Koniec sezonu MP i PP. Pora chyba na małe podsumowanie z mojej strony.
Na początku chciałem napisać że nie spodziewałem się, że moje klipy zostaną tak pozytywnie ocenione. Jestem kompletnym amatorem gdyż tworzenie ich było zupełnie przypadkowe. Do dziś nie wiem po co wziąłem kamerę na pierwsza rundę.. leżała w szafce i się kurzyła. Zwykła małpka HD ze sporym zoomem. Pierwszy klip zrobiłem z kilku powodów. Jednym z nich było brak takich klipów w sieci. Ściągnąłem darmową wersję z internetu i zacząłem się go uczyć aby móc posklejać kilka scen. Także nie mam kilku letniego doświadczenia z montażem, ani sprzętu nawet w połowie tak dobrego jak większość ekip SM czy też ekipy operatorów i montażystów. Robiłem to sam, jedną kamerą i montowałem po nocach. Po co to piszę? Chciałbym żeby inni którzy też by chcieli coś zrobić w tym kierunku wiedzieli, że niskim wkładem można zrobić coś z niczego. A uwierzcie mi że daje to sporą satysfakcję gdy nie jeden z zawodników mówi że długo czekał aż ktoś będzie takie klipy sklejał. Nie raz widziałem zawodnika który dostrzegł mnie z kamerą od razu poprawiał pozycję i starał się wyjść jak najlepiej ;) bezcenne
Na wszystkie rundy jeździłem z kolegą i jeszcze z jakaś przypadkową osobą aby ciąć koszta dojazdu. Oczywiście nie mam własnego samochodu.. musiałem pożyczyć od kolejnego kolegi samochód który możliwie najniższym kosztem umożliwi mi dotarcie na kolejne rundy. Lataliśmy po Polsce w 3 osoby Peugeotem 106 z 1994 roku .. w dieselu ;) mały ekonomiczny wóz który dowiózł nas nawet do Koszalina (500km w jendą stonę).
Założyłem fan page ale nadal brakowało mi czegoś gdzie będę mógł mieć wszystko w "kupie". Postanowiłem zrobić stronę www. Oczywiście wpisałem "jak stworzyć stronę" w googlach i tak krok po kroku powstała strona [url=http://www.supermotosport.pl]www.supermotosport.pl[/url]. Nie było łatwo bo jestem w tej dziedzinie również laikiem.