toivias napisał/a:tłumikowi bym się przyjrzał od środka.
hacker33 napisał/a:Zresztą jak masz ten motocykl pod dupą to chyba czujesz czy masz 34KM czy 4xKM
Napisałem w pierwszym poście, że upatrzyłem sobie SMR'a, więc jeszcze go nie mam i chcę rozwiać moje wątpliwości.
hacker33 napisał/a:To że jest tak napisane w manualu nie znaczy, że wszystkie wersje takie wychodziły.
Mogły iść taki tylko do niektórych krajów gdzie jest wymagane.
I tak było chociażby w Szwajcarii i jakimś tam stanie w USA(restrykcje emisji spalin). Ale jest to trochę mylące - załóżmy, że o nic nie pytasz dealera i kupujesz SMR 450 który ma ponoć wszystko identyko jak TE 450. W instrukcji masz dziabnięte - olej co 5k km. I wychodzi na to, że pierwszy olej zmieniasz po ~ 125 mth (!) zamiast 16 mth jak zalecają posiadacze TE@supermoto. Nie jest to mylące?
hacker33 napisał/a:W internecie również nigdy nie natrafiłem na artykuł o odblokowaniu Husqvarny.
Więc uważam to za mit.
Wersje z wtryskiem - [url]http://forum.supermoto.pl/topic20921-przegrzewajacy-wydech-husqvarna-450-smr.html[/url]
Można też w serwisie Demczuka [url]http://demczuk.pl/oferta-serwis[/url]
Wersje gaźnikowe - inna bajka, praktycznie brak info o dyszach, chyba jestem jedynym, który chce to ustrojostwo zablokować :)
hacker33 napisał/a:Kiedyś sprawdzałem dokładnie spare parts katalog w poszukiwaniu tych blokad i nic tam nie ma!
Prawdopodobnie chodzi o część #58331029014 coś jak na tym filmiku [url]https://www.youtube.com/watch?v=mo-vHZm37U4[/url]
Na rysunku pozycja 18 (prawy górny róg) - [url]http://i110.photobucket.com/albums/n100/3cRiders/05583310.gif[/url] vs bez blokady, część jest wyraźnie krótsza (pozycja 25) [url]http://www.tokyomods.com/images/carburetion/FCR-MX.gif[/url]
Czytałem, że cały ten slide stop ogranicza otwarcie przepustnicy o 25%, czy to możliwe, żeby w połączeniu ze standardowymi dyszami od TE i przytkanym wydechem wymiany tłoka wydłużały się z ~ 3200 km do 10 000?
EXC 525 in progress