Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
super te koła, czekam na dalsze posty. człowiek sam zrobić nie potrafi , to poczytać i popatrzeć miło
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
super te koła, czekam na dalsze posty. człowiek sam zrobić nie potrafi , to poczytać i popatrzeć miło
Z całym szacunkiem do pracy jaką wkladasz w robote...Ty hacker w ogole umiesz jeździć na moto? Bo od kiedy jjestem na forum Ty tylko naprawiasz i naprawiasz :-P
Hacker pw. Coś o mocniejszym heblu kiedyś wspominałeś.
Po ponad 2 miesiącach dopłynął do mnie z Kanady wałek rozrządu i zębatka zdawcza wału.
pokaż lepiej fotę kółek - zaplecione już?
Koła zaplecione. Ogólnie zapleść nowe koło to pryszcz.
może hacker więcej lubi naprawiać jak jeździć.....jak mi moto się spie....li to wiem gdzie jest dobry mechanik.....
hacker - zaplatałeś od zera czy miałeś coś na wzrór ? No i jak generalnie teraz z centrowaniem i napięciem? będziesz robił sam, czy oddajesz komuś ?
Od zera.
Offset ustawiłem sobie na motocyklu. Tak aby było symetrycznie w wahaczu i między lagami. Koła następnie zdjąłem i wsadziłem w wyważarkę.
Koła są już wycentrowane i gotowe.
Kupiłeś w końcu klucz dynamometryczny czy dociągałeś z czuciem po prostu?
Jakie opony planujesz kupić/kupiłeś?
Szprychy finalnie inne kupiłeś czy zdecydowałeś się na inny splot?
Jaki hamulec będzie z przodu?
Jak możesz to zrób podsumowanie kosztów remontu silnika + modyfikacji silnika.
Nie kupiłem bo nikt nie ma.
Musiałbym kupić na ebayu a to się nie opłaca. Szprychy dociągał z czuciem do pierwszego oporu, tak aby każda była napięta ta samo i tak samo brzmiała jak ją pukałem kluczem.
Opony planuję kupić goldspeeda.
Szprychy są goldspeeda z tym, że z przodu musiałem przeplatać ze szprychami 16,5". Bo połowa tych 17" była za długa. Tył też wymagał jeszcze jednego zestawu szprych. Łącznie poszły 2 komplety.
Wszystko jest idealnie.
gdzieś kiedyś widziałem taką zwykłą nasadkę, którą się zakładało na kluczy dynamometryczny...
I został już tylko zakup tłoka
PS. masakryczna jest różnica wag tulei. Ta żeliwna która była wsadzona jak kupiłem moto ważyła chyba dobry kilogram. Ta natomiast waży tyle co paczka fajek.
Niefajne jest to, że w rapidzie przenoszą na klienta konsekwencje tego, że nie chcą im w detalu niektórych części sprzedawać.
Ile Cię kosztowała tuleja?
do 650 kosztuje 1477zł :)
Tłok będzie wossner czy elko czy jeszcze coś innego?
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 71 zapytań