Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Mam pełne i zakułem ;)
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam pełne i zakułem ;)
Wszystko niby mam czas zacząć składać.
Wpierw zacząłem od sprawdzenia i wycentrowania wału zgodnie z manualem.
Bicie radialne po zdjęciu wału 0,14mm i 0,12mm
Po wyprostowaniu wału (miał kształt V) oba bicia mają mniej niż 0,01mm. Zalecane przez manual max 0,05mm
Bicie osiowe 0,08mm, zalecane przez manual max 0,12mm. Więc mieści się więc w normie.
Luz na łożysku korbowodu 0,50mm zalecane max 1,00mm. Czyli korbowód jak nowy.
Nowe łożyska są już w karterach. Montaż banalnie prosty, kartery do piekarnika na 100'C i łożyska wpadają w otwory jak śliwka w kompot.
Założyłem również balanser na wał. Jednak łożyska od taffego po założeniu na wał kręcą się tak chujowo, że z nich zrezygnowałem. Boję się, że puszczą. Więc czeka mnie kupno nowego balansera na pojedynczym łożysku za 1200zł
A miałem już zamykać kartery, ehhh...
Włożyłem również tłok w tuleję przy pomocy opaski bo palcami jakoś mi nie szło. Szkoda pierścieni i nerwów.
Kupiłem również półki od raku z forum, ponieważ potrzebuję szersze. Nie mieści mi się zacisk. A te są o 10mm szersze.
Dodatkowy atut to mega offset tych półek jakieś 8-13mm :)
Zrobiłeś tą dyszę natrysku na denko? Poprawiłeś krągłość karterów?
Czysto to wszystko bardzo wygląda.
Jak nie masz co robić to w między czasie przepoleruj sobie wał i korbowód ;)
Dyszy nie wstawiłem.
Zrobiłem sobie wpierw test wiercenia otworu i gwintu w twardym aluminium.
Wiertło pękło podczas wiercenia. Stwierdziłem, że jak ma mi pęknąć w karterze to lepiej nie robić.
Gwint zrobiony przez narzynki miał spory luz podczas wkręcania dyszy co też było powodem odrzucenia tej przeróbki.
Krągłość karterów poprawiłem. Wszystko ładnie pasuje.
hacker jak ty składasz moto, to nie ma ch***a we wsi... ;d
Krągłość karterów poprawiłem. Wszystko ładnie pasuje.
szlifowałeś czy ściskałeś?
szlifowałem
Nowa membrana skrzyni korbowej. Stara już nie przylegała jak należy.
Nowe łożyska skrzyni biegów. Przy weryfikacji okazało się, że nie ma jednej podkładki między 6 a 3 biegiem. Została już zamówiona. Tryby itd. wyglądają ładnie.
Nowe łożysko koła zębatego kopki.
Elektryczny starter żegnaj:)
Niedługo po urlopie powinny być części w tym kompletny balanser.
Jak koszta remontu? Możesz zrobić listę jak już skończysz (chodzi o sam silnik)
W tym silniku też jest problem taki jak w Bergu Delty ?
Z kosztami będzie ciężko bo ich nie podliczam.
Nie chcę wiedzieć ile to kasy kosztuje:)
Problem delty?
Jeżeli chodzi Ci o padające łożyska wału to jest to usterka niby do usunięcia.
Trzeba zastosować łożyska NTN z KTM i dać większy luz osiowy na wale.
Dobrze ze swoj wyslalem do majstera bo w ztciu bym nie ogarnal :)
Jak koszta remontu? Możesz zrobić listę jak już skończysz (chodzi o sam silnik)
części to pewnie spora kasa, ale pomyśl ile by wziął ktoś kto by składał silnik dla Ciebie a robił jak dla siebie.
miliard w środę, miliard w sobotę... :p
Chciałem się tylko dowiedzieć czy jest taniej niż w Suzuki :)
Za złożenie pewnie by wziął z 500-1000zł, tylko jakoś nie mam zaufania, że to co kupię wyląduje w środku :)
Szacun! Im więcej indeksów łożysk - tym lepiej dla wszystkich!
My ciągle czekamy na tuleje z USA... ale już czuć ich zapach w powietrzu.
PS. Może być otworzył taki mały serwis forumowy, niech będzie nawet - tylko silników Berga ;)
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 71 zapytań