Up. Ostatnio rozłożyłem moto na części pierwsze i składam od nowa. Silnik jest już prawie gotowy. Dzisiaj odebrałem ramę i kilka gratów z piaskowania i malowania proszkowego na czarny metalik. Oczywiście powoli zabrałem sie za składanie.
Rama w pełnej okazałości. Ogólnie jestem zadowolony z roboty. Vin jest widoczny, gwinty zostały zabezpieczone przed piaskowaniem.
Wypolerowałem dźwignię hamulca nożnego.
Kupiłem nową ori sprężynę dźwigni hamulca.
Podnóżki też zostały wypiaskowane i pomalowane.
I wszystko poskładałem do kupy.
Jutro zakładam półki. Miałem je polerować, ale nie wystarczyło czasu, narazie je wyczyszcze i zamontuje jak w serii.
Up! Co prawda półek nie zamontowałem, ale wahacz już siedzi ;)
Up! Wsadziłem półki, które wcześniej wyczyściłem. Łożyska główki ramy oczywiście nasmarowane.
Lagi Marzochi.
Kiera z osprzętem siedzi.
Pomalowany dekielek pompy wody.
Nowy oemowy króciec do przewodu, który idzie z chłodnic.
Skręcone do kupy.
Moto robię jak na tor. Slicki, brak świateł itp., ale w razie potrzeby elektryka jest pociągnięta, kostki od lampy przedniej schowane pod plastronem, przełączniki itp. wszystko jest. Plastron zamontowałem gumkach od ori lampy, demontaż plastrona i montaż lampy zajmuje 5 minut.
Ps. plastron i gripy są dużo ciemniejsze, mój aparat to ch***ia i tyle...
Osłona magneta też pomalowana i przykręcona na uszczelce Atheny.
Od dwóch dni biję się po głowie czemu pożałowałem kilku groszy na malowanie proszkowe karterów... Na zdjęciach są zalane olejem, wyglądają chujowo, ale po umyciu nie będzie tak źle. Zamontowałem nową oem "zaślepkę" sitek oleju. Oczywiście na nowych oem podkładkach miedzianych ;)
Później zdemontowałem łańcuszek rozrządu. Jutro montują nowy łańcuszek D.I.D oraz tarcze sprzęgłowe Newfren. Ogólnie silnik będzie praktycznie nowy. Co wymieniłem?
- tłok
- regeneracja i modyfikacja korby
- nowe uszczelki na cały silnik
- wszystkie uszczelniacze
- wszystkie łożyska
- łańcuszek rozrządu
- Keihin Fcr po czyszczeniu na myjce ultradźwiękowej, wymiana oringów, kasowanie luzu na przepustnicy
- tarcze sprzęgła newfren
- wałek rozrządu z wersji Tc
- planowanie głowicy, porting kanałów ssących, polerowanie komory spalania, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworowych
- nowa tuleja w cylindrze
Tłok, tuleja, gaźnik, korba, wszystko robione u Majster128
Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570