211

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Tańszy jest tylko MX, Cross Country i enduro ;)

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

212

Odp: Jak wystartować w zawodach?

samson napisał/a:

Jest pewien pakiet minimum bez którego jest ciężko ;)

Mozesz sprecyzowac jaki to jest ten pakiet minimum ??

hermes napisał/a:

jak  zaczynasz to starczy DRZ jak ci się spodoba kupisz sobie coś lepszego.

Pod jakim względem DRZ jest tansza od reszty w zakupie czy eksploatacji ?? z tego co patrze to i tak na dzień dobry trzeba mieć z 15kpln. A moim zdaniem najlepiej odrazu kupić to co jest docelowe, niż ładować w cos kase, a potem zmieniać, bo na tym zawsze jest strata. choć najlepsza by była jakaś 125 alb 250 do nauki, i cross do upalania po lesie...

213

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Cross na tor mx,  nauka pójdzie sporo szybciej niż w lesie. Albo najlepiej odrazu sm na tor mx i nie potrzeba dwóch moto.

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

214

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Słuchaj Janusz, za około 10-15 tysi kupisz YZ450, CRF450 gotową do startów i to na poziomie MP nie mówiąc o PP, nie piszę celowo o innych markach motocykli bo na innych nie jeździłem. Koszty są takie:
Paliwo do busa od 350-do 600zł, chyba że jedziesz osobówką na gazie z przyczepką to o połowę mniej :)
Wpisowe 200-300zł plus treningi ok 100zł
paliwo motocykl 100zł
flaszka dla mnie 100 zł :)
jedzenie i pierdoły ze spaniem 150 zeta (spanie w aucie)
a opony to kupisz dobre używki i starczą Ci na pół sezonu na początek :)
Wiadomo że musisz dbać o motocykl i serwisować go ale to już inna bajka
Patrząc na amatorskie jeżdżenie to faktycznie Cross, Enduro jest tańsze ale jak chcesz na wyższym poziomie pojeździć to SM, MX Enduro kosztowo to równy poziom

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

215

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Subek nigdy porządnie nie nauczysz się jeździć w terenie na SM jak nie potrenujesz na motocyklu Crossowym

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

216 Ostatnio edytowany przez samson (2014-09-19 10:22:47)

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Janusz, według mnie pakiet podstawowy to dwa komplety kół (jak zacznie padać tuż przed wyścigiem jesteś w dupie), hamulec z górnej półki a nie rzeźba "co się uda kupić każdy element z innej parafii", zawieszenie przygotowane do sm i antyhoping. Są talenty, które potrafią na gumach ze śmietnika i crossowym hamulcu pokazać, że nie sprzęt lecz technika... ale niestety jak nie należysz do 1% społeczeństwa obdarzonego wybitnym talentem to rozwój umiejętności trzeba wspomagać a nie mu przeszkadzać :)
Sama baza do której te detale się zamontuje nie ma większego znaczenia jeżeli nie jest to jakaś konstrukcja jak aprilia sxv, husaberg starej daty czy husqvarna produkowana w minionej dekadzie - do japończyków po prostu wygodnie i szybko się kupuje części i raczej się nie sypią bez powodu ;)

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

217 Ostatnio edytowany przez gierwi (2014-09-19 11:02:59)

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Jest jeszcze tańsza opcja. Nowość na naszym terenie:

[url]https://www.flickr.com/photos/112259758@N06/sets/72157645795061876/[/url]

Cross na łysych kapciach, tzw. Big Foot. Opony znacznie tańsze, hamulec trzeba zmienić, ale koła zostają 21-19.

A co do dostępu, cen części i sypania się to KTM jest na poziomie japonii, a momentami ją przewyższa.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

218

Odp: Jak wystartować w zawodach?

i jak pokazali czesi da się na tym na prawdę szybko ganiać

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

219

Odp: Jak wystartować w zawodach?

co jest nie tak z sxv ??

220

Odp: Jak wystartować w zawodach?

podałem je jako przykłady motocykli, w których lubi coś paść a jak padnie to jest płacz i zgrzytanie zębów ;)

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

221

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Najtańszy to jest trial. 25zł na paliwo za cały dzień treningu. Opony i remont raz na 10 lat:)

Na dużych kołach też można latać ale biorąc pod uwagę, że małe można kupić już za 1500zł to nie wiem czy jest sens. Szczególnie, że jak już ma to być konwertowane w crossa to wygodniej jest zmienić koła niż opony, no i opon używek raczej się nie kupi na taki rozmiar.

222

Odp: Jak wystartować w zawodach?

To kup nówki raz w życiu!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

223

Odp: Jak wystartować w zawodach?

panowie załozyłem temat, prosiłbym o kontynuowanie tutaj [url]http://forum.supermoto.pl/post224903.html#p224903[/url]

224

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Janusz napisał/a:
hermes napisał/a:

jak  zaczynasz to starczy DRZ jak ci się spodoba kupisz sobie coś lepszego.

Pod jakim względem DRZ jest tansza od reszty w zakupie czy eksploatacji ?? z tego co patrze to i tak na dzień dobry trzeba mieć z 15kpln. A moim zdaniem najlepiej odrazu kupić to co jest docelowe, niż ładować w cos kase, a potem zmieniać, bo na tym zawsze jest strata. choć najlepsza by była jakaś 125 alb 250 do nauki, i cross do upalania po lesie...

Januszu poniżej odpowiedz dlaczego na start wystarczy...

Janusz napisał/a:

Ja skilla nie mam żadnego, moje ostatnie moto to simson enduro. Więc tak sobie tylko teoretyzuje i badam temat.

jeżeli chodzi o resztę to proszę o kontynuacje pytań w temacie który założyłeś, ten zbyt bardzo odbiegł od tematu...

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

225

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Jakie homo na kaski na 2015? Jakie numerki przechodzą?

***427***