Odp: Supermoto - wybór - wymagania
Dziobal na asfaltowym torze daje radę w 100%. W teren mniej z uwagi na przebieg oryginalnego wydechu. Jeśli chodzi o przebiegi to 50 000 km nie jest niczym niezwykłym. To ten sam silnik co w 690 smc i Duke 690.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Supermoto - wybór - wymagania
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dziobal na asfaltowym torze daje radę w 100%. W teren mniej z uwagi na przebieg oryginalnego wydechu. Jeśli chodzi o przebiegi to 50 000 km nie jest niczym niezwykłym. To ten sam silnik co w 690 smc i Duke 690.
Jak masz gixa to po jakiego grzyba Ci 2gi ciężki klamot? 640 jako użytkownik nie polecam, bo to klamot i tyle. Na Twoim miejscu brał bym SMC, a jak nie masz tyle siana to WR 450 lub EXC 450 / 525. Najlepiej to się przejedź każdym i pogadaj z użytkownikami ile kosztują ich sezonowe remonty.
cr 500 na codzień idealne :)
Szczerze to śmieszą mnie takie tematy typu - co lepsze, co wybrać, co kupić. Każdy wybiera moto pod siebie i to co mu się podoba.
To że dla mnie najlepszym wyborem jest WRka nie znaczy, że jest lepsza od innych moto. Po prostu mi najlepiej leży.Może przeprowadźmy głosowanie, niech 3700 osob na forum zagłosuje który motocykl jest najlepszy i wtedy na takie pytania będzie się przesyłać wyniki głosowania ? Podam przykład :
"Witam, jestem nowy, zastanawiam się nad kupnem supermoto, ale nie wiem co wybrać, pomożecie ? "
" Witamy nowy użytkowniku, z przyjemnością pomożemy Ci z wyborem sm, poniżej ranking :KTM 530 EXC - 33%
KTM 690 SMC - 22 %
WR 450 SM - 18 %
DRZ 400 SM - 14 %
Inne - 13 %Poniżej widać czarno na białym, że według największej liczby forumowiczów najlepszym sm jest KTM 530 EXC "
jeżeli przy założeniu, że 3700 osób by głosowało i tylko ja bym polecał VOR-a to procentowo wyglądało by tak:
VOR 530 - 0,027027027027027%
mało imponujący wynik :/ ale maszynka naprawdę zacna hehe. Pzdr.
Jak masz gixa to po jakiego grzyba Ci 2gi ciężki klamot? 640 jako użytkownik nie polecam, bo to klamot i tyle. Na Twoim miejscu brał bym SMC, a jak nie masz tyle siana to WR 450 lub EXC 450 / 525. Najlepiej to się przejedź każdym i pogadaj z użytkownikami ile kosztują ich sezonowe remonty.
SM 690 i smc 690 najbardziej mi przypadają do gustu póki co tylko z tego co widze nie w moich pieniądzach , ale może postarął bym się przeczekać dłużej i kupić później jak dozbieram siana, WR EXE - nie bedzie spisywało się przy codziennej jeździe za duzo roboty za wysokie koszty.
DRZ-ta Ci została, ale jak się chce to i na tym motórze można wymiatać i mieć fun!
[url]https://www.youtube.com/watch?v=X_ZC1qhDxug[/url]
Albo sprzedaj Gixxa, kup coś tańszego do turystyki i 690 SMC
Tutaj link odnośnie kosztów remontu wyczynowych supermoto - [url]http://forum.supermoto.pl/topic25162-wyczyn-plusy-minusy-informacje.html[/url] w razie gdybyś chciał się dokładnie zapoznać z tematem.
Generalnie to jest niby jeszcze jedna ciekawa opcja, a konkretnie LC4 660. Chociaż na naszym rynku jest to raczej rzadko spotykany model.
Według mnie, jeśli Twój budżet wynosi tak jak wspomniałeś 14 000 zł, a nie pali Ci się z zakupem motocykla, to najrozsądniejsze wydaje mi się, dozbieranie pieniążków tak żeby stać Cię było na 690 SM(C). Byłaby to chyba najlepsza opcja względem Twoich wymagań.
Chyba, że kwota 14 000 zł to stała, której nie chcesz przekroczyć.
Tutaj link odnośnie kosztów remontu wyczynowych supermoto - [url]http://forum.supermoto.pl/topic25162-wyczyn-plusy-minusy-informacje.html[/url] w razie gdybyś chciał się dokładnie zapoznać z tematem.
Generalnie to jest niby jeszcze jedna ciekawa opcja, a konkretnie LC4 660. Chociaż na naszym rynku jest to raczej rzadko spotykany model.
Według mnie, jeśli Twój budżet wynosi tak jak wspomniałeś 14 000 zł, a nie pali Ci się z zakupem motocykla, to najrozsądniejsze wydaje mi się, dozbieranie pieniążków tak żeby stać Cię było na 690 SM(C). Byłaby to chyba najlepsza opcja względem Twoich wymagań.
Chyba, że kwota 14 000 zł to stała, której nie chcesz przekroczyć.
no nie pali , motocykl w garażu jest więc mam na czym jeździć
co do sprzedaży Gixa mam go w dobrym stanie większość porobnione pod siebie wiec nie chce szukac czegoś innego i znów bawić się w naprawy robocizne chyba rzeczywiście postaram się dozbierać troche hajsu i kupić SM 690 albo SMC (bardziej skłonny jestem na SMC ale koszt zaakupu znów też wyższy)
co do remontów z chęcią przeczytam wszystko co jest napisane w tym temacie co podesłałeś
Kuba177777 a Ty w ogóle bierzesz DR-Z pod uwagę? Bo widzę, żeś już chyba zdecydował więc chyba można zamknąć temat...
Ale pewnie wiesz (a może nie) że DR-Z wychodziła w 4 wersjach. Rozumiem, możesz nie chcieć wersji SM, bo ciężka, bo słaba, bo to nie wyczyn, ale jest też wersja E ważąca poniżej 120 kg i mająca blisko 50 koni, która już prawie łapie się do wyczyna ale jeszcze nim nie jest, pomimo że serwis też liczy się w mth.
Zresztą trochę dziwię się, że temat nie został zamknięty na samym początku... Przecież takich tematów było pełno, każdy chce tego samego więc po co nowe tematy? A no po to, że nowym osobnikom nie chce się używać forumowej szukajki, albo nie chce im się poświęcić troszkę więcej czasu żeby porządnie szukać, nie wspomnę już o goglach, które wydaje się, że są zablokowane na niektórych komputerach...
Na dowód, po wpisaniu w szukajcie "jakie supermoto" pojawiła się 25 stronicowa lektura. Nawet jeżeli 3/4 jest nie na temat to i tak jest co czytać...
[url]http://forum.supermoto.pl/search2081713848.html[/url]
Kuba177777 a Ty w ogóle bierzesz DR-Z pod uwagę? Bo widzę, żeś już chyba zdecydował więc chyba można zamknąć temat...
Ale pewnie wiesz (a może nie) że DR-Z wychodziła w 4 wersjach. Rozumiem, możesz nie chcieć wersji SM, bo ciężka, bo słaba, bo to nie wyczyn, ale jest też wersja E ważąca poniżej 120 kg i mająca blisko 50 koni, która już prawie łapie się do wyczyna ale jeszcze nim nie jest, pomimo że serwis też liczy się w mth.
Zresztą trochę dziwię się, że temat nie został zamknięty na samym początku... Przecież takich tematów było pełno, każdy chce tego samego więc po co nowe tematy? A no po to, że nowym osobnikom nie chce się używać forumowej szukajki, albo nie chce im się poświęcić troszkę więcej czasu żeby porządnie szukać, nie wspomnę już o goglach, które wydaje się, że są zablokowane na niektórych komputerach...
Na dowód, po wpisaniu w szukajcie "jakie supermoto" pojawiła się 25 stronicowa lektura. Nawet jeżeli 3/4 jest nie na temat to i tak jest co czytać...
[url]http://forum.supermoto.pl/search2081713848.html[/url]
biore DRZ pod uwagę, co do Twojej wypowiedzi większość tematów odnosiła się do sprzętu który możesz zabrać w teren a ja poniekąd zrzuciłem to wymaganie na daleki plan. + założyłem że nie będę miał czasu ani kasy na drogie remonty za ponad 4tyś więc postanowiłem założyć temat. :) po forum szperam od dłuższego czasu, jeżeli uważasz że temat ten nie ma sensu zamknijcie go i tyle .
z góry dziękuje wszystkim za pozytywny odzew na mój temat a nie tylko krytyka i jak na większości innych forum odsyłanie do tematów które po przeczytaniu nie mają prawie związku...
Panie kolego, zawsze można podpiąć się pod istniejący temat ze swoim pytaniem, a krytyka jest potrzebna każdemu.
To tak jak w domu z kapciami dla gości. Nie każdemu nowo odwiedzającemu dajesz nowe kapcie, bo gdybyś dla każdego kupował nowe, to miał byś w domu burdel i wiele użytych tylko raz par. Chwała Tobie, że szukałeś już na forum, ale się powtórzę, wystarczyło podpiąć się ze swoim pytaniem pod inny temat, bo jak sam widzisz, jest wiele tematów użytych tylko raz i gdzieś sobie wiszą na forum, bo przecież każdy niby pyta o coś innego, a jednak chodzi o to samo. I w tym przypadku, tematy do których Cię odesłałem jednak mają duży związek z Twoim. Więc nie ma się co obrażać.
A żeby nie odbiegać od wątku to ponownie zaproponuję DR-Z E. Ta spełnia Twoje oczekiwania.
Sumując masz +/- 3 opcje :
KTM 690 -> drogość+zaje**stość (chyba że "dziobal" z faceliftem ala SMC)
KTM 660 -> jak znajdziesz to będziesz mega zadowolony (1osobowy, z kopką, ale lekki i mocny)
DRZ E lub SM(+FCR39) -> taniość, taniość, taniość
Jeśli to ma być drugie moto to 690 bym nie kupował (na droge masz Gixa, chyba że sprzedasz to wtedy bierz tylko 690 -zastąpi Tobie te moto), tylko coś tańszego z mocą na fun (schody, lekki teren etc.)
690 gixa nie zastąpi, no chyba, że w mieście :)
Sumując masz +/- 3 opcje :
KTM 690 -> drogość+zaje**stość (chyba że "dziobal" z faceliftem ala SMC)
KTM 660 -> jak znajdziesz to będziesz mega zadowolony (1osobowy, z kopką, ale lekki i mocny)
DRZ E lub SM(+FCR39) -> taniość, taniość, taniośćJeśli to ma być drugie moto to 690 bym nie kupował (na droge masz Gixa, chyba że sprzedasz to wtedy bierz tylko 690 -zastąpi Tobie te moto), tylko coś tańszego z mocą na fun (schody, lekki teren etc.)
dokładnie tak samo to się widzi w mojej głowie jeśli chodzi o KTM 690 660 DRZ
jako 2 moto że za cięzki do ogarnięcia ze mam za małe doświadczenie czy ze jako 2 moto w garażu,
Raczej chodziło mu o drugie w garażu :)
Również polecę DRZ E . Tani w utrzymaniu a funu dostarczy jako SM i enduro
jako drugie moto w garażu nie spełni Twoich oczekiwań co do zabaw w SuMo (drogi, nie taki lekki).
Zakładam , że moto do tras już masz, więc zdecydowanie szukaj lekkiego do "zabawy", bo po 690 znów możesz zacząć szukać, kiedy nie spełni Twoich oczekiwań (a jednak za ciężkie, poskakać ciężko,etc.)
IMHO DRZ E (lub SM+FCR39) -> WR450F -> 660 lub podobny KAT (625) [nie wymagają tyle pielęgnacji]
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Supermoto - wybór - wymagania
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 75 zapytań