31

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

groszek napisał/a:

zakładając czarny scenariusz, jaki byłby koszt kapitalnego remontu dla KTMa a dla Husqvarny ?
w którym regulacje i inne tematy eksploatacyjne trzeba robić częściej ?

Jak umoczysz przy zakupie to nawet wartość motocykla :P większy remont RFSa to pewnie około 4000 PLNów

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

32

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Opisze kilka co mialem

Huska smr510 jeszcze na gazniku. niestety notoryczne problemy z elektryka, statorem. Zegary oczywiscie wariowaly. Bez kopki to nie bylo jak tego scierwa odpalic. Zreszta wiele ich widzialem z problemami przy odpalaniu

Crf 450r - waska, lekka i bardzo zwinna. Brak jakichkolwiek problemow. Jakos tak sprawiala wrazenie solidneho pancernego sprzetu. Robiac zakupy w usa mozna sporo zaoszczedzic. Znam kilka katowanych na torach ijakos nikt nie wymienial tloka co 20mth.

Koniec koncow padlo na ktm'a i jednak pozycja najbardziej mi odpowiada. Niestety wymiana oleju w porownaniu do crf to jakas katorga. W crf mozna bylo sie wyrobic ponizej 10min.

33

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Ok , Z CRF-ą jest tak jak chłopaki piszą (Domier, uncatchble), zwinna, lekka, w terenie robisz z nią co chcesz i to samo na drodze, zrywna, i nie prawdą jest że chodzi jak WR. Jeździłem YZ (a to wersja wyczynowa yamahy, nie jak WR cywilka) i nie miała takiego momentu jak CRF. Następna sprawa to nie prawda że tłok należy wymieniać co 15mth , takie wymiany robi się przy tłokach np. CARRILLO, ale nie zwykłych kłótych, dodatkowo przy jeździe tylko po ulicach nie dotkiesz się do niego przez cały rok. Części dostępne wszędzie i tanie i masz na drugi dzień. Przy tym sprzęcie nie ma co się bawić w big bory i różne cudowianki, wystarczy oryginał. Najważniejsze jest kupić sprzęt z dobrej ręki gdzie masz pewność że było coś wymieniane ileś tam mth, albo kupić sprzęt do remontu gdzie sam wszystko sobie powymieniasz założych licznik mth i będziesz pilnował przebiegu. Olej w silniku wymieniasz co 6-8mth a skrzyni co drugą wymianę oleju silnikowego. Tylko musisz zastanowić się nad tym sprzętem bo to jest wyczyn, na tor idealny, na krótkie przejażdki po mieście też, ale w trasę to w bym się tym nie wybrał :), no chyba, że przełajówkę :), Paliwa starcza na nie całą godzinę jazdy (przy dobrym pałowaniu ). Ogólnie mówiąc dobrze przygotowana CRF-a będzie służyć długo, to samo jak WR, YZ, KX. Na temat innych sprzętów nie wypowiem się bo poprostu nie jeżdziłem nimi.

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

34

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Jeszcze jest CRF 450X, osobiście nie posiadam, ale jak szukałem dla siebie moto to rozmawiałem z kilkoma właścicielami, jeden miał moto od 2007 katowane non stop w górach, widać że lekkiego życia nie miała, tłok oryginał, a jak się przejechałem to nie wykazywała żadnych niedoborów mocy. Drugi właściciel wymienił tłok po 2 latach ale profilaktycznie bo jak pokazał to rzeczywiście jak nowy. Mocowo na pewno jest słabsze niż R, ale wystarczające.

wzium?

35

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

są CRF-y R HM które mają homo na ulicę, Włoska firma przerabia wyczyny na sprzęty z papierem

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

36

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

ja jezdzilem crf R przez jakis czas codziennie do roboty. Mozna przy tym znienawidzic ten sprzet. Niby problemow brak ale meczy na dluzsza mete

37

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

trawer napisał/a:

są CRF-y R HM które mają homo na ulicę, Włoska firma przerabia wyczyny na sprzęty z papierem

Moja jest dokładnie taka jak piszesz. Ta przeróbka polega na założeniu wydechu Leo Vince, licznika, świateł i przybiciu tabliczki znamionowej. W moją elektrykę włożył już ktoś łapska i Majster miał sporo do roboty, ale teraz wszystko działa jak należy.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/79216561/as.png

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

38

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Widać że ładna sztuka, powinszować

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

39

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Ładniutka :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

40

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

ładna, ale ta guma z tyłu nie wygląda za dobrze. Chyba, że takie zdjęcie niekorzystne

rmz 250
gas gas txt 250

41

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Już są założone bardziej szosowe opony a w przyszłym sezonie małe będą kółka.

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

42

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Kolejne pytanie, tym razem odnośnie CRF 450 w wersji X. Może mi ktoś napisać jak wygląda sprawa z częściami silnikowymi, chodzi mi głównie o różnice do wersji R w konstrukcji silnika i dostępności części.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

43

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

Prawie wszystkie części są takie same jak w R. Inna skrzynia i wałki rozrządu.

44

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

[url]http://allegro.pl/honda-crf-450-x-zarejestrowana-nie-wr450-exc450-i4806761758.html[/url]

Ten rocznik powinien być na gaźniku?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

45

Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć

inne zawory, cylinder, wałek rozrządu, wał korbowy, skrzynia biegów, korektor wydechowy,tryby kosza sprzęgłowego - związane z rozrusznikiem, uszczelki, a reszta podobna :) .Częsci oryginalne dostępne max 3dni. z zamienników typu prox, wiseco itp. można kupić cylinder, tłok, zawory, uszczelki,kosz, korba,tarcze sprzegła,sprężyny, uszczelniacze, itp. wiec nie ma biedy - posiadam X od 4 sezonów i R od dwóch, więc jak masz pytania to śmiało......

CRF450 SM/ENDURO