Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
mi sie taki rozleciał bardzo szybko, i nie pamietam ale chyba silnik z xt sie nie miescił :D
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 271 272 273 274 275 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mi sie taki rozleciał bardzo szybko, i nie pamietam ale chyba silnik z xt sie nie miescił :D
Drogi taki stojak?
RADIZZLE napisał/a:ja mam Foxy i miałem astarsy. Rozmiarówka podobna, ale wydaje mi się , że astars trochę mniejsze, lepiej przymierzyć przed kupnem.
Jaki masz model tych Foxów? Bo ja mam Dirtpaw i szczerze mówiąc jestem mocno rozczarowany nimi. Głównie chodzi o rzepy, bo po ok. 4 miesiącach użytkowania rzepy w ogóle nie trzymają. Gdyby nie fakt, że ktoś w sklepie, gdzie kupowałem się pomylił i dostałem dwie pary, to byłbym mocno zirytowany, ale w takim przypadku, to narzekać nie mogę :D Ciekawi mnie po prostu to, czy tylko mój egzemplarz okazał się tak gówniany czy wszystkie tak mają.
Ja bardzo sie zawiodłem Foxami bomberami, za taka kase rękawice ktore po 3000km sa juz lekkim smietnikiem.
Jesli chodzi o rozmiarówke to ja mam Foxy "L" , a wszystkie alpinestarsy (gpx,gp pro) mam "XL".
Drogi taki stojak?
[url]http://www.ebay.co.uk/itm/171119185977?[/url]
ktoś wie gdzie można dostać farny proszkowe Alesta anodic?
Ktoś ma spis łożysk w nadwoziu LC4 2003 i wyżej? W mm najlepiej a nie symbole.
owijal ktos kolektory tasma bazaltowa ?? ile tego orientacyjnie idzie na kolektor z singla ? jaka szerokość tasmy ?
5 metrow nie starczylo w moim exc szerokosc standardowa taka to ni wiem ile tam z 5 cm chyba. duzo zalezy od sposobu owijania czym wieksza zakladka tym wiecej pojdzie towaru.
Ja u siebie robiłem małą zakładkę lecz kładłem 2 warstwy :) Ale ja mam Fmx-a :)
Stawiam że zazwyczaj idzie od 5 do 10 metrów, u mnie akurat poszło około 7. Nie wiem czy bazaltowa to taka sama jak ja miałem (raczej jakieś włókno szklane) ale lepiej przed montażem zamocz ją w wodzie delikatnie, ja o tym zapomniałem i się prawie udusiłem od latających w powietrzu drobinek włókna :D
Jak myślicie - honować cylinder czy nie. Jak dla mnie ma tyle rys po poprzednim honowaniu, że nie ma konieczności ale wolę się upewnić. Boje się, że jak przehonuje to przesadzę.
Jak myślicie - honować cylinder czy nie. Jak dla mnie ma tyle rys po poprzednim honowaniu, że nie ma konieczności ale wolę się upewnić. Boje się, że jak przehonuje to przesadzę.
jak Ty na oko widzisz to powidzenia w długim użytkowaniu życzę ;d
A jest jakiś inny sposób niż na oko? Chodzi o honowanie które właśnie robi tylko takie rysy jak na zdjęciu aby lepiej olej smarował - to co innego jak szlif i wymiarów cylindra tym nie poprawisz. Chyba się zagalopowałeś.
"Honowanie (obciąganie[1], gładzenie[1], dogładzanie długoskokowe[1]) – metoda obróbki wygładzającej, stosowana do wykańczania bardzo dokładnych otworów (np. cylindrów tłokowych oraz zewnętrznych powierzchni obrotowych walcowych lub stożkowych, niektórych powierzchni kształtowych (np. uzębień) oraz płaszczyzn[2].
Gładzenie umożliwia uzyskanie dużej dokładności wymiarowej i 10–13 klasy chropowatości (Rz 0,8–0,05)[2]. Honowanie może być stosowane dla średnic od kilku mm do około 1 m oraz długości od 1 cm do około 20 m[2]."
więc Twoja definicja się trochę różni, poza tym skąd wiesz czy cylinder ma dobre wymiary skoro piszesz że rysy są po poprzednim honowaniu... wiesz w czasie pracy robi się owal...
jest inny sposób niż na oko... do tego służą specjalistyczne narzędzia...
a od smarowania to jest pierścień olejowy i ewentualnie natrysk na denko tłoka...
Nie wiem bo dopiero jutro wiozę na mierzenie. W każdym razie jak ma złe to honowaniem tego nie poprawię tylko będę potrzebował nowego cylka. Popatrz sobie na youtube jak to się wykonuje w przypadku nikasilu - zrozumiesz, ze wymiarów takim sposobem się nie poprawi:)
jest inny sposób niż na oko... do tego służą specjalistyczne narzędzia...
A to dobre, pokaż mi takie narzędzie. Czekam.
a od smarowania to jest pierścień olejowy
Pierścień to zgarnia olej a nie smaruje.
Coś mi się zdaje, że słyszysz dzwonienie ale nie wiesz w którym kościele:)
Gładzenie umożliwia uzyskanie dużej dokładności wymiarowej i 10–13 klasy chropowatości
nie chce mi się więcej... poczytaj trochę ze zrozumieniem
a tym narzędziem jest średnicówka, wujek gogle Ci pokaże.
pierścienie zgarniające, które zgarniają z tulei cylindra nadmiar oleju, pozostawiając stosunkowo cienki "film olejowy" na gładzi cylindra, zapobiegając przedostawaniu się do przestrzeni nad tłokiem nadmiernej ilości oleju.
mam nadzieje że więcej skrótów myślowych nie muszę tłumaczyć i wiesz co to film olejowy.
[url=http://www.fotosik.pl][/url]
"Coś mi się zdaje, że słyszysz dzwonienie ale nie wiesz w którym kościele:)" - jest dokładnie odwrotnie ;)
Strony Poprzednia 1 … 271 272 273 274 275 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.096 sekund, wykonano 47 zapytań