1 Ostatnio edytowany przez Orzo (2014-09-10 21:12:27)

Temat: Silnik do przekładki

Poszukuję silnika na przekładkę, pojemność 450-600, niestety nie mam gdzie sprawdzić jaki będzie pasował więc pytam tu (chyba dobry dział ?? :) ) od razu powiem, że mam możliwość ingerencji w ramę ale nie będę ukrywał, że wolał bym jak najmniej zmieniać, to może do rzeczy 

jak wyżej wspomniałem interesuje mnie pojemność od 450ccm do 600ccm, najlepiej z zębatką po lewej stronie ale najważniejsze to wysokość cylindra razem z głowicą najlepiej żeby nie przekraczała 30cm od osi wału,  obecnie wymiary to 14cm od osi zębatki do osi wału oraz 30cm od osi wału do najwyższego pkt pokrywy zaworów, ogranicza mnie zbiornik paliwa ale jeżeli nie uda się nic dopasować to i on może zostać zmieniony.

najlepiej gdyby cena nie przekroczyła 2500zł za kompletny silnik z zapłonem i gaźnikiem, no i oczywiście dobrze gdyby był w miarę mało awaryjny i z dostępem do części.

ps. motocykl nie jest żadną znaną marką to zwykły chinol ale konstrukcja ramy i zawieszenie są dość solidnie wykonane (inaczej bym się na niego nie zdecydował), i od początku szukałem taniego moto, które będzie się nadawało do modyfikacji... taki już ze mnie majsterkowicz :P

Liczę na waszą pomoc.

KTM LC4 640

2

Odp: Silnik do przekładki

Daj zdjęcie ramy + rysunek z wymiarami to może ktoś się zainteresuje. Z Twojego opisu nie wynikaa nic konkretnego.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

3

Odp: Silnik do przekładki

to jakieś diabolini lub locin ? :-) ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

4 Ostatnio edytowany przez Orzo (2014-09-09 20:17:20)

Odp: Silnik do przekładki

Shineray 250, ale to chyba jedna fabryka :), małymi krokami do przodu zaczynam od hamulców puki co pompa nissin, zacisk grimeca i tarcza pływająca 320mm motomaster tył oryginał puki co ale daje radę, zawieszenie jeszcze fabryczne "fast ace" ale się trzyma więc teraz pora na silnik :)... sorki za jakość zdjęć ale robione kalkulatorem, jak trzeba to zrobię jutro lepsze. sprawdzę jeszcze wymiar zębatki do osi wału bo coś mi proporcje nie pasują, ale wysokość jest dobrze podana

linki:
[url]http://zapodaj.net/cf93fad8f868e.jpg.html[/url]
[url]http://zapodaj.net/dbc50aa6a83a9.jpg.html[/url]
[url]http://zapodaj.net/8fd0d7bc43a40.jpg.html[/url]

KTM LC4 640

5

Odp: Silnik do przekładki

kolejny temat który zakończy się z chwilą rozpoczęcia:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Silnik do przekładki

czemu tak sądzisz ?

KTM LC4 640

7

Odp: Silnik do przekładki

kolego, może pomyśl nad jakimś 2T, np KX 250, rm 250 itp

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

8

Odp: Silnik do przekładki

Ja tam bym nawet się w to nie pchał i póścił bym to za 4k (o ile jest tego tyle wart) i kupił bym rmz kxf itp po wybuchu czasami można wyrwać w nawet dobrym stanie bez silnika za 2-3k to jest moje zdanie a jeżeli chcesz pchać w to kase to też bym radził jakiegoś zwaj takta np od kmx może jakiejś husq ktm itp

Honda hm w planach crf 2007 replica :D

9 Ostatnio edytowany przez Orzo (2014-09-10 21:16:04)

Odp: Silnik do przekładki

fakt, można pomyśleć nad 2t ale chciałbym mieć z czym porównać, więc chętnie rozważył bym opcje silników 4t, co do kupna innego moto to zamierzam kupić w przyszłości coś nowszego ale puki co chętnie się pobawię i trochę po majstruję w tym co mam, przynajmniej jak będzie z tego kaszana to będzie mniej bolało :P

hmm w zasadzie to mam kompletny motor z yamahy r6 tylko może trochę wystawać na boki... no i jakieś 120hp nie wiem czy nie będzie trochę za dużo :D

i link z poprawionymi wymiarami, jednak od osi zębatki do osi wału jest 14 nie 24cm

[url]http://zapodaj.net/c30afe6218bed.jpg.html[/url]

KTM LC4 640