Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?
gaznik jest z berga 650 iglica jest taka jak w ktm. zdrutowac czyli co z nią zrobic? a komin org tylko że pusty w środku.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
gaznik jest z berga 650 iglica jest taka jak w ktm. zdrutowac czyli co z nią zrobic? a komin org tylko że pusty w środku.
Odkopię trochę ;)
Pierwsza sprawa tyczy się dziwnych dźwięków u mnie - dużo szukałem, porównywałem i tak sobie myślę czy to nie czasami tzw. spalanie stukowe?
Nagrałem filmik: [url]https://www.youtube.com/watch?v=sDy9A-BzmYw[/url]
W sumie to było bo moto przechodzi na razie mały serwis, stoi rozebrane i zobaczmy co będzie po złożeniu i ponownej regulacji gaźnika.
A propos gaźnika:
Mam u siebie właśnie FCR'a 41 MX od 450/525 SX z 2006r. (bez TPS'a, bez intake bell). Rozkręcałem go ostatnio przy okazji jako, że moto rozebrane, by go wyczyścić i przygotować do składania całego moto.
Dysze jakie mam u siebie to:
- główna - 185
- wolnych obrotów - 42
- główna powietrza - tej nie ma w ogóle (czytałem, że ponoć nowsze FCR'y po 2005 nie mają jej bo są inaczej skonstruowane)
- wolnych powietrza - 100
- startowa 85
Iglica OBDVT na 3 ząbku od dołu. Śruba mieszanki wykręcona na 1 1/4 obrotu.
Airbox seryjny, zamknięty.
Czy dysza główna aby trochę nie za duża? Jak czytam to z reguły przy przelotach Acrapa (ja mam LeoVince'a) ludzie mają pozakładane 165,170 lub 175...
Wiem, że trzeba potestować z ustawieniami ale tak z ciekawości pytam :) Mam zamiar zakupić te 3 dysze do testów. Czy mogą być dysze firmy Pro X zamiast oryginałów Keihin'a? Kosztują w granicach 15 - 20zł za sztukę (np: [url]http://allegro.pl/dysza-dysze-keihin-cr-kx-rm-yz-crf-motocrossswie-i4571043119.html)[/url] i mają bardzo dobre opinie w USA :D ( [url]https://www.rockymountainatvmc.com/p/930/24374/Pro-X-99101-357-Series-Keihin-Hex-Main-Jet-[/url] )
Siema kluska, Twoja diagnoza jest słuszna, dysze masz za dużą, ja u siebie w Keihinie miałem 180 i dziwiłem się dlaczego moto nie jedzie, mimo że miałem przeloty, po zmianie dyszy głównej na 165 kat zaczął jechać tak jak powinien jeździć od samego początku po wsadzeniu Keihina, dopiero teraz czuje ile daje ten gaźnik, także zmieniaj dysze a zobaczysz jak moto ożyje. A dysze do których dałeś link są okej. Co do stukania to nie jest to spalanie stukowe, wieksze prawdopodobieństwo wystapienia takiego spalania byłby fakt jakbyś miał zamontowaną mniejsza dysze paliwową, i mieszanka była by zbyt uboga. Wydaje mi się, że ten stuk to wyrobiony sworzeń dźwigienki zaworowej, przeczytaj temat Raka post nr 13
[url]http://forum.supermoto.pl/topic23937-ktm-660-smc-by-raku.html[/url]
jako że na forum zostalem nakierowany na to że mój kat za duzo pali (10l) mam pytanie czy zadrutowanie pompki zmniejszy spalanie, dysza 160 i tka zamala do akarpów srubka od mieszanki na jakies 2.75 obrotu na mikuni palił koło 6.5-7l poprzedni wlasciiel schodizł do 5.5 może na gumie
paliwo ucieka ?
gaznik od husaberga 650 air box otwarty ( siatka z pokrywy zerwana ) iglica gdzies koło srodka i strzelanie w normie przy hamowaniu silnikiem raz sobie pierdolnie nie tak glosno :P
zadrutowanie nie zmniejszy zużycia paliwa
panowie jest taka sytuacja zamontowalem keihina fcr 41 mx od sxf-a w lc4 640 2006r
tlumiki koncowe akrapa i otwary dolot
dysze wolnych 45
startowa 85
wolnych powietrza 100
głowna 185 (wczesniej 180)
iglica OBDTV podniesiona na maxa(wczesniej przed ostatni zabek od dolu)
sruba mieszanki na 2obroty
i teraz sedno sprawy swieca nowka po 50km wyglada tak samo jak ja wkladalem izolator bialy elektroda lekko sie okryla szarym (moze takim brudnym bialym )nalotem
dzisiaj podnioslem poziom paliwa tak ze na nozce juz sie troche przelewa dysze glowna dalem 185 i iglice podnioslem na maxa i po przejechaniu nastepnych 50km swieca dalej jak nowka wyglada ,
jak go dopale i na wolnych popyrka to swiece okopci wiec wolne obroty raczej ok (wczesniej na postoju kolanka wydechu robily sie czerwone ) troche wali w wydech ale raczej nie sa to serie tylko pare cichych pykniec i jedne glosniejsze ale niezawsze,
wkreca sie ladnie z obrotow zchodzi tez w normmie moc jest ,
nieszczelnosci tez niema bo psikalem plakiem z wszystkich stron i obroty sie nie zmienialy , no jak psiklem do filtra powietrza to go troche zmulilo.
ma ktos jakis pomysl co zrobic zeby ta swieca nabrala w koncu jakiegos normalnego koloru bo jak dla mnie jest za ubogo??
coś jest w gazniku zapchany. umnie skonczylo sie na 172 na 160 tez byla idealnie wypalona.
gaznik czysciutki , dzisiaj jak podnosilem poziom paliwa to posprawdzalem dysze i byly czyste .
przed chwila zrobilem 30km na seryjnym dolocie i wlozonych db-kilerach i oprócz tego ze z niskich obrotow stracil troche na mocy nic sie nie zmienilo swieca dalej ma bialy izolator elektroda masy szara
niewielka roznica pojemnosci...
u siebie mialem
main 175
idle 45
obekr
4th f. top
85 start jet
200
100
640 z jednym akrapem i otwartym airboxem
pytanie czy napewno dobrze dziala pompka przyspieszacza? ustaw ja na 2 sekundy.
w pompce membrana jest nowa i dosc dlugi ma wtrysk sika na drugi koniec garazu z 3metry ale czasu dokladnie nie mierzylem , tez pomyslalem o niej bo juz mi sie pomysly skonczyly. acha pamietasz moze czy jak wkrecam srobe regulacji pompki to skracam czy wydluzam wtrysk.jutro obnize troche poziom paliwa bo bezyne gubie podczas jazdy i zajme sie ta pompka
regulowalem pompke ale jakbym ta srubka nie krecil to wtrysk wychodzi 1,7s , jedynie co mozna nia wyregulowac to zakres dzialania pompki przy otwarciu przepustnicy 9wykrecajac calkiem srube pompka nie podaje od 3/4 ruchu manetki) zmienilem iglice na OBDTQ(podniesiona na maxa) bo akurat taka mialem i ona jest troche bogatsza od OBDTV efekt tego jest taki ze z jednej strony izolator swiecy zabarwil sie na kolor kawy z mlekiem (dosc jasny) a z drugiej jest bialy.
motocykl chodzi dobrze niema problemu z obrotami hamuje silnikiem nie wali w wydech . zimny pali od pierwszego kopa bez ssania(na zimnym ssaniu niechce) jak odpale i dam zimne ssanie gasnie dam cieple obroty rosna , jak jest cieply nieraz przy odpalaniu musze mu cieplym ssaniem pomoc . wiec na wolnych ma raczej za bogato.
jak moge mu jeszcze zrobic bogatsza mieszanke w srednich obrotach ??
jaka masz teraz dysze głownych. jezeli masz troche za ubogo spróbuj zamknąc troche air box. masz calkiem sciagnietą górną pokrywe czy jeszcze dziury w boczku ?
dysza głowna 185 zdjeta tylko pokrywa z air boxu. na iglicy OBDTV jezdzilem troche na zamknietym air boxie i nic to nie dalo. lewego powietrza nigdzie nie lapie bo pól plaka wypsikalem na okolo gaznika i obroty sie nie zmienily ani troche.
edit
zrobilem 100km na zamknietym air boxie spalanie wyszlo okolo 10l wiec spore . kolor swiecy bez zmian
z jednej strony wyglada tak
[url=http://www.fotosik.pl][/url]
a z drugiej tak
[url=http://www.fotosik.pl][/url]
dlaczego swieca jest dwukolorowa no i przy tym spalaniu to powinno byc bardzo bogato.??
niemam gdzie podjechac zeby mi sonde zamontowali bo to by rozwiaalo sprawe a tak trzeba kombinowac bo w okolicy warsztaty motocyklowe tylko skutery robia wiec jak sam tego gaznika nie ogarne nikt za mnie tego nie zrobi
Ponawiam pytanie:
Ustawiał ktoś skład mieszanki na świecy Colortune?
Mam zamiar ustawiać Fcra 41 w lc4, jakieś porady na początek, wskazówki?
otwarty airbox, fcr 41 z sx 450, oryginalne kominy.
Do dyspozycji mam 165; 170; 175; 185 (z założenia raczej za duża) z głownych.
Jak się bedzie miało ustawienie skladu w srednim i górnym zakresie pracy silnika nieobciążonego do ustawień silnika obciążonego?
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 72 zapytań