jaras111x napisał/a:Haha to chyba tych blach nie widziales. Mam w pracy LT35 06r i blacha to masakra. Ogniska rdzy w zeszlym roku ściągałem do golej blachy,zabezpieczylem,pomalowalem a w tym roku juz widać ze cos wyłazi. Teraz pierdolę czyszczę do gołej blachy i smaruje hameraidem pod kolor ;)
Mój ojciec jest blacharzem i lakiernikiem i uwierz, wiele trupów już u siebie mieliśmy i duuuużo widziałem. Wszystko da się uratować, tylko trzeba zrobić to porządnie, a nie na odpierdol. Wiem, że elementy podwozia są szczególnie narażone na kamienie itp. ale dobrze zakonserwowana powierzchnia na prawdę potrafi wytrzymać lata.
Nie będę się z Wami kłócił, bo LT nie robiliśmy nigdy, ale musi być na to jakaś rada skoro VITO, które rdzewieje już w salonie dało się uratować i jeździ już któryś rok i nic się nie pokazuje.
GasGas FSE 400 SM
http://www.bikepics.com/members/huntrr/
http://p1.bikepics.com/2014/10/31/bikepics-2705839-800.jpg