Odp: CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Po odkręceniu całego elementu nie ma możliwosci wylania się oleju bo znajduje się w górnej częsci lagi?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Po odkręceniu całego elementu nie ma możliwosci wylania się oleju bo znajduje się w górnej częsci lagi?
Wyleje się ale możesz postawić lagę "do góry nogami" jak chcesz zachować stary olej.
bez przesady
były to oryginały
a ja wiem czy to drogo
to jaki jest normalny koszt frezowania gniazd, 4 prowadnice oryginały z wymianą, regulacja zaworów, planowanie głowicy i wysyłka w dwie strony?
Ja niedawno wysłałem do robienia głowicę. Jeszcze jej nie dostałem ale cennik wygląda tak:
Frezowanie 17zł szt.
Prowadnice 30zł szt.
Płaszczyzna 30zł
szlif zaworów 5zł szt.
Mycie, piaskowanie 30zł
Poskładanie całej głowicy z regulacją sprężyn zaworowych i luzów koszt 100 zł.
Płytki 10zł
Jak prowadnice oryginały np. do crf kosztują 71zł sztuka czyli razem 280zł co niewątpliwie podniosło koszta.
Jak się ma tytany to lepiej do speców od samochodowych głowic nie wysyłać bo podocierają zawory i będzie duży problem:)
Karol możesz podać namiar na tą firmę pewnie nie jednemu się przyda ;)
Do niego wysłałem.
[url]https://www.facebook.com/tomasz.piszcz[/url]
tel. 600 048 210
Sprawia wrażenie, że zna się na rzeczy, ma niezłe maszyny i dobry jest z nim kontakt no ale zobaczymy jak głowica wróci.
Mam blisko trochę zakładów ale bałem się, że mi rozdupczą tytany więc wolałem wysłać komuś kto ma pojęcie o motocyklowych głowicach.
bez przesady
były to oryginały
a ja wiem czy to drogo
to jaki jest normalny koszt frezowania gniazd, 4 prowadnice oryginały z wymianą, regulacja zaworów, planowanie głowicy i wysyłka w dwie strony?
A no chyba, że to był pełen serwis, nie tylko wymiana prowadnic + prowadnicę. W takim wypadku cena jest w porządku.
Panowie ta śruba regulacji zawiechy ma gwint środkowy lewy czy prawy bo boję się, że go zerwe nie chce pojsc w zadną strone. Karol128 masz może tę część gdzies w garazu? Bo chyba mam zerwaną śrubkę regulacji... Teraz zostaje wykręcić ten element z tej sztycy w środku lagi.
Tak patrzę po zdjęciach moich byłych aukcji i chyba sprzedałem razem z goleniami ale jeszcze zajrzę do garażu może gdzieś są.
Zdejmij to jak na tym filmiku i wtedy sprawdź czy się kręci
[url]http://youtu.be/k-RpTS3cQqk?t=3m2s[/url]
Prawy, wkrecaj to w prawa stronę.pozdro
Tak patrzę po zdjęciach moich byłych aukcji i chyba sprzedałem razem z goleniami ale jeszcze zajrzę do garażu może gdzieś są.
Zdejmij to jak na tym filmiku i wtedy sprawdź czy się kręci
[url]http://youtu.be/k-RpTS3cQqk?t=3m2s[/url]
Dzięki Karol rozebrałem ten element wyczyściłem skręciłem i działa jak należy ;)
Który z tego zestaw napędowy będzie najlepszy wg was? Głównie chodzi o łańcuch, wiem kwestia utraty km na ringach itd. Chodzi mi najbardziej o to aby się nie wyciągał jak szmata...
DID 520DZ2
[url]http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped-honda-crf-450-of-specjalna-i5084861572.html[/url]
DID 520VX
[url]http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped-x-ring-honda-crf-450-02-did-i5054800302.html[/url]
Czy DID 520 ERT2
[url]http://allegro.pl/lancuch-napedowy-did-520-ert2-114-ogniw-bez-o-ring-i5135662396.html[/url]
O ert2 zapomnij, to jebane ścierwo wyciąga się gorzej jak stare majty.. Miałem, nie polecam i nie jestem jedyny.
Ja bym VX obstawiał, ewentualnie nie wiem czy nie ma takiego ustrojstwa jak VX2 Jak coś to napisz na PW może ci taniej ogarnę.
Moto powoli zaczyna nabierać kształtu, kółka 17" tył 5", teraz zaczynam powoli rozglądać się za heblem na przód jak macie jakieś ciekawe propozycje to dajcie znać na pw, ważne jest to aby zacisk był w miarę wąski, brembo od husqi sm haczy o szprychy.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r modyfikacje pod supermoto
Wygenerowano w 0.060 sekund, wykonano 63 zapytań