Witam Panowie:-)
Interesuje mnie wątek przerobienia gaźnika FCR 41
- zaślepiona dysza do pompy przyspieszacza
- montaż kitu z MX 24 ( komora wstępna z dyszą do pompy przyspieszacza )
Nie chodzi o koszty, tylko czy ktoś wypowiadający się w tym temacie Keihin fcr 41 jest w posiadaniu tej przeróbki ?
Może coś więcej powiedzieć, ewentualnie kontakt do takiej osoby:-)
Ja moje moto przerobiłem na każdej płaszczyniec tuning tego modelu ( KTM LC4 640 SM Prestige 06 )
Gaźnik FCR 41 ,mocniejsza sprężyna w pompie przyspieszacza, głowica w Tornado, korba Corrello,tłok CP, wałek rozrządu ( przyrost w dolnym i średnim zakresie obrotowym),
kolektor wydechowy zrobiony na wzór VDB, końcówki Akrapa, sprzęgło Rekl. hamulce braking ( tarcze Batfly klocki ze spieku ) hebel siekiera:-) Ostatni dołożyłem amor skrętu Scotta.
Tak wyglądają moje modyfikacje tego modelu, dlatego pytam o przeróbkę gaźnika bo mnie bardzo zaintrygowała:-)
Jeżeli ta modyfikacja daje takiego kopa jak piszecie ( motor z pod dupy ucieka :-) ) To poszedłbym w te klimaty :-)
Obecnie mój Kat idzie 180 km/h na przełożeniu enduro 16/42
Będę bardzo wdzięczny za konkretne info w tym temacie .... :-)
Pozdr:-)