331

Odp: Regulamin 2015

Bart03 napisał/a:
Crazy napisał/a:

Zróbmy jedną, dopracowaną rundę na Łotwie, a w przyszłym roku wyciągnijmy wnioski i zróbmy dwie. W tym roku proponuję skupić się na jednej. Więcej uzyskamy z jednej z treningami, niż z kumulacji dwóch rund na nowych torach.

Rozumiem że jedziecie wtedy tylko na 1 rundę a na drugą(nie liczoną do MP) już nie jedziecie? Skoro więcej uzyskamy z ''jednej dopracowanej'' ?

Źle rozumiesz... Na rundę liczoną do klasyfikacji trzeba ją potraktować jako jedną z rund MP...
Rundę bez polskiej klasyfikacji można potraktować jako trening... Tak przynajmniej wygląda to w moim przypadku...

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

332

Odp: Regulamin 2015

Wlasnie dobrze rozumiem i nie widze sensu w nieliczeniu rundy skoro na niej bedziemy ;)

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

333

Odp: Regulamin 2015

Ja mam tylko jedno jeszcze pytanko. Czemu zawodnicy z zagranicy mają być nie liczeni w punktacji? Czy to tak się to robi na zachodzie? To zabija rywalizację, bo np jeden bedzie 4, a drugi 10 w stawce miedzynarodowej a mimo to beda 1,2 i po co bylo walczyc? Uwazam ze na wzor innych sportow i innych krajow, zawodnicy jak Szwedzi, Ruscy,Ukraincy Wlosi czy inni mogą startować i zdobywać tytuły, bo są to MIEDZYNARODOWE Mistrzostwa Polski!!

KACZOR

334

Odp: Regulamin 2015

kaczor napisał/a:

Ja mam tylko jedno jeszcze pytanko. Czemu zawodnicy z zagranicy mają być nie liczeni w punktacji? Czy to tak się to robi na zachodzie? To zabija rywalizację, bo np jeden bedzie 4, a drugi 10 w stawce miedzynarodowej a mimo to beda 1,2 i po co bylo walczyc? Uwazam ze na wzor innych sportow i innych krajow, zawodnicy jak Szwedzi, Ruscy,Ukraincy Wlosi czy inni mogą startować i zdobywać tytuły, bo są to MIEDZYNARODOWE Mistrzostwa Polski!!

Kto Ci to powiedział? nic mi o tym nie wiadomo i na pewno nie jestem za tym aby tak było jak piszesz i tak być nie powinno.
Tak jak nie wiem czemu niby Ty na wielkich kołach się pytasz czy zostaniesz dopuszczony na ŁOTWIE.
To jest chyba logiczne skoro w regulamin MP będzie zapis o wielkich kołach to na każdej rundzie jedziesz z nami nawet na Marsie jeżeli tam będą organizowana runda MP.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

335

Odp: Regulamin 2015

wiśnia84 rm-z napisał/a:
ktm36213621 napisał/a:

Pora skończyć pisanie bo widzę że pewnych spraw wiele osób nie jest w stanie pojąć a dalsze rozpisywanie nie ma sensu.
Jestem po rozmowie z Jędrzejem który jest w kontakcie z Łotyszami i również nie ma nić przeciwko aby tak było jak piszemy.
Molik jest otwarty jak maniek pisał zatem myślę że nie będzie problemu odnośnie ewentualnych zmian.
Wiele spraw odnośnie tych zawodów nie było powiedziane do końca i gdybyśmy nie poruszyli tematu było by tak jak niby miało być a nie tedy droga.
Propozycja prosto i na temat do czego cały czas dążę z Darkiem mamy poparcie Michała, Wiśnia i innych zawodników PP którzy boja się wsadzić kij w mrowisko jakie wyszło w tym temacie i cos napisać.
Zatem tak:
Piątek zorganizowanie treningów podobno nie będzie przeszkodą chodź u nich jeździ się bez terenu o czym nikt nie wiedział i co powiedział mi Jędrek dlatego będziemy chcieli aby teren był otwarty a że Łotysze są otwarci myślę ze nie będzie to przeszkodą.
Sobota trening + kwalifikacje + wyścigi oraz oficjalna Runda MP
Niedziela na drugim torze będzie runda chcemy aby nie była brana jako MP co nie świadczy o tym że większość nie wystartuje oraz tam nie pojedzie.
Zróbmy to w taki sposób bo to dobry pomysł i na podstawie doświadczenia zdobytego na tej rundzie w kolejnym sezonie zróbmy zmiany. Zmiany które będą potrzebne, które będą rozwijać i motywować.
Kto jest ZA krótko i na temat bez zbędnej dyskusji.
Ps. Pisać śmiało nie bać się żaden nikogo nie ugryzie.

+1


+1

Pozdrawiam   
Fabio #251

336

Odp: Regulamin 2015

ktm36213621 napisał/a:
kaczor napisał/a:

Ja mam tylko jedno jeszcze pytanko. Czemu zawodnicy z zagranicy mają być nie liczeni w punktacji? Czy to tak się to robi na zachodzie? To zabija rywalizację, bo np jeden bedzie 4, a drugi 10 w stawce miedzynarodowej a mimo to beda 1,2 i po co bylo walczyc? Uwazam ze na wzor innych sportow i innych krajow, zawodnicy jak Szwedzi, Ruscy,Ukraincy Wlosi czy inni mogą startować i zdobywać tytuły, bo są to MIEDZYNARODOWE Mistrzostwa Polski!!

Kto Ci to powiedział? nic mi o tym nie wiadomo i na pewno nie jestem za tym aby tak było jak piszesz i tak być nie powinno.
Tak jak nie wiem czemu niby Ty na wielkich kołach się pytasz czy zostaniesz dopuszczony na ŁOTWIE.
To jest chyba logiczne skoro w regulamin MP będzie zapis o wielkich kołach to na każdej rundzie jedziesz z nami nawet na Marsie jeżeli tam będą organizowana runda MP.




Jeśli w Europie mistrzem danego kraju może zostać obcokrajowiec powinno tak być i u nas.
Powtarzam swoje stanowisko o ujednoliceniu przepisów.

Pozdrawiam   
Fabio #251

337 Ostatnio edytowany przez kaczor (2015-01-04 15:04:58)

Odp: Regulamin 2015

maniek-rr312 napisał/a:

Rozmawialem dzisiaj z Borgottim na temat duzych kol. Są dwa rozwiazania:
1. Osobna klasa w mp dla big foot, tylko pytanie ilu bedzie zawodnikow bo dla klasy Giani powiedzial ze min. 6 os.
2. Jada razem z malymi kolami ale zawodnik na pierwszej rundzie deklaruje jakie kola bedzie uzywal przez caly sezon. Ma to wyeliminowac kombinacje ze na jednym torze ktos jedzie na malych kolach a tam gdzie jest ciezki teren to na duzych.

Za ktora opcja jestescie?? I tak to zglosimy do pzm

A ja jestem za 3, bo tak jak mówisz nie mamy terenów europejskich. Szczególnie chodzi o bydgoszcz-gdzie terenu nie ma. Jedynym powodem jakim jest przejście na duże koła to koszta. Koszt opon 17 to 1200zl, opon 21&19 to 400zl czyli mogę mieć 3 kpl w cenie jednego. Na zawody zużywasz 2 kpl czyli 2400 zl a 21/19 jeden-zuzywaja sie mniej czyli 2000 tys w kieszeni. Na 2 rundach Koszalin to 4 tys zl plus do tego runda w Lotwie 4 tys plus Torun 2 tys. W sumie 10 tys zł mniej na sezonie. W sezonie mam jeden motocykl a nie 2(cross i supermoto) czyli ekonomie nastepne pieniadze. Ogolnie sezon robi mi sie duzo tanszy, a jestem tu dla zabawy, bo co miale w supermoto osiagnac to osiagnalem. I jezeli mowicie jak Bart ze bedzie ktos lepiej sie czul to odpowiem Ci ze bede jechal jednym motocyklem w motocrossie i supermoto, a na które rundy użyję crossowych kół już wiem. Wiec powod jest tylko jeden-koszta.
Moze wprowadzimy także, że będziemy mieć jeden motocykl i niech każdy zmienia koła deszcz/slick. Wtedy będzie prościej? Co maniek?
Co do rund na Łotwie popieram chłopaków, którzy mówią że chcą jedną rundę i drugą dla zabawy. Powodem jest to co i wyżej czyli PIENIADZE. Nie ukrywajmy, że niektórzy pojadą sobie na weekend z rodziną na trening i będą trenować, a inni wpadną tam tylko na zawody, bo z pracy nie mogli wyjść... Czy sport nie powinien być równy? My nie mamy poziomu europejskiego, a takie zachowania zniechęcają do ścigania się.
Jako, że 99% osób z nas traktuję to jako zabawę i ludzie jak u Creaziego-Świnia, jak u mnie Bejo i Jasiek chcą się też rozerwać. Dlatego proponuję jedną rundę z treningami przed zawodami, dobrą zabawę, by ludzie którzy nam pomagają się rozerwali i zabawa w niedzielę na drugiej rundzie nieliczonej:)

P.S. Borgotii jedzie czasem na crossowych a czasem na supermoto kołach

KACZOR

338 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2015-01-04 16:00:19)

Odp: Regulamin 2015

Piotrek, z calym szacunkiem do twoich osiagniec w polskim supermoto lecz nie zgodze sie z kilkoma rzeczami, ktore piszesz. Jezeli chcesz tania klase wyscigowa gdzie kazdy bedzie mial taki sam sprzet itd stworz klase pucharowa Hondy czy Suzuki ustal ze przewidziany jest jeden kpl duzych opon na runde i tyle. Wtedy kazdy ma takie same szanse. My obecnie scigamy sie w klasie mistrzowskiej a tu nie tylko umiejetnosci sie licza lecz sprzet rowniez. Pisalem to wiele razy i nie bede sie na ten temat rozpisywal.
Co do Borgiottiego wyrazine podczas rozmowy, ktora z nim przeprowadzilem powiedzial ze najlepszym roziazaniem sa dwie klasy (duze i male kola) lecz w naszych realiach nie jest to do zrealizowania z powodu na ilosc zawodnikow. Druga opcja ktora przedstawil jest ta ktora napisalem i u nas sie ona najbardziej sprawdzi. Nasze tory odbiegaja sporo od tych zagranicznych i bardziej przypominaja tor mx a nie sm o czym juz tez bylo pisane. W bydgoszczy i koszalinie duze kola beda mialy przewage i to spora w terenie i jak dla mnie spoko ale dlaczego ktos ma miec przewage na tych dwoch torach a w bydgoszczy np zalozy male kola i bedzie mu latwiej?? Chcesz tanszego scigania? a w takim przypadku jak piszesz mozna miec jeden motocykl na malych kolach drugi na wetach a trzeci na duzych i bedziemy czekali jaka bedzie pogoda. Nie o to chodzi!!!
Zalozeniem jest wyrowananie szans i skoro chcesz jechac na duzych nikt tego nie broni ale jedz sprawiedliwie caly sezon.
Co do rund na Łotwie powiem szczerze, ze jest mi juz to obojetne i jak zdecyduje wiekszosc i co zalatwi z organizatorami mi bedzie pasowalo.
Nie mam zamiaru sie klucic z nikim bo nie o to tu chodzi lecz uwazam, ze zawody rangi MP juz do czegos zobowiazuja i nie jest to juz spotkanie z kumplami w weekend, a kazdy sie przygotowuje na miare swoich sil i mozliwosci.
Wezcie przyklad z innych dyscyplin sportowych. Czy ktos tam zwraca uwage zeby zawody odbywaly sie tylko w weekend bo zawodnicy w tygodniu pracuja?? Czesto zawody rozpoczynaja sie w srodku tygodnia.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do zobaczenia na pierwszej rundzie MP gdziekolwiek ona bedzie i kiedy :))

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

339

Odp: Regulamin 2015

Maniek nie chce już kontynuowac tej dyskusji, ale Twoja wypowiedz mnie troche poruszyła...
Nie zgadzam sie z Toba, ze mowa o kwestiach finansowych w aspekcie planowanego sezonu jest nie na miejscu!
Z kim nie rozmawialem na temat przerwania przygody z SM to pojawia sie watek finansowy...
Nawet teraz Piotr Kaczorowski o tym glosno mówi, który z tego co wiem to jezdzi dlużej niż Ty...
A z tym co teraz zasugerowales odnosnie zawodow w tygodniu to mnie rozwalilo!
Co Ty chcesz miec niebawem na kazdych zawodach pudlo niezaleznie od miejsca? Bo taka bedzie ilosc zawodnikow...
Z drugiej strony skoro finanse i czas nie maja dla Ciebie znaczenia a chodzi Ci glownie w przygodzie z SM o podnoszenie poziomu
to po co zawracasz sobie głowe Polskimi zawodami ??? Przeciez Tu jestes jednym z najszybszych, wiec za dużo sie już nie nauczysz. Tyle z mojej strony w tym temacie! Cala resztę mozemy sobie wyjasnic na rundzie, a nie rozpisywac sie....
Pozdrawiam!

340

Odp: Regulamin 2015

proponuje stworzyć sekcje MP BIS dla mniej zamożnych
wtedy okaże się gdzie będzie więcej ludzi :)
czy traktowanie zawodów jako zabawa i spotkanie z kolegami faktycznie obniża poziom konkurencji

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

341 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2015-01-04 17:21:02)

Odp: Regulamin 2015

Michał SMR napisał/a:

Maniek nie chce już kontynuowac tej dyskusji, ale Twoja wypowiedz mnie troche poruszyła...
Nie zgadzam sie z Toba, ze mowa o kwestiach finansowych w aspekcie planowanego sezonu jest nie na miejscu!
Z kim nie rozmawialem na temat przerwania przygody z SM to pojawia sie watek finansowy...
Nawet teraz Piotr Kaczorowski o tym glosno mówi, który z tego co wiem to jezdzi dlużej niż Ty...
A z tym co teraz zasugerowales odnosnie zawodow w tygodniu to mnie rozwalilo!
Co Ty chcesz miec niebawem na kazdych zawodach pudlo niezaleznie od miejsca? Bo taka bedzie ilosc zawodnikow...
Z drugiej strony skoro finanse i czas nie maja dla Ciebie znaczenia a chodzi Ci glownie w przygodzie z SM o podnoszenie poziomu
to po co zawracasz sobie głowe Polskimi zawodami ??? Przeciez Tu jestes jednym z najszybszych, wiec za dużo sie już nie nauczysz. Tyle z mojej strony w tym temacie! Cala resztę mozemy sobie wyjasnic na rundzie, a nie rozpisywac sie....
Pozdrawiam!

Michal nie chodzi o zorganizowanie rundy w srodku tygodnia tylko o podejscie. Chodzi mi o to ze sa to zawody mistrzowskie a nie wyscigi za stodola u pana zenka. Tylko o to mi chodzi a co do aspektu finansowego nic nie poruszylem. Powiedzialem ze kazdy sie przygotowuje na miare swoich mozliwosci! Mowisz ze ludzie rezygnuja ze sportu przez finanse i tu sie z toba zgodze w kazdym sporcie tak jest ja tez zrezygnowalem z wyscigow na duzym torze. Ale robienie z MP pucharu markowego to juz nie ta bajka. Co w tym co napisalem ogranicza kogos z mniejszym budzetem? Chyba nic prawda??
Jesli chodzi o moje podejscie to staram sie podchodzic profesjonalnie na tyle ile moge i to zaowocowalo poprawa wynikow. Moja przygode z sm rozpoczalem w 2011 roku i dzieki ciezkiej pracy podnioslem swoj poziom do poziomu czolowki mp, ktora kiedys mi uciekala o 5-6 sek.
Wszystko sprowadzam do tego ze podejscie sie liczy. Dla mnie wazne jest sciganie a nie balowanie nocami po namiotach. Moze jestem inny ale sport to sport a rekreacja to rekreacja.
Wszystko co robie w zyciu jest jakos podporzadkowane sm i na prawde kosztuje mnie to sporo wyrzeczen w innych dziedzinach.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

342

Odp: Regulamin 2015

Pora zakończyć temat dlatego tez coś jeszcze napiszę.
Maniek odnośnie kół popieram Cię całkowicie i uważam iż kto startuje na wielkich kołach powinien jechać na nich cały sezon na wszystkich rundach.
Maniek stworzenie klasy pucharowej itp. dobrze wiesz iż wiąże się z pieniędzmi i w takich klasach ścigają się Ci co maja kasę a ci których na to nie strać maja drzwi zamknięte i nie idzie za tym rozwój ani promowanie sportu z mojego punktu widzenia. Nie o to nam chodzi aby zamykać drzwi zawodnikom z uboższym portfelem w ściganiu się i walczeniu o tytuły nawet jeżeli jest to MP
Wiadomo pieniądze pomagają nawet bardzo w przygotowaniu oraz całej reszcie ale czynnikiem głównym rozwoju SM musi być minimalizacja kosztów aby i Ci którzy ich nie maja nie byli eliminowani zaraz na starcie natomiast przeprowadzenie rundy na starych zasadach również ku temu zmierzała.
Za rok jest szansa aby tam odbyła się runda PP a to oni zasilają nasze szeregi i powodują ze w klasie mistrzowskiej jest coraz więcej ludzi.
W PP jeżdżą szybcy chłopcy i większości nie stać na wycieczki na treningi. Pracują i zarabiają na ściganie aby przy minimalnych kosztach się ścigać w sezonie i na wszystko starczyło.
Piotrek odnośnie cen opon masz całkowita rację ze względu finansowego lecz nie można iść w tym kierunku aby startować jak będzie dla kogo lepiej a tak właśnie będzie jak nie będzie możliwość zmiany na każdej rundzie kół na inne.
Piotrek jedz na wielkich kołach jest to cos nowego w Polsce pokaż zareklamuj. Piszesz ze w SM osiągnąłeś co miałeś zgadza się dlatego jedz dla tej zabawy na tych kołach i na pewno to będzie plusem dla rozwojowe Polskiego SM.
Ps. Bawmy się ścigajmy i niech każdy będzie zadowolony nie wypisujmy już tu żali i nie prowadźmy dyskusji nic nie wnoszących. Na rundzie usiądźmy razem i pogadajmy co trzeba zmienić aby było lepiej dla ogółu !!! SM

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

343 Ostatnio edytowany przez Crazy (2015-01-04 19:31:52)

Odp: Regulamin 2015

Pismo na meila odnośnie zmian wyśle jutro do Pana Molika
Powyższa propozycja jest w pełni popierana przez następujące osoby z klasy MP S2:
1.    Piotr Salamon,
2.    Dariusz Rosik,
3.    Maciej Wiśniewski,
4.    Michał Frąszczak,
5.    Tomasz Nawrocki
6.    Pawlik Michał
7.    Krzysztof Pankowski
8.    Piotr Kaczorowski
9.    Łukasz Pawicki

Pozostali zawodnicy
1.    Żuralski Paweł – Za dwoma rundami ale jak będzie jedna też będzie dobrze
2.    Żuralski Tomasz – Brak kontaktu pewnie jak brat
3.    Mańczak Wojciech – Jak zadecyduje większość tak będzie mu pasowało
4.    Maciej Manejowski – brak kontaktu
5.    Jakub Jęch – Brak kontaktu
6.    FIAŁKOWSKI BARTOSZ 2rundy. Jeśli bedzie jedna to tez pasuje!!!!

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

344

Odp: Regulamin 2015

FIAŁKOWSKI BARTOSZ 2rundy. Jeśli bedzie jedna to tez pasuje!!!! Życzę wszystkim abyśmy szybko sie spotkali i pościgali nie wazne na jakich zasadach bo KAŻDY ma trochę racji. Do zobaczenia na torze!!!

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

345

Odp: Regulamin 2015

Podsumowując

1 runda + trening dzień wcześniej
Powyższa propozycja jest w pełni popierana przez następujące osoby z klasy MP S2:
1.    Piotr Salamon,
2.    Dariusz Rosik,
3.    Maciej Wiśniewski,
4.    Michał Frąszczak,
5.    Tomasz Nawrocki
6.    Pawlik Michał
7.    Krzysztof Pankowski
8.    Piotr Kaczorowski
9.    Łukasz Pawicki

Dwie rundy, dzień po dniu
1.    Żuralski Paweł – Za dwoma rundami ale jak będzie jedna też będzie dobrze
2.    FIAŁKOWSKI BARTOSZ 2rundy. Jeśli bedzie jedna to tez pasuje!!!!
3.    Mańczak Wojciech – Jak zadecyduje większość tak będzie mu pasowało

Pozostali zawodnicy
1.    Żuralski Tomasz – Brak kontaktu pewnie jak brat
2.    Maciej Manejowski – brak kontaktu
3.    Jakub Jęch – Brak kontaktu

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30