Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Delejt
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Delejt
dla ssacych i wydechowych to samo czyli 0.15 na obroty to sie ustawia w rfs. ustaw na 0,15 i skladaj . i odrazu wyginaj listek szczelinomierza :D
Ja ustawiam luźne 0.10, bardzo ciasno 0.15 Wiesz, taki złoty środek ;)
najlepiej miec motocyklowy szczelinomierz bedzie tam 0.13 :)
Na każdym będzie, wystarczy złożyć np. 0,05 i 0,08.
Aha.. i motocyklowe powietrze w kołach :P
Czyli azot? :P
Potzrbuje pomocy a raczej delikatnego nakierowania.
Chcialem odpalic moto po zimie, ciezko mu bylo zalapac wiec dlugo sie nie zastanawialem i rozebralem maszyne bo i tak mnie to czekalo. Po uszczelnieniu pokrywy zaworow, luz ustawiony wg serwisowki. Gaznik przelatal zeszly sezon do ostatnich dni bez problemu. Wyjalem go rozebralem na czrsci pierwsze i zostal wyprany w myjce ultradzwiekowej. Przy skladaniu pekla dysza od wolnych obrotow, tzn odlupal sie element w miejscu gdzie sie ja wkreca.
Nastepnie zlozony, pzremyty zmywaczem do gaznikow, wrocil na miejsce. Moto odpalilo jakby bylo nowe doslownie od strzala.
Problem nastepujacy. Maszyna nie reaguje na regulacje wolnych obrotow(chodzi jakby bylo na ssaniu bez przerwy) wkreca sie bez problemu a przy powrotu do obrotow na jakich bylo wczesniej gasnie.
Dysza idzie do wymiany. Wydaje mi sie ze to jej wina
mial ktos podoby problem ?
Moze ktos wie czy moze to jakis inny powod takiego zachowania ?
lewe powietrze
lewe powietrze lub dysza sie poprostu rozkalibrowala. sprawdz lewe powietrze plakiem. poprostu pewnie spadl jakis przewód od sasa czy jak sie tam to gówno nazywa :D ten niby egr.
jeżeli dysza od wolnych obrotów jest zbyt duża lub zbyt za mała to jednym z takich objawów jest brak reakcji na kręcenie śrubką składu mieszanki
również brak oringu na śrubie mieszanki da taki objaw
źle ustawiony poziom paliwa na pływaku spowoduje wzbogacenie lub zubożenie mieszanki
sruba or skladu jest prawie nowa razem z oringiem takze to odpada.
caly zeszly sezon przlatalem na tych ustawieniach, bylo bdb i bez problemow
zaczne od wymiany dyszy i zobaczymy co to da, jak bedzie bez zmian to szukam dalej
Ja mam pytanko odnośnie gaźnika 2T keihin do Kx125.
Od czego powinno zacząć się regulację ? Od dobrania odpowiedniej dyszy wolnych obrotów i ustawienia mieszanki wolnych obrotów ?
Skąd mam wiedzieć, czy ta dysza jest dobrze dobrana. Na co patrzeć ? na dymienie oraz reakcję na gaz ?
Bez zaworów wydechowych kopcił tak ja na filmiku poniżej (jechał nawet spoko, tylko późno reagował). Obecnie mam zawory KIPS i przymula go z wolnych i średnich obrotów.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=cou-M6diOMY[/url]
Cały urok dwusuwa.
Posiłkując się ssaniem możesz określić czy mieszanka jest za bogata, czy za uboga. Po prostu obserwujesz jaki efekt da zaciągnięcie (częściowe, lub pełne) ssania.
Kamil jak myślisz, jeśli wywali się element nr 33 to amorek będzie ciekł albo będzie nieszczelny?
[url=http://iv.pl/][/url]
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.070 sekund, wykonano 70 zapytań