1

Temat: Kranik

No i już mam kolejne pytanie.

Naczytałem się trochę żeby zakręcać kranik po jeździe bo paliwo może dostać się do oleju. Problem w tym że u mnie nie pa pozycji "OFF". Mam jedynie PRI, RES i ON. Czy wychodziły modele z takim kranikiem? Czy trzeba jak najszybciej zmienić na ori i definitywnie korzystać z pozycji "OFF"?

DR-Z 400 SM K6

2

Odp: Kranik

To jest kranik podciśnieniowy, który "sam" się zamyka. Jak jest sprawny oczywiście.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

3

Odp: Kranik

Gierwi wielkie dzięki! Nawet nie pomyślałem że to kranik podciśnieniowy. Od razu przyszło mi do głowy, że od takiego kranika powinny odchodzić dwa wężyki, a wydawało mi się odchodzi tylko jeden. Postanowiłem to sprawdzić. I oto co zauważyłem.

http://images67.fotosik.pl/150/74cfb7b1c15da2b2.jpg

Wężyk, który był odłączony biegnie do  Pair Valve. W jednym z moich tematów (zamieszczonych niedawno) pisałem, że moto mi gaśnie jak lekko przekręcam manetkę. Działo się tak ponieważ musiałem mieć kranik w pozycji "PRI" (od zalewania gaźników). Dodatkowo, oprócz problemów z gaśnięciem, waliło z tłumika jak z kałacha podczas schodzenia z obrotów (myślałem, że mam gaźnik do regulacji). Wczoraj podłączyłem drugi wężyk do kranika, przekręciłem kranik na pozycję "ON" i wszystko śmiga jak należy.

DR-Z 400 SM K6

4 Ostatnio edytowany przez gierwi (2014-09-05 12:00:49)

Odp: Kranik

Nie ma za co. Sprawdź jeszcze poziom i powąchaj olej, bo w pozycji PRI miałeś cały czas otwarty kranik i iglica w gaźniku mogła nie utrzymać ciśnienia. Może będziesz musiał zmienić olej jeśli się rozcieńczył benzyną.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

5

Odp: Kranik

Na szczęście paliwo nie dostało się do oleju, ale i tak czeka mnie wymiana, tak dla pewności.

DR-Z 400 SM K6