Odp: Znikający płyn chłodniczy
Raczej...
WWW.MOTO-KORN.PL
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » Znikający płyn chłodniczy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Raczej...
Więc co to może być? wyschły tarczki są zbyt suche i dlatego nie mogę zmienić biegu i sprzęgło nie reaguje?
Tarczki nie mają tu nic do rzeczy zwal dekiel i obadaj to co pisze majster
Jeszcze wałek nr 18 może nie być na owym kołku ,może być nad tym kołkiem w efekcie czego zbijesz biegi do jedynki a do góry będzie takiej opcji
Dokładnie to się stało jak zwaliłem olej, zmieniałem biegi na sucho i zblokowało mi się na 1, myślałem że zblokowało się przez to że już nie było oleju , no ale piszecie że olej niema nic wspólnego. Więc coś się zblokowało chyba , czy jest możliwość odblokowania skrzyni? Po skręceniu silnika i zalaniu olejem wciskałem sprzęgło i zero reakcji? odpaliłem na biegu wciskałem sprzęgło i nic ani nie wyprzęgało ani nie mogłem zmienić biegu :(
A płyn w sprzegle masz oka? teoretyk jesteś i wrozysz z fusów? bo chaos...
Miałem wodę w sprzęgle ,jak wcześniej pisałem, walnął mi wałek od pompy i o mały włos nie zatarłem sprzętu.Wymieniłem wałek zmieniłem olej, i gdy był bez oleju zmieniałem biegi na sucho. Po czym jak wbiłem na 1 to juz tak mi zostało ? :( Próbowałem do przodu i do tyłu z myślą że może się coś zblokowało.. ale bez skutku :(. Już mi ręce opadają ponieważ jeździłem było wszystko ok, do czasu jak zmieniałam biegi podczas robienia pompy. Dziś zajrzałem do sprzęgła i widać że chyba wszystko ok a biegi jak nie wchodziły tak nie wchodzą.
Zaznaczę że sprzęgło już chodzi. Tylko brak biegów poza 1.
Dziś rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że prawdopodobnie walnęła mi uszczelka pod głowicą i woda dostała się do jakiegoś łożyska i stąd zblokowanie skrzyni ,ale bez rozebrani silnika nic nie jest w stanie powiedzieć więcej :(.
Jednym słowem jestem załamany :( 5 dni śmigałem a teraz jak się okaże że coś jeszcze to dopiero pewnie wyjadę na Wiosnę :(. Masakra jakaś kuźwa rata za motor leci a ja będę się patrzył jak w garażu stoi :(. No cóż pech to pech. Dziś zwalam cały silnik i jeszcze sobie popatrzę.
Pozdrawiam i dzięki za chęć pomocy.
Nie wiedziałem że wyciąganie silnika może być takie problemowe, musiałem zdjąć głowice ponieważ inaczej silnik nie chciał wyjść. To był hardcore 3 godziny z 2 kolegami wyciągaliśmy , sutek tego 3 palce skaleczone i zbity paznokieć :( . Ale pewnie przez to że pierwszy raz to robiłem. Udało się go wyciągnąć od strony dźwigni biegów.Ja pierniczę nie wiedziałem że aż tyle będzie rozbierania jestem tylko ciekaw czy uda mi się wszystko dobrze poskładać??? jeśli ktoś ma schematy to bardzo proszę o podesłanie linka czy pliku . Bo kiepsko to widzę :(.Silnik będę dawał do mechanika ponieważ chyba mam walniętą głowice i jeszcze coś ze skrzynią.
Witam,
Jeśli chodzi o ten płyn chłodniczy to znam już przyczynę.
Okazało się że gniazda łożysk (wałka równoważącego) były tak wyrobione że rozwalały uszczelniacze i stąd ta woda w skrzyni, głowica ok cylinder oraz tłok. Kupiłem kartery składam wszystko do kupy i czas jeszcze wyjechać ponieważ tylko 6 razy śmigałem w tym roku :(
Dzięki za pomoc i podpowiedzi.
Pozdrawiam.
Jak będziesz ten silnik do kupy klepać to radzę sie w Serwisowke, klucz dynamometryczny i klej do śrub zaopatrzyc ;)
Tak wiem kolego :) wszystko robię aby miało ręce i nogi bo nie chcę za rok rozpoławiać znowu silnika.
Ahhh mówię ci szkoda że ten poprzedni właściciel nie był uczciwy, i nie powiedział że będzie mnie czekał remont silnika, jestem taki wkur... że masakra .
Koledzy śmigają a ja stoję już 2 miech przez nie uczciwego sprzedającego, jakby od razu powiedział że będzie generalka to inaczej bym podszedł do tematu, a tu chu.. niespodzianka.
No ale człowiek uczy się na błędach i następnym razem inaczej podejdę do kupowania moto. Myślałem też o sprzedaży, no ale 3800 mnie wyniesie naprawa a 7000 zapłaciłem więc nikt mi nie da za CRF-kę z 2003 10000 tyś :) więc zostawię sobie i mam nadzieję że już nic nie będzie się działo.
Pozdro.
Pisałeś że tłok ok i cylinder też to gdzie poszło 3800?
Co do robienia?
Chłopie z crfa tak niestety jest, najlepiej zrobic generalny i potem wszystko wymieniać na czas zanim sie rozdupcy, wtedy tak nie odczuwasz po kieszeni, jak zaniedbasz i trzeba wszystko zrobic na raz to koszty sa masakryczne, ale jak cylek korba i tłok okej to nie ma tragedii, pilnuj zaworów ssących bo lubią padać w crf, ja wymieniłem na stalowe i niby śmiga okej, a koszt o polowe mniejszy. Pozdro
Kartery pewnie sporo z tej kwoty zjadły,swoja drogą co ma wałek wyrównoważający do wody w układzie skrzyni?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » Znikający płyn chłodniczy
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 69 zapytań