Temat: crf 450
Witam chciałbym się dowiedzieć czy warto kupować ten sprzęt od użytkownika mack 94 ?? Wart jest grzechu ?Jakieś opinie?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » crf 450
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam chciałbym się dowiedzieć czy warto kupować ten sprzęt od użytkownika mack 94 ?? Wart jest grzechu ?Jakieś opinie?
Powiem ci tylko tyle , sprawdź moto z kimś kto się dobrze zna , ponieważ możesz mieć taki ogromny wydatek jak ja. Napaliłem się przejechałem i wydawało się że wszystko ok , do czasu...
Wyjechałem raptem 6 razy i koszt naprawy ok 4 tyś. Moto jeszcze stoi a wkurwienie na nie uczciwego sprzedawcę zostało. To nie rower tylko droga zabawka .
Pozdro.
FIUTAK - pytanie co kolega mack napisał o sprzęcie. Z tej fotki mogę Ci powiedzieć - wygląda zajebiście :-)
Aby uniknąć rozczarowań musisz się dowiedzieć:
- co z cylindrem (zakładam że nicasil)
- jaki tłok (która selekcja i firma) ile mth na nim zrobione
- jaka korba i kiedy była wymieniana
- czy przy wymianie korby wymienione były również łożyska wału
- czy zawieszenie nie ma luzów / wycieków
- jak wygląda łańcuch rozrządu
- jak wygląda napęd - stan zębatek i czy łańcuch równo wyciągnięty
- zawieszenie widzę że z Power 4 Suspension - przystosowane na jaką wagę kierowcy ?
i wiele wiele innych :-)
Powiem ci tylko tyle , sprawdź moto z kimś kto się dobrze zna , ponieważ możesz mieć taki ogromny wydatek jak ja. Napaliłem się przejechałem i wydawało się że wszystko ok , do czasu...
Wyjechałem raptem 6 razy i koszt naprawy ok 4 tyś. Moto jeszcze stoi a wkurwienie na nie uczciwego sprzedawcę zostało. To nie rower tylko droga zabawka .Pozdro.
Jakby sprzedający był zawsze winny, że coś jebło. Jebło to jebło, sprzęt wyczynowy i ma prawo. Nawet na w miarę cywilny sprzęt jakim jest EXC dają dwa tygodnie gwarancji, a niektórzy by chcieli na używane paście po dwa lata najlepiej. I nie mówię tu o jakichś drutach poskładanych na trytytki byle na jeździe próbnej się nie rozpadły tylko o normalnych wyczynowych sprzętach serwisowanych jak należy bo w takich też ma prawo coś pierdolnąć.
znajomi pojechali po moto - zawodnicy. katowali z 30min na pelnym ogniu (exc). sprzet malina nawet nie ma do czego sie przyczepic. sprzedajacy opisal dokladnie co bylo z moto i wszystko okazalo sie prawda. po zwiezieniu sprzetu do domu znajomy chcial sprawdzic roznice w kompresji przed i po wymiana tloka. przy rozgrzewaniu poszedl pierscien na tloku. do wymiany wszystko oprocz glowicy. wyczyny tak maja ze lubia sobie czasem strzelic i nic na to nie poradzisz.
Dla tego ja kupuję sprzęty do remontu a nie po remoncie:)
A gdybym miał dużo kasy to tylko nowe.
Dlatego zamiast jeździć remontujesz xD
jak się samemu remontuje, zawsze jest ten dreszczyk - a co będzie jak odpalę i po 20 min wybuchnie...
Jak ktoś zrobił uczciwy remont i mu po 5 czy 10mth nie wybuchł, to jest już duża szansa, że tobie do kolejnego interwału też nie wybuchnie :-]
Kolego wszystko juz ci napisałem o tym moto na FB. jesli znajdziesz CRF w lepszym stanie technicznym i lepszym wyposażeniem to powodzonka moto jest 40MTH po remoncie silnika za ponad 5tys tyle odemnie Pozdrawiam
mack1111 nie denerwuj się, po prostu kim byś nie był, ludzie podchodzą z dystansem, ja też kupiłem po "remoncie", od "zawodnika", 8mth zrobiłem :)
Proponuje kupić nowe moto i juz skoro nie pasuje wam 8 czy 40 mth najechane, motor Sprzedany temat nie aktualny do ZAMKNIECIA !
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » crf 450
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 75 zapytań