym razie stal.
Spakowałem graty i ruszyłem do warsztatu gdzie zajmują się obróbką głowic. Chciałem aby przefrezowali lekko gniazda zaworów ssących, na co usłyszałem, że nie są w stanie zebrać np 0.1mm tylko tyle ile siądzie im do prowadnicy czy coś w tym stylu... Po pomiarach ustalili, że bedzie to ok 0.5mm więc w przypadku naszych moto to stanowczo za dużo!
Moje pytanie brzmi, czy waszym okiem trzeba oddać to do warsztatu gdzie powiedzą, że będą w stanie poprawić gniazdo zbierając powiedzmy 0.1mm czy tylko dotrzeć zawory do starych gniazd?
Na zdjęciu widać, że na podfrezowaniu gniazda widać "wypukły rowek" a na starym zaworze "zagłębienie" (stary zawór po stronie lewej)
Słucham waszych opinii i być może jakiś namiarów na warsztat.
Wiadomo, że trzeba te gniazda obrobić.
Popytaj w innych warsztatach.
Ja robiłem w samochodowym, głowicę od naszego moto widzieli pierwszy raz ale robota zrobiona na tip top.
Parę kroków do przodu. Zawory zrobione, szczelność sprawdzona wszystko gra, luzy wyregulowane. Silnik wrzucony w ramę, łożyska wahacza i główki ramy założone, damper nasmarowany i zawiecha tył już siedzi. Ale przez czas dla hanki rozwód wisi w powietrzu... :)
półki proszkowo malowane?
Półki nie były malowane proszkowo ale jest to farba dość odporna na uszkodzenia mechanicze. Wszystko co czarne poleciało w proszek.
Napisz coś więcej na temat zaworów, jak się ta operacja skończyła, gdzie ci to zrobili i ile za obróbkę wyszło ?
Głowicą zajął się mechanik, któremu zostawiłem silnik do zrobienia, za robotę i składanie wyszło jakoś 450zl jak chcesz to zapytam dokładnie gdzie to zawoził.
ja dodam od siebie że dobry warsztat jest w Giżycku MotoX który zajmuje się naprawami głowic i nie tylko (praktycznie wszystkim w moto mx) nawet mają gniazda typowo niezniszczalne z berylu. U mnie wymiana 4 prowadnic zaworowych, frezowanie gniazd i regulacja głowicy wyniosła 650zł
ja dodam od siebie że dobry warsztat jest w Giżycku MotoX który zajmuje się naprawami głowic i nie tylko (praktycznie wszystkim w moto mx) nawet mają gniazda typowo niezniszczalne z berylu. U mnie wymiana 4 prowadnic zaworowych, frezowanie gniazd i regulacja głowicy wyniosła 650zł
to ja za tą samą usługę zapłaciłem coś koło 200zł
nie wiem ja po 40htm nie muszę regulować zaworów, mój znajomy robił silnik od crf w warszawie aby taniej potem ciężko odpalała. Po rozebraniu silnika okazało się że nawet wał obracając się w karterach stawiał opór
barszcz91 te prowadnice wstawili Ci ze złota?
Panowie nie mogę przekręcić dolnej śruby regulacji w przednim zawiasie kręci się po 2-3mm w jedną w drugą, odkręcając tę dużą nakrętkę (jakby kontrę) dostanę się do tej śrubki? Nigdy nie rozbierałem zawiasu więc średnio wiem co i jak...
Dokładnie chodzi mi o śrubę z numerem 13 a dokładnie śrubę regulacji w nakrętce.
Odkręć cały nr. 13 i wtedy sprawdź. O ile pamiętam to jest raczej nierozbieralny element ale wielce prawdopodobne, że blokuje się dużo wyżej a po odkręceniu śrubka będzie się swobodnie obracać.
Jakby co to bardzo możliwe, że ta cześć wala się gdzieś mi po garażu.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 72 zapytań