Odp: Jak wystartować w zawodach?
Tańszy jest tylko MX, Cross Country i enduro ;)
www.farmapomyslow.pl
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Jak wystartować w zawodach?
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tańszy jest tylko MX, Cross Country i enduro ;)
Jest pewien pakiet minimum bez którego jest ciężko ;)
Mozesz sprecyzowac jaki to jest ten pakiet minimum ??
jak zaczynasz to starczy DRZ jak ci się spodoba kupisz sobie coś lepszego.
Pod jakim względem DRZ jest tansza od reszty w zakupie czy eksploatacji ?? z tego co patrze to i tak na dzień dobry trzeba mieć z 15kpln. A moim zdaniem najlepiej odrazu kupić to co jest docelowe, niż ładować w cos kase, a potem zmieniać, bo na tym zawsze jest strata. choć najlepsza by była jakaś 125 alb 250 do nauki, i cross do upalania po lesie...
Cross na tor mx, nauka pójdzie sporo szybciej niż w lesie. Albo najlepiej odrazu sm na tor mx i nie potrzeba dwóch moto.
Słuchaj Janusz, za około 10-15 tysi kupisz YZ450, CRF450 gotową do startów i to na poziomie MP nie mówiąc o PP, nie piszę celowo o innych markach motocykli bo na innych nie jeździłem. Koszty są takie:
Paliwo do busa od 350-do 600zł, chyba że jedziesz osobówką na gazie z przyczepką to o połowę mniej :)
Wpisowe 200-300zł plus treningi ok 100zł
paliwo motocykl 100zł
flaszka dla mnie 100 zł :)
jedzenie i pierdoły ze spaniem 150 zeta (spanie w aucie)
a opony to kupisz dobre używki i starczą Ci na pół sezonu na początek :)
Wiadomo że musisz dbać o motocykl i serwisować go ale to już inna bajka
Patrząc na amatorskie jeżdżenie to faktycznie Cross, Enduro jest tańsze ale jak chcesz na wyższym poziomie pojeździć to SM, MX Enduro kosztowo to równy poziom
Subek nigdy porządnie nie nauczysz się jeździć w terenie na SM jak nie potrenujesz na motocyklu Crossowym
Janusz, według mnie pakiet podstawowy to dwa komplety kół (jak zacznie padać tuż przed wyścigiem jesteś w dupie), hamulec z górnej półki a nie rzeźba "co się uda kupić każdy element z innej parafii", zawieszenie przygotowane do sm i antyhoping. Są talenty, które potrafią na gumach ze śmietnika i crossowym hamulcu pokazać, że nie sprzęt lecz technika... ale niestety jak nie należysz do 1% społeczeństwa obdarzonego wybitnym talentem to rozwój umiejętności trzeba wspomagać a nie mu przeszkadzać :)
Sama baza do której te detale się zamontuje nie ma większego znaczenia jeżeli nie jest to jakaś konstrukcja jak aprilia sxv, husaberg starej daty czy husqvarna produkowana w minionej dekadzie - do japończyków po prostu wygodnie i szybko się kupuje części i raczej się nie sypią bez powodu ;)
Jest jeszcze tańsza opcja. Nowość na naszym terenie:
[url]https://www.flickr.com/photos/112259758@N06/sets/72157645795061876/[/url]
Cross na łysych kapciach, tzw. Big Foot. Opony znacznie tańsze, hamulec trzeba zmienić, ale koła zostają 21-19.
A co do dostępu, cen części i sypania się to KTM jest na poziomie japonii, a momentami ją przewyższa.
i jak pokazali czesi da się na tym na prawdę szybko ganiać
co jest nie tak z sxv ??
podałem je jako przykłady motocykli, w których lubi coś paść a jak padnie to jest płacz i zgrzytanie zębów ;)
Najtańszy to jest trial. 25zł na paliwo za cały dzień treningu. Opony i remont raz na 10 lat:)
Na dużych kołach też można latać ale biorąc pod uwagę, że małe można kupić już za 1500zł to nie wiem czy jest sens. Szczególnie, że jak już ma to być konwertowane w crossa to wygodniej jest zmienić koła niż opony, no i opon używek raczej się nie kupi na taki rozmiar.
To kup nówki raz w życiu!
panowie załozyłem temat, prosiłbym o kontynuowanie tutaj [url]http://forum.supermoto.pl/post224903.html#p224903[/url]
hermes napisał/a:jak zaczynasz to starczy DRZ jak ci się spodoba kupisz sobie coś lepszego.
Pod jakim względem DRZ jest tansza od reszty w zakupie czy eksploatacji ?? z tego co patrze to i tak na dzień dobry trzeba mieć z 15kpln. A moim zdaniem najlepiej odrazu kupić to co jest docelowe, niż ładować w cos kase, a potem zmieniać, bo na tym zawsze jest strata. choć najlepsza by była jakaś 125 alb 250 do nauki, i cross do upalania po lesie...
Januszu poniżej odpowiedz dlaczego na start wystarczy...
Ja skilla nie mam żadnego, moje ostatnie moto to simson enduro. Więc tak sobie tylko teoretyzuje i badam temat.
jeżeli chodzi o resztę to proszę o kontynuacje pytań w temacie który założyłeś, ten zbyt bardzo odbiegł od tematu...
Jakie homo na kaski na 2015? Jakie numerki przechodzą?
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Jak wystartować w zawodach?
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 64 zapytań