Temat: 690SM/SMC - kilka pytań
Przymierzam sie do zakupu 690SM/SMC i mam kilka pytan odnosnie kazdego z nich.
SM:
1. Mapy wgrywa sie tak samo jak w SMC za pomoca tune ecu?
2. Jak sterowana jest przepustnica? Calkowicie linka, czy linka kreci jakims potencjonometrem ktory elektrycznie steruje przepustnica? Bylaby mozliwosc zastosowania jakiegos opornika (lub czegos innego) na kablu do przepustnicy aby ograniczyc jej otwarcie - tzn. Manetka otwarta w 100%, to przepustnica w 50%, lub inny, ale mniejszy niz 100%?
SMC:
1. Jaka jest moc oddawana na kolo w trybie "deszczu"? Gdzies slyszalem, ze 30% mniejsza od normalnej. Mierzyl to ktos?
2. Mozna pomieszac sobie mapy i wgrac pomieszane? Tzn. Na przelacznik w pozycji "deszczu" wgrac czesc z mapy ktora blokuje na 25kW, a na reszcie zostawic normalne?
Jak wygladaja koszty utrzymania takiego KTMa w porownaniu do japonskiej R4 (600RR), nie licze oleju, bo wiadomo, ze czesciej, ale chcialbym sie dowiedziec od posiadaczy, czy LC4 to rzeczywiscie tak bezawaryjne silniki, i co ile trzeba wstawic nastepna selekcje tloka? Jaki jest koszt tloka?
Jesli przyjdzie mi jeszcze jakies pytanie do glowy, to oczywiscie dopisze :D